Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

lista on aika selkee:
1. silver shadow
2. endymion
3. outblast
4. neophyte
5. luna
6. stunned guys

tonne piti kait laittaa lista poikki... *nauru**aplodit*

[q]CM, 2.3.2006 03:44:
---
Kaizu, 26.2.2006 12:17:
Chicane *sydän*
Tällasina päivinä kun aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta toivoo et pääsis kuuntelee Chicanee jonnekin kivaan mestaan

---

Chicane piti ainakin joku aika sitten ihan sikahintoja live-keikoista, joten varmaan tuskin koskaan käy Suomessa.
[/q]
Eipä ole pahemmin keikkaillut viimeaikoina muutenkaan.

[q]ravec, 1.5.2006 00:57:
Nu-NRG olis aika jees.
Mulla on autossa yksi niiden setti pyörinyt Essential Selectionista vuoden ja ai-jai....mitä jalan nousua. Siinä on poliisi iloinen, kun kiittelee valtiolle tulevaa rahavirtaa....kun motari aukee ja jalka painuu musiikin tahdissa pohjaan.
[/q]

Orgasmatron-setit on noilta kyllä sairaamoista hehkutusta :)

[q]Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.
[/q]
Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just

Mauro Picotto ois ihan kiva nähdä, kun tuntuu etten tule minään vuonna ehtimään Ibizallekaan siihen aikaan, että herra vielä olisi siellä soittelemassa.

james holden
+ uudestaan d-nox & beckers!

tämän hetken top-3 (järjestyksessä):

True Lies
Deadmau5
Peter Gun

[q]toni, 19.5.2006 21:44:
---
Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.

---

Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just
[/q]
Jaa no nyt alkanee se meno sit. oukei hyväksyn perkele ;)

ps. jumalauta

Legendaarinen Charles Siegling...Yks parhaista tekno-tuottajista kautta aikain ja ehdottomasti freesein dj mitä olen kuullut.

Mr.C, Layo & Bushwacka! ja Laurent Garnier eli käytännössä The End klubi takaisin vierailulle stadiin.

nyt kun on Nitzer Ebb taas kiertueella, niin ehdottomasti niitten liven!!

eihän toi Nu NRG oo viel ehtiny käymää?? :/

Nämä ovatkin jo olleet Suomessa, mutta voisivat mun puolesta tulla uudestaan. Eli Rob Acid ja The Youngsters. Kenties parhaat konemusiikki-livet, jotka oon koskaan nähnyt.

[q]Timce, 19.5.2006 22:04:
Jätkä diggaa. .)
[/q]
ko-lah-taa

Dj Rush ois kyl semmonen.. ...

-v-

[q]DenisV, 7.8.2006 18:31:
Herra tykänyt kovasti ja häntä tuodan uudestan Suomeen ens vuoden puolella :)
[/q]uuhh.. toivottavasi tulee.. ne bileet on kyllä pakko kokee

[q]Jago,

Eikös se Helsingissäkin käynyt? Näin muistelisin.

---

4 Strings (Jan De Vos) kävi Tre 16.6 ja Hki 17.6

---

voih.. no nyt harmittaa viellä enemmän.. en huokmannut ollenkaan että kävi täälkläkin.. jälkeen päin vasta huomasin tampereenkin..*nyyh*
[/q]

4 Strigns soittanut l i Q u i d tapahtumassa 16.06 tre ja 17.06.

Herra tykänyt kovasti ja häntä tuodan uudestan Suomeen ens vuoden puolella :)

Plastikman eli Richie Hawtin

infected mushroom.. :D

Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast

O