Drinkeistä ja muista juomista
Peach kiwi novellea tahi saman tehtailijan orange limeä (vissyjä siis) sekoitettuna kossuun. On muuten hyvää. Baarissa sitten gin tonic.
[q]Rx:
b-52
[/q]
Noi kyl rokkaa, koskas otetaa b-52 b2b ? :D
.m
[q]Nemes:
joku vodka (useinmiten smirnoff...) ja kylmä jekku =D
[/q]
Joku sentään ymmärtää hyvän päälle, smirnoff on oma suosikkini.
Tänä kesänä kokeilin myös leijonaa muutaman kerran, mut mä en
luota siihen. Tulee varmuuden vuoksi tehtyy aika isoo paukkua ja
seuraukset me tiedetäänkin. Norm. ennen bileitä 2 - 4 isoo mukia ja
se on siinä.
S.
Jotain hyvää kuoharii! Saa fiilikset nouseen
joku hyvä viski..niin..skottiviski
raaka Battery
Gainomax
*känni* *känni*Long Island Ice Tea *känni* *känni*
Leijona pakkasesta ja appelsiini mehu jääkaapista on täydellinen harmoninen pläjäys.
Ja tietenkin kalja.
Baarissa varmaa Valkovenäläinen tai Kalja parhaita,
Appelsiinimehu jäillä on aika kova. Sit ehkä parhain drinkki on titanicin tuho.
Mun ylivoimaisesti yleisin juoma on vodka.....sitä lipitän aina kuin viimeistä päivää....toki se mihin sen lantraan, vaihtelee....viimeaikoina vodka on kaatunut kurkkuun tuon uuden meloni jaffan kera...*kuolaa*
battery/redbull/ed+ joku kirkas viina ja siideriä melkein mikä tahansa maku erityisesti joulusiideri*slurps**känni*
Himasektorilla vodka+karpalomehu ja koffin mallastuotteet... baarissa hyvä nopea tai hidas on :
2/3 Stroh rommia... ja vahvinta mitä löytyy..
1/3 baileyssia
Maistuu ihan karkille
No aika hyvä ellei jopa loistava rinkki ennen partyjä on hapokasta(aplarimehu) sekä jumalten juomaa(aina raikas 96%). Semmonen fiftysixty seos. Olkaa hyvä vaan..
Viini, puna- sekä valkoviini on aika hyvä juoma, joka sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. :)
2 cl malibua 4 cl vodkaa pitkään lasiin, colaa ja jääpaloja päälle *sydän*
Tai Vodkaa, colaa ja puolikas puristettu lime päälle.
Breezerit on ykkösiä, jos jotain alkoholia ylipäätään juon...yleensä batteryä tulee vedettyä -raakana
absolut vanilla+cokis on se mun juttu..
merikapteenin erikoinen=henki pois*muhaha*
Halpa kalja. Jos olen rahoissani, niin saatan nauttia Smirnoff Icea, Battery viinaa tai Baileysiä.
Ainii, ja gintonic on kans hyvää, eikä hirveen kallista jos Alkosta ostaa.
Alle 10:lla saa 0.5l ginipullon ja 1.5l tonicin.
Mä teen välilä suomi viinasta drikkejä. Lisään siihen jotain hedelmämehua ja yritän saada uusia makuelämyksiä, mutta yleensä KOFFI maistuu parhaalle ja tienkin + sauna...
Ajatus ois et sais hyvii drinkki ehdotuksii sil niit ois kiva testailla. Vois aina tsekkaa viikonloppusin täst jotain uutta tai vaikka arkena... menis hyvään vatsaan.