Asioita, joita et osaa tehdä
-Käyttää rahaa fiksusti saati säästää sitä.
-Valehdella päin naamaa.
-Ajaa autoa tai juuri mitään muutakaan :D (nimim. pyörällä ojaan.)
en osaa keskittäytyä paljon mihinkään. aina kun pitäs jotai tehä iskee adhd ja ajatukset menee jonnekkii iha muualle
Osaan tehdä kaiken.
[q]larzizi, 1.10.2007 14:04:
En osaa kertotauluista tiettyjä kohtia kunnolla (yleensä niihin kohtiin liittyvät kasit, seiskat ja kutoset).
[/q]
Lasku 7x8 oli kyllä pitkään ihan liian haasteellinen. :DDD
en osaa mennä nukkumaan ajoissa...
jumijumijumijumijumi...
[q]KooKie, 2.10.2007 21:49:
[/q]
Joo se on edelleen mulla yks niistä, joita en osaa sanoa kuin apteekin hyllyltä. Jos saan hetken aikaa miettiä, niin kyllä mä sitten noi hankalimmatkin osaan.
[q]larzizi, 2.10.2007 22:21:
---
KooKie, 2.10.2007 21:49:
---
Joo se on edelleen mulla yks niistä, joita en osaa sanoa kuin apteekin hyllyltä. Jos saan hetken aikaa miettiä, niin kyllä mä sitten noi hankalimmatkin osaan.
[/q]
Äiti opetti tohon muistisäännön. Vist-kust...en tiedä miksi se on toiminut, mutta oon aina ton muistanut. Ehkä sekin, että ovat peräkkäiset numerot. Saa baittaa
En osaa olla. Koskaan ei ole hyvä. Aina kaipaan jotain muuta, jotain isompaa, hienompaa, kauniimpaa, rakkaampaa... Olen instant coffee -yhteiskunnan uhri! Kaikkimullehetitännenyt. Sitten en kuitenkaan osaa toimia tilanteissa joissa pitäisi, jotta elämäni muuttuisi siksi haavekuvaksi jota kannan.
[q]Lyylikki, 2.10.2007 22:41:
---
larzizi, 2.10.2007 22:21:
---
KooKie, 2.10.2007 21:49:
---
---
Äiti opetti tohon muistisäännön. Vist-kust...en tiedä miksi se on toiminut, mutta oon aina ton muistanut. Ehkä sekin, että ovat peräkkäiset numerot. Saa baittaa
[/q]
Mä muistan sen nykyään yksinkertaisesti siks, että opettelin muistamaan, että 56 on vastaus siihen, minkä en heti muista olevan joku toinen luku. :D
en saa pidettyä kamojani järjestyksessä, ainakaan niin että muita miellyttäs... ei jaksa olla niin tarkka
[q]KooKie, 2.10.2007 23:15:
Mä muistan sen nykyään yksinkertaisesti siks, että opettelin muistamaan, että 56 on vastaus siihen, minkä en heti muista olevan joku toinen luku. :D
[/q]
Mulle tuo on aina ollut 5x8 + 2x8
Olin laiska, en opetellut niitä taulukkoja ulkoa. Mulla menee kakkosen, kolmosen, nelosen ja vitosen kertotaulut ja kaiken muun saa oikeastaan ekstrapoloitua niistä, plus ysin kertotauluun on helppo muistisääntö.
Ajatella naisen logiikalla!
Onpa negatiivinen thread, miksette postaile tuohon Mitä haluaisit oppia? -ketjuun!
[q]pupuankka, 2.10.2007 23:00:
En osaa olla. Koskaan ei ole hyvä. Aina kaipaan jotain muuta, jotain isompaa, hienompaa, kauniimpaa, rakkaampaa... Olen instant coffee -yhteiskunnan uhri! Kaikkimullehetitännenyt. Sitten en kuitenkaan osaa toimia tilanteissa joissa pitäisi, jotta elämäni muuttuisi siksi haavekuvaksi jota kannan.
[/q]
Joudun yhtymään ainakin tuohon kaikkimullehetitännenyt -osaan Helppo ja hyvä elämä on liian vaikeaa, kun sen eteen pitäisi osata tehdäkin jotain
[q]2la, 27.8.2008 11:32:
Onpa negatiivinen thread, miksette postaile tuohon Mitä haluaisit oppia? -ketjuun!
[/q]
Itse asiassa suurinta osaa jutuista joita en osaa en haluaisikaan osata - miksi tuhlata resursseja?
Laitetaan tänne nyt "muutama" juttu mitä en osaa
En osaa:
-tehdä kärrynpyörää
-kutoa tai neuloa
-vislata
-olla hiljaa
-syödä puikoilla
-lasketella
-leipoa (ainakaan kauhean hyvin :D)
-laskea
-tehdä nopeita päätöksiä, tai toimia kiireessä
en osaa tehdä popcornia
[q]drifter, 6.4.2010 15:24:
en osaa tehdä popcornia
[/q]
alusta loppuun vai laittaa pussia mikroon :D
[q]ezzy, 6.4.2010 16:12:
---
drifter, 6.4.2010 15:24:
en osaa tehdä popcornia
---
alusta loppuun vai laittaa pussia mikroon :D
[/q]
Pitäis kato muistaa katsoa etteivät popparit pala mikrossa...*igor*
Varsinkin jos on etkoilemassa ja pienessä maistissa! *känni*
[q]
Pitäis kato muistaa katsoa etteivät popparit pala mikrossa...*igor*
Varsinkin jos on etkoilemassa ja pienessä maistissa! *känni*
[/q]
Likat onnistu joskus illanistujaisissa polttaa kolmet popparipussit kun eivät huomanneet vahtia mikroa