Helsingin baarit ja biletys paikat
[q]
eewol:
Mukava henkilökunta!
[/q]
Oon kyllä ihan samaa mieltä et narikassa poket heittää läppää, takkia laitetaan päälle eikä ovella koskaan turhaan örmyillä vaan toivotaan tervetulleeksi kun paperit on vilautettu
[q]eewol:
Gloriahan on ihan mahti paikka bileille, mun mielestä!!
Baarit on jees!!
Istumapaikkoja on tarpeeksi niitä tarvitseville!
Riittävän iso sali!! (Tästäkin voi kiistellä)
Hyvä bäkkäri!!
Lava on hyvä!!
Sijainti mainio!!
Vessoja tarpeeks!
Mukava henkilökunta!
Parvi!!
Varsinkin Säteen bileissä nämä kaikki on ainakin omalta kohdaltani
toiminut...
En voisi parempaa paikkaa keksiä ihan heti parempaa paikkaa kohtuu budjetilla.
[/q]
Täysin samaa mieltä. Glorian henkilökunta on todella ystävällistä..aivan toista mitä makasiineilla on nähnyt muutaman kerran
No Ekanakin..Noita edel.juttuja ku lueskelin nii mun mielipide:
Gloria Ei oo mun mieleen..*eiei*
Sitte kaikki räkälät ja pubit..*eiei**poks* Ei oo mun juttuja..
Kaikki KIVAT tanssipaikat :
joita vois olla... noH.. MITÄHÄN NE OIS.. Vakio ongelma..*vink*
No,SK-baareja tulee joskus kierreltyyn. Tiikeri oli ainaki kesällä yks mun olohuone.
HB:ssa oli viimeks ihan kivaa kanssa - vaikka se onkii pienentyny.. Mut kivoja ihmisiä.
Higlight ja CtrL ..pikkusena siellä tuli roikuttua ja AINA korokkeelle oli päästävä..*justjoo*
(muistaks souphy..;)
Paitsi CtrL ei oo enää arkku.. mut nyt se on liian synkkis.
Hesari on ihan jees.Joskus. Kerma :*joo* DtM: 10floor:*poks* Teatteri:ehkä alkuilta
Amarillo: Jos haluut lähmy meininkii mee sinne.. *justjoo**poks**eiei*
No nii..ei jaksa enää..
mitä syytä enää mennä perusbaariin, kun on bileet?
[q]Hyzenthlay:
[/q]
Pubissa voi olla ihan mukavaa kavereiden kanssa. Yksi omaan mieleen todella viihtyisä paikka on strindbergin yläkerran baari jossa isoja löhötuoleja, kivoja sohvia ja kilohinnalla ostettuja kirjoja kirjahyllyssä koristeena
yxikään hesalainen yökerho ei oo mun mieleen...
Hallibileet on jeez ja Nosturi on siitä i-han hyvä esimerkki, mut ei i-han sitä mitä VOISI olla.
Kaapelilla on tosin aika hyvät puitteet pitää bileitä, jos käyttää kaikkia kolmea hallia.
Lepakko oli kyl MIELETTÖMÄN hyvä paikka bilettää.Harmi ku purkivat senki.
*yhyy*
*sniff*
[q]hallucinogen:
---
Hyzenthlay:
---
Pubissa voi olla ihan mukavaa kavereiden kanssa. Yksi omaan mieleen todella viihtyisä paikka on strindbergin yläkerran baari jossa isoja löhötuoleja, kivoja sohvia ja kilohinnalla ostettuja kirjoja kirjahyllyssä koristeena
[/q]
Strindbergin yläkerta on mun suosikki kans
Shampanjaa ja kivoja punkkuja laseittain
Slinkkariinkin on joskus kiva kiivetä drinksuille (ja kontata/vyöryä portaat alas)
Eerikinkadun Moskva-bar on myös pysähtyneisyydessään klasari
Ja kauniina kesäpäivänä Tornin Ateljee-barin näköaloja (ja halpoja juomia*justjoo*) ei voita mikään.
