Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Individual, 24.3.2009 18:29:
---
Decion, 24.3.2009 18:23:
GRADY G *sydän* *filth*

---

Kyllä!
[/q]

jo kerran hänet nähneenä, ei pidä sanoa että sai tarpeekseen! *sydän* *grady g*

[q]MRC, 8.1.2009 07:49:
---
DJ Rx, 7.1.2009 22:55:
---
MRC, 7.1.2009 22:48:
---
Comandante, 7.1.2009 22:47:
---
MRC, 19.11.2008 10:38:
Neophyte

---

Se olisi kyllä helvetin kova, mutta mihin Suomessa sen kokoisen aktin tunkisi?

---

Gloriaan vois laittaa. Jos angerfist mahtuu niin miks ei neophyte?

---

joo jos laitetaan 50e lipun hinnaksi ni joo kyllähän meki oltiin tuomassa Lady Danaa sinne kunnes se ilmoitti hintansa

---

En mä usko et se Neophyte on hirveästi kalliimpi ku toi Angerin live ja jos jotain oikeasti haluaa niin mikään ei estä sua ;)
[/q]

nojoo mä en ole täysin hintatietoinen noista core nimistä, mut kyl tässä 11 vuotta tapahtumajärjestäjänä on kyllä sen verran opettanu et joitain tapahtumia ei vaan kannata järjestää ;)

[q]DJ Rx, 8.1.2009 09:30:
---
nojoo mä en ole täysin hintatietoinen noista core nimistä, mut kyl tässä 11 vuotta tapahtumajärjestäjänä on kyllä sen verran opettanu et joitain tapahtumia ei vaan kannata järjestää ;)
[/q]

Mutta sitten taas, on unelmia jotka kannattaa toteuttaa jos siihen
on mahdollisuus. Ei tuossa hommassa voi tuijottaa aina siihen,
onko se kannattavaa vai ei. Se tappaa luovuuden.

Benny Benassi ja Markus Schulz olis kyl kova!

Joku vois tuoda noi norjan starbat.

The Blizzard ja Lemon & Einar K

[q]Lauri, 8.1.2009 10:12:
---
DJ Rx, 8.1.2009 09:30:
---

---

Mutta sitten taas, on unelmia jotka kannattaa toteuttaa jos siihen
on mahdollisuus. Ei tuossa hommassa voi tuijottaa aina siihen,
onko se kannattavaa vai ei. Se tappaa luovuuden.
[/q]

Kaunis ajatus sinänsä, mutta se ennemminkin tappaa kyllä lompakon sisällön ku lähdetään tuottamaan tapahtumia, jotka eivät tämän maan rajojen sisällä ole kannattavia. Kyllä mun mielestä pitää lähteä siitä että tapahtuman järjestäjä saa tapahtumistaan omat pois ja mielellään vielä niin että tapahtuman järjestäjä saa kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta, joka oikeutetusti järjestäjälle mielestäni kuuluu. Enkä nyt oikeastaan ymmärrä miten tapahtuman budjetoiminen järkeväksi tappaisi luovuuden, luovuushan nimenomaan korostuu silloin ku asioita aletaan rajoittamaan joidenkin puitteiden mukaan?

Vain mun 2c.

[q]DJ Rx, 8.1.2009 12:52:
---
Kaunis ajatus sinänsä, mutta se ennemminkin tappaa kyllä lompakon sisällön ku lähdetään tuottamaan tapahtumia, jotka eivät tämän maan rajojen sisällä ole kannattavia. Kyllä mun mielestä pitää lähteä siitä että tapahtuman järjestäjä saa tapahtumistaan omat pois ja mielellään vielä niin että tapahtuman järjestäjä saa kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta, joka oikeutetusti järjestäjälle mielestäni kuuluu. Enkä nyt oikeastaan ymmärrä miten tapahtuman budjetoiminen järkeväksi tappaisi luovuuden, luovuushan nimenomaan korostuu silloin ku asioita aletaan rajoittamaan joidenkin puitteiden mukaan?

Vain mun 2c.
[/q]

Välillä pitää kärsiä, jotta voi menestyä.

2c

[q]DJ Rx, 7.1.2009 22:55:
joo jos laitetaan 50e lipun hinnaksi ni joo kyllähän meki oltiin tuomassa Lady Danaa sinne kunnes se ilmoitti hintansa
[/q]
Aika usein noi järjettömät hintapyynnöt on helppo tapa sanoa, ettei kiinnosta tehdä ko. tapahtumaa.

