Skenemurusten noukkimista?

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Jone:

...ja mä kun luulin et se oli erään toisen tahon sivusto, jolla luki et ”his name is techno”, mutta ehkä mä voin käydä sen tahon kanssa neuvotteluita siitä et jos voitais vuorotella huipulla paistattelemisessa.
[/q]
sain kyl enemmä skenepisteit ku sinä, et sorry, ei onnaa :p

lol

Jone: Jätkä vois laittaa noita pisteitä myyntiin!

Ei tarvitsisi porukan kitistä niiden vähyyttä sitten.

Tarjoukset privaan. On mullakin myydä niitä. Pikaisesti laskettuna n.101kpl

Jokaisen pisteen mukana saa aitoustodistuksen.

[q]pinkki:
sain kyl enemmä skenepisteit ku sinä, et sorry, ei onnaa :p
[/q]

No mut mä voin tyytyy kyllä sun kanssa frendaamiseenkin, kuhan kaikki näkee et ollaan ystäviä. ^____^

[q]root:
Jone: Jätkä vois laittaa noita pisteitä myyntiin!

Ei tarvitsisi porukan kitistä niiden vähyyttä sitten.

Tarjoukset privaan. On mullakin myydä niitä. Pikaisesti laskettuna n.101kpl

Jokaisen pisteen mukana saa aitoustodistuksen.
[/q]

Loistava idea!

---------------------------------

Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.

Jäi muuten mainitsematta et joskus nuoruudessaan mun faija tunnettiin samaan aikaan sekä UG-scenenä, et scenenä ja mä veikkaan et tää pieni historian kuriositeetti sai Tapi T:n luomaan laskurin.

Jone: Voiks mä lisätä sut mun frendilistaan, sen yhteenlaskettu skenepongomäärä ei ylitä vielä kymppätonnii =(

[q]Jone:
Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.[/q]
Mä voin ostaa 6 pojoo ni pääsen siihen vikaan osioon eli 151->
Saat tilalle vahoja tinribbi lettuja*hahjust*

[q]efo:
Mä voin ostaa 6 pojoo ni pääsen siihen vikaan osioon eli 151->
Saat tilalle vahoja tinribbi lettuja*hahjust*
[/q]

Kaupat tuli.

[q]WildChild:
Huolen sodan täällä saa ainakin aikaan pikku vaivalla...
[/q]

Eihän tässä nyt mitään sotaa ole saatu aikaiseksi? Lähinnä ihmiset on huvittuneita sun tahottomasti hilpeästä topicistasi.

[q]Jone:

Myydään : 35-65 kpl skenepisteitä, hyvän tarjouksen tullessa jopa enemmän. Mieluiten kaikki yhdelle ostajalle, koska en jaksaisi postitella yksittäisiä pisteitä. Jos paketti ei kuitenkaan kokonaisuudessaan käy kaupaksi, niin myös pienemmistä määristä voidaan neuvotella.

[/q]

hmm, melkee joutuu koodaa sen huutokaupapalikan tänne ja siihen sellanen monen kappaleen -feature myös. vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.

itseasiassa tää melkein kutsuis vanhojen suosittujen tähtien palaamista klubitukseenki, eikös?

[muokattu 28.5.2004 12:29]

[q]WildChild
Varastohallit, Nuorisotalot ja mm. Näsinneulaan bileet takasin niin päästään takasin KUNNON reivi meininkiin! Keltanen sadetakki ja kaasunaamari päällä joraamaan ja hyppimään hulluna jonnekkin perämettään jumalan selän taakse, siinä on meininkiä,
[/q]
Vai että bilepaikan vaihto saa aikaan kaipaamaasi ihqplurhappyjoyreiv-tunnelmaa?

[q]anqqa:

hmm, melkee joutuu koodaa sen huutokaupapalikan tänne ja siihen sellanen monen kappaleen -feature myös. vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.
[/q]
eiksme jo sovittu et mä nostan sun skenepisteitä wonkaamal julksisesti?

eiku..

[q]a:
reivejä järjestettiin viimeks joskus '95 et älkää vittu kakarat itkekö :)
[/q]

No mutta sittenhän vasta on syytä itkeä!

[q]WildChild:sodan täällä saa ainakin aikaan[/q]

Miguel de Cervantesista vois löytyä sulle
ymmärtäjä.

[q]WildChild:
Ja en todellakaan kaipaa mitään ihqplurhappyjoyreiv tunnelmaa.
[/q]
Luojan kiitos.

Voi dääm .. mä en oo vissiin skenes ollenkaa taidan olla vaan vanha rokkitukka mikä on wannabe teknari

[q]pinkki:
---
anqqa:

vaihdax pari pistettä johonki dj:n puhelinnumeroon mitä sulla ei vielä oo, ois win-win? ite kun sain niin häpeällisen huonon tuloksen, menetän muuten kaiken vähäisen uskottavuuteni kunniallisen ja vakavasti otettavan foorumin ylläpitäjänä.

---

eiksme jo sovittu et mä nostan sun skenepisteitä wonkaamal julksisesti?

eiku..
[/q]

mun skenesäälipisteiden buffaamisen auttais kyl vahvasti jos oisit dj, lj:stä heruu siirou poäääng, et miten ois..

[muokattu 28.5.2004 12:43]

Ehdottomasti päivän piristysruiske

[q]anqqa:
mun skenesäälipisteiden buffaamisen auttais kyl vahvasti jos oisit dj, lj:stä heruu siirou poäääng, et miten ois..
[/q]
ei pijä paikkaansa :D voi hitto.. joudunks vaihtaa alaa. kaikki nää vuodet mä kun luulin..!

edit: tyypil termitki hakuses ;)

[muokattu 28.5.2004 12:44]

Mikset itse järkkää tuollaisia, jos tuntuu siltä että niistä on pulaa?

Ihmiset järjestävät bileitä missä itse viihtyvät tai näin ainakin luulisin, koska itse teen niin. Hieman kummallista avautumista mutta ymmärrän pointtisi.

Ja vielä kerran. Järjestä itse mieleisesti bileet. Mun mielestä toi ”järkätkää sitä järkätkää tätä”-asenne on aika kumma siinä mielessä, että vaikka mä olenki itse useammat bileet järkänny (joista kyllä suurin osa nimenomaan noita sun peräänkuuluttamia ug-bileitä) ei mulla siihen mitään koulutusta ole. Joten siitä vaan tuumasta toimeen ja bileet pystyyn

Ja asennetta kyllä ehkä kannattaa korjata hieman, vaikka oletkin vielä ”nuori kapinallinen”. Se että bileet maksavat paljon, johtuu siitä et niistä tulee myös suuria kustannuksia. Mikään kun ei nykypäivänä ole ilmaista. Eipä tuolla bileiden järkkäämisellä ole tiettävästi kukaan Suomessa oikein rahoiksi lyönyt

[muokattu 28.5.2004 11:50]

O