Kandee vaan kysyä seuralaiselta etukäteen mahdollisesta korkean paikan kammosta
[muokattu 25.11.2003 14:33]
[q]Summerblink:
Ja kauniina kesäpäivänä Tornin Ateljee-barin näköaloja (ja halpoja juomia*justjoo*) ei voita mikään.
[/q
]*joo**joo*
ViELÄ se että musta on ainaki kiva kiertää eri paikkoja.
Sen takii myös baareja kun satun tykkää kaikenlaisesta musiikista.. ja jotain muutaki musiikkii on kiva käydä välillä ketkuttamassa.. KHi-Hii..
..ja tiikerin kommenttiin et joka paikassa niitä nokkiaisia on.. Mut tarviiks aina välittää!
Pilettää ite..ja nauttii. NIIN.
Omasta mielestäni tiikeri on yksi kamalimpia paikkoja missä oon käyny Varsinkin musiikki on minuun makuuni täysin hanurista
tiikeri ja hesari pitää tarkastaa vielä en ole ikinä käynyt. Mutta kuitenkin, itse(kään) en voi sietää huonon musiikin ja känniääliöiden yhdistelmää, joten baareissa/yökerhoissa tulee käytyä harvemmin. Tosin silloin kun sinne eksyn, olen pahimmanlaatuinen känniääliö ja käyttäydyn huonosti sinänsä huono juttu, mutta ei sitä miiten kestä.
Baarissa ollaan kyllä aina ihan taju pois harvemmin menen baarissa tanssimaan paitsi jos sattuu joku hyvä kipale tulemaan tai sitten joku kaunis neito haluaa mukaan niin sitten se on mentävä
[q]sOuphy:
---
[---
yHdyn siNuun -raKAs!
näin se menee.
[/q]
Nii..Mie tiiJän..
-------- *joo**joo**joo*
Tiikerissä oli eilen kivaa
[q]tonppa:
[/q]
I bet it was
[q]Elwira:
---
tonppa:
---
Mulla on yleensä todella tylsää ollut siellä.
[/q]
hih, oli kyl ilo nähdä sua ja markoa eilen everissä, meillä oli ainakin hauskaa siellä ja samalla pääsi näkemään muutamaa uutta kasvoa joka on ihan positiivinen homma
[muokattu 27.11.2003 17:51]
premieressä oli eilen tosi kivaa, kun tutustu taas varmaan illan aikana kymmeneen uuteen kasvoon ja kossu-battery kiksi niin vitusti! =)
Sai taas nauraa kuosaajille ja varsinkin sille yhdelle apinalle, joka juos siel boxereissa ja huuteli jotain ihan ihme juttuja! =D
[q]alien:
premieressä oli eilen tosi kivaa, kun tutustu taas varmaan illan aikana kymmeneen uuteen kasvoon ja kossu-battery kiksi niin vitusti! =)
Sai taas nauraa kuosaajille ja varsinkin sille yhdelle apinalle, joka juos siel boxereissa ja huuteli jotain ihan ihme juttuja! =D
[/q]
mietin kans eilen ko. tyyppiä tarkkaillessa
että on se hyvä että on tällasiakin tapahtumia
missä nuoriso pääsee toteuttaan mielihalujaan
Ajatelkaapa sitä, että Everin päättyessä tuokin
nuori joutuu suorittamaan keskiviikkoflippailunsa
esim. Ale-Pubissa, jossa vastaava toiminta
saattaisi johtaa muuhunkin kuin lähimmäisten
hämmenykseen.
toi on muuten totta
[q]Zorlim:
Olen löytänyt Feveristä kivan option. Siellä voi piipahtaa kuin olohuoneessa ja jengi on ainakin keskimääräistä huomattavasti asiallisempaa. Paikka on myös siisti.[/q]
hah! nyt kyllä taidat olla väärässä...
[q]
Menettelee kivojen kavereiden kanssa. Tosin muutamana viimekertana on hihat palanut pahasti ahtaan tanssilattian takia... Eipä kauheesti innosta lähteä sinne enää.[/q]
kaikki menettelee kivojen kavereiden kanssa. pokailuhelvetin tanssilattian ahtaudesta... mitä väliä?
Jos sitä vain haluaa juopotella sillon ehdottomasti slinkku... Se on paras paikka dokaamiselle...