Yleensä noissa on sentään joku järki, eli tietyn lähtöhinnan jälkeen suhdetta lasketaan lipun hinnan + venuen kapasiteetin mukaan. Livet toki maksaa useinkin aika järjettömästi, ihan jo roudausteknillisistä syistä.

[q]opmdevil, 22.1.2009 11:53:
---
JR Ewing, 22.1.2009 11:45:
Sven Väth vois tulla taas uudestaan ja Viillalobosin Ricardo kans

---

Milloin Sven Väth on muuten viimeeksi ollut Suomessa?
[/q]

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=39701;pid=575933

Kai Tracid ois kyl huippu kuulla livenä

[q]Homegrove, 23.1.2009 20:49:
Danny Vitun Howells.
[/q]

x2

edit: redrumiin kiitos

Paul van Dyk! *sydän*

Airbase

[q]JussiS, 8.1.2009 15:13:
---
DJ Rx, 7.1.2009 22:55:

---

Aika usein noi järjettömät hintapyynnöt on helppo tapa sanoa, ettei kiinnosta tehdä ko. tapahtumaa.

Yleensä noissa on sentään joku järki, eli tietyn lähtöhinnan jälkeen suhdetta lasketaan lipun hinnan + venuen kapasiteetin mukaan. Livet toki maksaa useinkin aika järjettömästi, ihan jo roudausteknillisistä syistä.
[/q]

Järjettömät hintapyynnöt yleensä viittaavat siihen että tapahtumasta koituvat kulut ovat aivan liian suuret verrattuna siihen kuinka monta ihmistä tapahtumaan voidaan ottaa sisään / kuinka monta ihmistä oletetaan saapuvan tapahtumaan. Jonkunlaista kannattavuuslaskentaa järjestävä taho joutuu todennäköisesti kuitenkin tekemään ja näiden laskelmien pohjalta tapahtumanjärjestäjä todennäköisesti tulee arvioimaan kohtuullisen lipun hinnan oli tapahtuma minkä kokoinen tahansa. Valitettava totuus on että suomen kokoiseen maahan ei ole taloudellisesti kannattavaa tuoda tiettyjä artisteja, johtuen vallitsevasta markkinatilanteesta ja volyymistä jota suomesta löytyy :(

[q]Lauri, 8.1.2009 15:02:
---
DJ Rx, 8.1.2009 12:52:
---

Vain mun 2c.

---

Välillä pitää kärsiä, jotta voi menestyä.

2c
[/q]

Kyllä mä uskon että niin minä kun sinäkin ollaan maksettu oppirahat näistä tapahtumanjärjestämisistä, mä en vain oikein pysty sisäistämään että minkä takia tapahtumaa pitää ylipäätään alkaa järjestämään jos se ei taloudellisesti kannattavaa? vai onko tässä nyt oikeasti joku pointti mitä mä en ymmärrä? Eikö sitä menestystä voi muka tällä alalla rakentaa jo alusta alkaen taloudellisesti kannattavalta pohjalta?

[q]DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Kyllä mä uskon että niin minä kun sinäkin ollaan maksettu oppirahat näistä tapahtumanjärjestämisistä, mä en vain oikein pysty sisäistämään että minkä takia tapahtumaa pitää ylipäätään alkaa järjestämään jos se ei taloudellisesti kannattavaa? vai onko tässä nyt oikeasti joku pointti mitä mä en ymmärrä? Eikö sitä menestystä voi muka tällä alalla rakentaa jo alusta alkaen taloudellisesti kannattavalta pohjalta?
[/q]

Välillä on hyvä tehdä sellaista mikä tuntuu, että se pitää
tehdä vaikka se vähän maksaisikin. Jos ajattelee aina
vain tuottoa lyhyellä tähtäimellä, on se pitkällä aikavälillä
toimintamalli joka johtaa joko mielenkiinnon loppumiseen
ja sitämyötä toiminnan loppumiseen.

Tietysti jos elää yksi tapahtuma kerrallaan, niin ei siihen
ole välttämättä varaa. Jolloin kannattaa miettiä, että mitkä
ovat tapahtumien järjestämiseen liittyvät tarkoitusperät...

Svenkka ois taas kyllä kova. Myös James Holden, Extrawelt ym. Border Community -artistit KIINNOSTAA.

GRADY G *sydän* *filth*

EVIL ACTIVITIES ja NOZE SUPRESSOR

*sydän*Schiller*sydän*
Tää se ois kova sana nähä livenä..astetta maukiampia noi livetaltioinnit mitä kattonu*hih*

ja toisena artistina

Mike Oldfield

O