Oon kuullu juttuu..
pimp:[q]Marski:supi supi supi supi!!
ET OO TOSISSAS!!!! HÄÄÄHHÄHÄHÄHÄHÄÄÄ
Mä en voi uskoa korviani!
*nauraa*[/q]
Supiklubi kuittaa
Tässä supinaa Proteuksen kannattajille..
Hard NRG 5 loppupuolella oleva piilojuba on tulosta Harrin 25-vuotis bileitä seuraavasta aamusta..
... et Paul Oakenfold ja Judge Jules ovat seuraavissa Prophet bileis Premes.
[muokattu 24.12.2002 19:25]
[muokattu 24.12.2002 19:26]
Tanya:[q]Tässä supinaa Proteuksen kannattajille..
Hard NRG 5 loppupuolella oleva piilojuba on tulosta Harrin 25-vuotis bileitä seuraavasta aamusta.. *hih*[/q]
Miten mä arvasin *whee*
Kuulosti jotenki tutulta muutenkin *wonder why*
alien:[q]... et Paul Oakenfold ja Judge Jules ovat seuraavissa Prophet bileis Premes.
[muokattu 24.12.2002 19:26][/q]
Oikeesti?!?! voix joku kierrättää papereita et mä pääsen sisää hei jooko hei? Nii joo ja ostetaa pari nappulaa ja hyppysellinen kolaa, pistä privaviestii!
Ei saatana......*nauraa*
hahahahahahahhaa... juuri näin..
alien:[q]... et Paul Oakenfold ja Judge Jules ovat seuraavissa Prophet bileis Premes.
[muokattu 24.12.2002 19:26][/q]
... ja et mut on buukattu lämppäriks. Mut siit ei saa sit puhuu... shh.....
Tanya:[q]Tässä supinaa Proteuksen kannattajille..
Hard NRG 5 loppupuolella oleva piilojuba on tulosta Harrin 25-vuotis bileitä seuraavasta aamusta.. *hih*[/q]
...ja kukas sulle on noin väittänyt? :D Ensinnäkin kyseinen juttu löytyy mieheltä (muistaakseni) vinyyliltä ja toisekseen sen on kyllä soittanut ton muutamaan otteeseen ennen noita synttäreitään.
Jone:[q]Tanya:Tässä supinaa Proteuksen kannattajille..
Hard NRG 5 loppupuolella oleva piilojuba on tulosta Harrin 25-vuotis bileitä seuraavasta aamusta..
...ja kukas sulle on noin väittänyt? :D Ensinnäkin kyseinen juttu löytyy mieheltä (muistaakseni) vinyyliltä ja toisekseen sen on kyllä soittanut ton muutamaan otteeseen ennen noita synttäreitään.[/q]
yksi ystäväni väitti noin mulle
.. heh... silloin ku Lola Odusoga väitti et joku oli laittanu tyrmäystippoja sen juomaan nii se oli oikeesti vetäny gammagammagammagamma överitöveritöverit... :)*nauraa*
lola on tuhdissa kunnossa, niinkuin lähivuosien useimmat EX missit =)*plur*
Suomessa voi näköjäämmä tulla misseistäkin ministereitä...toisaalta nythän tanja pääsee toteuttamaan maailman rauhaa...! =)
RedOne:[q]Suomessa voi näköjäämmä tulla misseistäkin ministereitä...toisaalta nythän tanja pääsee toteuttamaan maailman rauhaa...! =) *piis*[/q]
nainen presidenttinä, nainen pääministerinä, ex-missi ministerinä.. jos vielä joku tulee nissuttaa jostain tasa-arvosta, niin.. ;)