Mihin nimeen luotat eniten, siten että menisit tapahtumaan ilman mitään ennakkotietoa.

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Laura, 3.5.2007 14:18:
Unity- ei oo toista*plur*
[/q]

Joo. Second this one. Unity. Ei tarvii edes miettiä toista kertaa jos lippuja tulee myyntiin.

Planet of love , Renegade, ja Delerium puuttuu ..*joo* aina on kivaa ollu ja huippuja ulkkareita

FINRG :)

Juu...Kyl se Tanssiteria on! tosin aina on joka bileissä hauskaa ollu*piis* =)

Semmone, jota tos listas ei ollu laisinkaa eli Danceteria... sit reivi, Diskon tulevaisuus, Unity ..

Ehdottomasti HALLMARK *sydän*

P.U.G...*pahis* ja STOMP...*pahis* takuulla hyvät bileet...!*pahis**plur*

edit: off topic sori...

Pussy ja Illusions Productions ja tietty unity ja aerot..onhan noit :)

(1. Planet of Love)
2. Millenium

colors *sydän* unity *sydän* delerium(aina eksyny vahingossa, ja joka kerta*joo* toimii)

TUSKA

Das Boot

Mä vastaan edelleenkin, että Metallica. Kohtahan tuo nähdään, pitääkö se paikkaansa.

Säteeseen ehdottomasti koska en ole muissa pahemmin käynyt ja säde on pitnyt yleisen oman linjansa kunnon kovalla mätkeellä ja hyvänä kakkosena tulisi Rush joissa on tullut käytyä useasti kanssa ja hauskaa on ollut

Kotimaisista: HALLMARK. Ulkomaisista: NATURE ONE, WILD LIFE (Amsterdam), VANDIT NIGHTS @ Berlin, GODSKITCHEN, CLUB GORGEOUS @ Denmark, HOME @ London.. etc.

[q]Individual, 28.6.2007 09:57:
Mä vastaan edelleenkin, että Metallica. Kohtahan tuo nähdään, pitääkö se paikkaansa.
[/q]

Mua kyl vaa huolettaa se, et o kenttäpaikat ja mä oon lyhyt ja "pieni".

[q]Freja, 1.7.2007 16:07:
---
Individual, 28.6.2007 09:57:

---

Mua kyl vaa huolettaa se, et o kenttäpaikat ja mä oon lyhyt ja "pieni".
[/q]

Sä tarttet jonkun kannattelijan. Ryhmä nuubialaisia palvelijoita kannattelemaan sua vuorollaan olkapäillä tai sitten jossain tuolissa.

[q]Individual, 1.7.2007 16:08:
Sä tarttet jonkun kannattelijan. Ryhmä nuubialaisia palvelijoita kannattelemaan sua vuorollaan olkapäillä tai sitten jossain tuolissa.
[/q]

Thanks for the tip!
Vois laittaa hakuseen. Palkaks voisin tarjota korvatulpat.

[q]kaloriina, 27.6.2007 22:27:
TUSKA
[/q]
:D

Rantajamit, Rauma.

Ne jotka tietää, tietää. :) 1.9 taas.

O