nomic - pulsar 16.7.04 live
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
[q]Astaroth:
---
nomic:
nyt on pikkasen epäselvä lause mulle mutta meinaatko että falling stärii pitäisi pikkasen vielä pitchata ylöspäin vaiko että näin se upposi paremmin kuin normi bpm:llä?
---
Tarkoitin siis, että näin se upposi paremmin, kuin normi bpm:llä. Tuosta ei mielestäni enää ole tarvetta pitchiä nostaa. :)
[/q]
näin minäkin ymmärrän asiat! jooh, no tässä on jo ehkä liikaakin pitchiä :D mutta itekkin pidän enemmän tästä näin että pikkasen nopeampi että hopihopi
mutta nyt jatkamaan uusia tekeleitä -->
kiitän palautteesta, mukavaa että on kelvannut tekeleet yhdessä läjässä
ja tietysti palautetta voi aina lisääkin heittää :)
aivan loistava setitys! ei voinu olla tamppaamatta, harmi etten ollu paikan päällä kuulemassa... tulevaisuudes sitten tuun varmasti
7.8 Paarmassa on mahis kuulla lisää Nomic:a...
[q]Damien:
7.8 Paarmassa on mahis kuulla lisää Nomic:a...
[/q]
Kannatan
Heti alusta asti täyttä tavaraa. Kuulostaa hemmetin hyvältä volat kaakossa ja saa tän pojan tanssijalan heilumaan. Vaihdot sujuu ihan huolella. Röllijuttu oli jees. Seuraavassa biisissä (You Have a Dream) bassoa oli liikaa, kuulokkeissa ainakin meni ihan huminaksi. Biisivalikoima oli hyvä ja riittävän erilainen, että ei kyllästynyt soundiin. Onneksi niistä kolmesta biisistä, joita joskus dissasin, oli vaan 1 päätynyt tähän settiin. Eikä sekään nyt niin kamalalta kuullostanut, sai ainakin Falling Starin kuullostamaan paremmalta ;). Lopetus ei yltänyt ihan alun tasolle mutta ok kuitenkin. Kyllähän tämä toimii. Ei muuta kuin buona fortuna.
jessus saakeli millasta ryskytystä
Tätä kuunnellaan huomenna ennen Paarmaa... *grr**jiihaa**grr*
kiitän palautteesta
sapeli, huomenna ennen paarmaa kuunellaan: treoxin disturbed biisiä *sydän* ja perään: Norm
Aaaah! Loistava setti!*joo*
Vika kipale erityiseti on nannaa*kuolaa*
....ja se hammaslääkärin pora*nauru*
Oon kuunnellut tän about 20 kertaa läpi, viimeisten päivien aikana, ja voin sanoa,että tässä setissä löytyy kaikki. Ilmeisesti tää vain piti kuunnella monta kertaa läpi,että sisäisti tilanteen :)
Mitä enemmän tätä kuuntelee niin meikäkin alkaa lämpiämään tälle enemmän ja enemmän. Tässä on oikeasti aika nerokasta musiikkia; ei vaan oo sillä lailla helppo päästä siihen sisään (mikä on varmaan ihan hyvä asia). Tää on aika *sydän*
vihdoinkin pääsin kuuntelemaan tätä... aika kivaa vääntöä on kyllä kaikkiaan... hieman löytyy mokia kikoista/vaihdoista mutta ei ois tuskin haitannu paikan päällä... kiva että pari tuorettakin on löytynyt sekaan joka teki tästä mielenkiintosemman...
I have a dream lähtee aika pirun kivasti käyntiin muutes varmaan yks parhaista sun biiseist!
lisää palautetta kuhan oon vähän vähemmän väsynyt! 3 viikkoo olin tos kiinni intis
pitänee tehdä taas joku tekele yhes kunhan jaksaa vaikkakin alkaa jalkoihin tässä jäädä..
[muokattu 14.8.2004 12:00]
Olipa jäänyt tätä kommentoimatta, vaikka ko. setti mul on ollut aika kauan.
On muuten IHANA setti! \o/ Ei niinkun mitään rajaa miten loistava. Tämän hetken kuunnelluin setti ihan kevyesti. Vaikea kirjoittaa samaan aikaan kuin kuuntelee tätä, mulla on (pahana) tapana aina vähän riehaantua hyvän musiikin kanssa :)
Aivan loistavaa.
kiiiiitos erittäin paljon kommenteistä, serveri-tilasta ja kaikesta
mietin että eiköhän nyt ole hyvä aika ottaa tämä pois servereiltä ;)
mutta jotakuinkin tämän tapaista (ehkäpä vieläkin melodisempaa(!) + muutama rähinä raita) aion soitella seuraavissa terrorcrafteissa
*iso kumarrus ja karkuun!*
annan olla vielä tämän päivän tän täällä :)
oi että.. pitkästä aikaa kuunellaan tätä täällä mun luona kavereiden kanssa ja tsiisus että maistuu...
Todella toimivaa. Fortuna on edelleenkin meikäläisen lemppari Nomicin tuotannosta. Eipä nuo muutkaan kylmäksi jättäneet.
[q]nomic:
mietin että eiköhän nyt ole hyvä aika ottaa tämä pois servereiltä ;)
[/q]
Statistiikkaa:
Heinäkuu 60 hakua
Elokuu 438 hakua
Syyskuu 25 hakua
Lokakuu 10 hakua
Marraskuu 35 hakua
Joulukuu 12 hakua
rokkaa kuin hirvi, ilmoittele kun haluat tilaa seuraavalle setille :)
[q]ezzy:
Statistiikkaa:
Heinäkuu 60 hakua
Elokuu 438 hakua
Syyskuu 25 hakua
Lokakuu 10 hakua
Marraskuu 35 hakua
wow..... tää oli kunnon positiivinen ylläri..
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »