Tunnetko itsesi?..kenet tunnet..

Back to yleinen keskustelu O

Mitä vittua mä tällä haen..?

Välillä juu tuntuu siltä että joku toinen tuntee sut paremmin ku itte.....duunis jengi tuntu tietävän kaikki jopa sellasii juttuja mitä mä en tienny!!!

Ja välillä on tullu ladeltua sellasia lauseita mitä ei ikinä vois itteltään kuvitella....sit vaan ajattelee että kukas mä olenkaan!!! En tunne välillä itteäni ollenkaan!!!*plur**iloinen**nauru*

spanig:[q]Välillä juu tuntuu siltä että joku toinen tuntee sut paremmin ku itte.....duunis jengi tuntu tietävän kaikki jopa sellasii juttuja mitä mä en tienny!!!q]

Tuttu tunne..näin pienessä kylässä kun minäkin asustan on kyllä musta toisilla tiedossa niin uskomattomin ajuttuja että ufosieppaukset ynnä muut jää karusti toiseksi!!

Tanya:[q]spanig:Välillä juu tuntuu siltä että joku toinen tuntee sut paremmin ku itte.....duunis jengi tuntu tietävän kaikki jopa sellasii juttuja mitä mä en tienny!!!q]

Tuttu tunne..näin pienessä kylässä kun minäkin asustan on kyllä musta toisilla tiedossa niin uskomattomin ajuttuja että ufosieppaukset ynnä muut jää karusti toiseksi!!
*nauraa*[/q]

Voin kyllä uskoa ton.....hahaaa......kun ajattelee noita mun duuni hässäköitä!!!!

Mä kadotin itseni joskus kauan sitten, etsintöjä jatketaan...

Mä tunnen itseäni, vain silloin kun hiplaan itseäni... ja silloinkin tunnen vain kosketusta...*voiei*

Roger Roger:[q]Mä tunnen itseäni, vain silloin kun hiplaan itseäni... ja silloinkin tunnen vain kosketusta...*voiei*[/q]

Heheee*plur* Sähän tunnet sillon vaa nyrkki kyllikin, et ittees!!!*nauru**nauraa*

Waide:[q]Mä kadotin itseni joskus kauan sitten, etsintöjä jatketaan...[/q]


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*


Hei herra iso K. Tule ulos kaapista.

spanig:[q]Roger Roger:Mä tunnen itseäni, vain silloin kun hiplaan itseäni... ja silloinkin tunnen vain kosketusta...*voiei*

Heheee*plur* Sähän tunnet sillon vaa nyrkki kyllikin, et ittees!!!*nauru**nauraa*[/q]
Heeeee.... Joku ymmärsi *nauraa*. Mutta jos vakavasti yrittän ajatella, niin huomaan, etten tunne oikeasti itseäni vielä. Tulee vähän väliä uusia piirteitä esille. Taidan olla sitten murros- tai uhmaiässä.

En tunne itseäni...kai kun en edes tiedä olenko minä minä itse vai yritänkö olla sit joku muu. En edes tiedä muista juuri mitään muutakuin käsitteet aggressiivinen iloinen jne.
Emmä tajuu.

en todellakaan tunne tuntevani itseäni kokonaan. mut opetteleminen on kivaa, ehkä välillä hämmentävää.

Katsokaa peiliin, kysykää kuka minä olen ja tunnustelkaa itseänne kyllä jossain vaiheessa oppii itsestä jotain.......mutta silti ei koskaan opi tuntemaan itseään täysin kokonaan!!!!

Kuka oon? Ei mitään kuva...oon aivan hukassa itseni kanssa kun reagoin asioihin aina eri tavalla..tyyliin:"Taas opin itsestäni uutta kun sain kuulla tänä aamuna" jne.

Ja mitä tuolla mielen sopukoissa vielä piileekään, ihan hirvittää ajatella. No eipä silti, kolikolla on kääntöpuoli ja varmasti saan olla vielä ylpeä itsestäni.

Hmm.. mä en oo miettiny oikeestaan asiaa..vähän vaikea sanoa tohon mitään. Kai sitä silleen ittensä tuntee, itsensä kanssahan sitä joutuu aikaa viettämään 24/7, ei tästä mihinkään pääse. Huomaan nyt että jotenkin kuvittelen tuntevani itseni varsin hyvin mutta en tiedä sitten että onko se totuus. En kyllä usein tee sellaista mikä olisi jotenkin epätavallista itselleni, vaikka kyllähän sitä välillä itsensä yllättää ja ylittää. Ja hyvä niin. Toinen asia on sitten humalassa tehdyt itsensä yllättämiset, mutta ne jääköön omaan arvoonsa En kyllä ole harrastanut kovinkaan ahkerasti mitään henkistä itsetutkiskelua, tää itsensä tunteminen on vähän sellainen asia että siihen on vaikea sanoa mitään tyhjentävää. Koska sitä mitä ei tiedä, ei tiedä.

Miten vosin tuntea ketään, kun en edes tunne itseäni?

Taidan tuntea itseni melko hyvin. Siis näin pintapuolisesti, mieleni syövereissä tapahtuvista jutuista en ole perillä. Aika harvoin yllätän itseni sanomalla tai tekemällä jotain erikoista. Harmi sinänsä.

Siis millä tavalla tunnetko itsesi?

Mulla tulee mieleen heti sellainen juttu, että onko se omakuva "realistinen" eli onko omat ajatuksesi itsestäsi yhtään sen suuntaisia kun sun ympärillä olevilla ihmisillä.
Tästä esimerkkinä että joku voi pitää itseään hyvinkin suvaitsevaisena / empaattisena / hyvänä seuramiehenä, vaikka kanssaeläjien mielestä asia on just päin vastoin.

Mulla on sellainen näkemys, että sitten kun käsitys omasta itsestä on suunnilleen samansuuntainen kuin ympäristöllä, ollaan oikeilla jäljillä. Aika hyvä juttu on välillä miettiä vaikka kavereiden kanssa kimpassa, että "millainen minä olen" (ja yrittää saada niitä olemaan realistisia eikä kaunistella totuutta ; - )

Sit on tietty nuo "sielujen syvyydet" eli vaikkapa Sigge Freudimalaiset tiedostamattomat alueet...Terapioiden tarkoituksena on saada ihminen tiedostamaan monia asioita itsestään, ja yhtenä tavoitteenahan on, että ihminen tekee sellaisia valintoja elämässään, ettei aiheuta itselleen eikä ympäristölleen hankaluuksia.

..musta tuntuu välillä että tunnen itseni liiankin hyvin, en osaa oikestaan selittää tarkemmin miten tämä ilmenee, mutta...

...joskus tuntui että joku saattaa tuntea mut paremmin kuin minä itse. nykyään en enää tunne näin, koska nämä ihmiset ovat poistunet elämäsni - tahtomattani.
nyt ainakin voin täysin olla itseni herra, tms.

..ehkä tilanne tulee muuttumaan, mutta tällähetkellä näin.

clubculture:[q]
Hei herra iso K. Tule ulos kaapista.[/q]

Tulin jo.Päädyin sitten toiseen kaappiin*nauru*.The never-ending closets..

Joskus peilistä katsoo vieras ihminen..
Joskus teet vääriä päätöksiä..
Joskus tuntuu että toinen tuntee sinut paremmin kuin sinä..
Joskus aamulla kun heräät et halua tuntea itseäsi
Joskus ja joskus ja joskus ja joksus


..ja tämäkin kuullostaa vain terveysside mainokselta..


Kuinka hyvin loppujen lopuksi tunnet itse? Haluatko tuntea itsesi vai yllättää itsesi?

Mitä vittua haluat*täh*

O