Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

---
Ali Nadem.

Mut taitaa olla turha toivo.
---

Eihän Ali Nadem tietääksnei ole DJ. Tai leimaa itsensä DJ:ksi, mutta ei ole keikkoja tehnyt ja tuskin miksejäkään. Omia tuotoksia ja remixejä löytyy ja kaverihan on muakin nuorempi, joten tuskin se suomeen on muutamaan vuoteen tulossa. :)

Ali Nadem on kyllä about meikäläisen ikänen, mutta tosiaan toi, että kyseinen kaveri ei pahemmin keikkaile, oli ton mun kommentin takana.

---

---
Ali Nadem.

Mut taitaa olla turha toivo.
---

Eihän Ali Nadem tietääksnei ole DJ. Tai leimaa itsensä DJ:ksi, mutta ei ole keikkoja tehnyt ja tuskin miksejäkään. Omia tuotoksia ja remixejä löytyy ja kaverihan on muakin nuorempi, joten tuskin se suomeen on muutamaan vuoteen tulossa. :)
---

Ali Nadem on kyllä about meikäläisen ikänen, mutta tosiaan toi, että kyseinen kaveri ei pahemmin keikkaile, oli ton mun kommentin takana.

Jaa. Näin Ali Nademin kerran ustreamissa ja näytti mun mielestä tosi nuorelta tyypiltä.

Trentemøller

space tribe, monika kruse.. adam beyer voisi tulla uudestaan käymään kuten myös voisi son kite:)

tosta listasta ehdottomasta mauro picotto, ainoa ei-kiksu dj, ja aivan loistava tekno dj.

(edit: lisätään viellä umek, nick warren, oxia, thomas krome, etnoscope, psysex & hallucinogenin live haluaisin ehdottomasti kokee ku viime kerta tuli missattua!)

[muokattu 18.5.2004 19:51]

Spor tänne kolisemaan!

Massive Attack, Underworld, Faithless

Daniel Kandi ois kiva nähdä

BEN STEVENS ehdottomasti tänne ja vähä äkkiä niiq olis jo.. :D

uh ah ja Chicane jonnekin laatu mestaan olis hyvä saada.

Oisko Growling Mad Scientists mitään?

En eniten, mutta kovasti, toivoisin Paul Oakenfoldia.

[color=black]Lexicon Avenue: Scott Bradford & Mark Armstrong[/color]

Blümchen !

Frankie Wilde !

lol.

Ricardo Villalobos

yoji biomehanikaa odotellessa :P

Lisää Detroit-äijiä: Kenny Larkin, tai vaikka Omar S

angerfist =)

Beardyman olisi kova live.

Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff