Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

Back to häröily O

[q]unik, 18.11.2006 14:04:
tää on klassikko:
"haluatko hyvää seksiä?"
"en"
"ok, lähde sit mun mukaan"
Kyllä toimii
[/q]

Toimii varmasti.

[q]Pablo, 18.11.2006 13:24:
---
Jna, 18.11.2006 13:22:
Mulle on sanottu noin!*nauru*

---

Näillä sanoillako Osku vei sun sydämen aikanaan?
[/q]

Ei kyl... Siinä ei aikanaa tainnu paljoo sanoja olla..*nauru*

lhets¨s sä jhatkoill e

Mulle sanottua: "Lähe meille, niin voidaan yhdessä kammata noi Sun hiukset suoriksi" (Taustatietona, että mulla on rastat päässä..)

[q]martina, 18.11.2006 12:30:
töissä kuulee ihan loputtomasti itselle tai muille kohdistettuja helvetin ontuvia reploja.
yksikin kerta eräs isokokoinen mies tulee mun tiskille:
"sulla on sokeritauti!"
"öööh...? ei kyllä ole....?"
"kylläpäs! sulla on sokeritauti! HEI KAIKKI! TOI MYYJÄ ON SOKERITAUTINEN!!!"
"????????"
sulla on sokeritauti ku sulla on niin makia perä! :)"
"hahhah..... *justjoo*"
[/q]

tuo on kyllä ontuvuudessaan melko omaa luokkaa jo.

[q]Sunflower, 18.11.2006 15:33:
Mulle sanottua: "Lähe meille, niin voidaan yhdessä kammata noi Sun hiukset suoriksi" (Taustatietona, että mulla on rastat päässä..)
[/q]

Tietysti jos pidät kovasti rastoista, etkä tuossa tilanteessa ollut huumorituulella niin saattoi kuulostaa huonolta, mutta kyllä toi aika nokkela ja hauska repliikki oli

tai sitten se ei ollut tarkoitettu iskurepliikiksi...

[q]KooKie, 1.11.2005 18:17:
"Saanko hakea findista sun numeron?"

Läpällä tosin, kun en iskurepliikkejä oikeasti harrasta. En Vaan Osaa.
[/q]

eikös sitten pallo kannata heittää miehelle.
"moi, oon Kookie, haluisiks yrittää pokaa mut?" tai jotain vastaavaa :D

KooKie, 1.11.2005 18:17:
"Saanko hakea findista sun numeron?"[/q]

HAHA :D

Mitä jäbä sano?

[q]remotion, 18.11.2006 16:24:
[/q]

Suht hyvällä itsetunnolla saa mennä ehdottelemaan, että "haluatko yrittää pokaa mut?" eli ts. pakko koittaa tota tänään. Mut tuntien vielä lemppaisin jätkän siitä. Oh teh games. :D

[q]kopsa-tantti, 18.11.2006 16:26:
Mitä jäbä sano?
[/q]

Jotain sinne suuntaan, että on aika turhaa tuhlata rahaa 16400:aan, kun voisin kysyä siltä sitä ja tokaisin, että enhän mä helvetti kehtaa. Poika parka repes aika kappaleiksi. :D

[q]KooKie, 18.11.2006 21:30:
---
remotion, 18.11.2006 16:24:

---

Suht hyvällä itsetunnolla saa mennä ehdottelemaan, että "haluatko yrittää pokaa mut?" eli ts. pakko koittaa tota tänään. Mut tuntien vielä lemppaisin jätkän siitä. Oh teh games. :D
[/q]

joo tottakai, kato ei saa antaa silti mitään helppoa tai itsestäänselvää vaikutelmaa... ;)

[q]KooKie,
Jotain sinne suuntaan, että on aika turhaa tuhlata rahaa 16400:aan, kun voisin kysyä siltä sitä ja tokaisin, että enhän mä helvetti kehtaa. Poika parka repes aika kappaleiksi. :D
[/q]

voi poikaparkaa :(

ei osannut poika sanoo nokkelasti takasin :)

tunnustan, että olen joskus ale pubissa sanonut seuraavan: "Moi, tulin just vessasta oksentamasta, haluisiks suudella mua?"*blush*

mutta se tehos! eli kait se tyttökin oli aika kännis

nii, ja ihan oikeesti olin just tullu oksentamasta

[q]De Souza, 18.11.2006 16:05:
---
Sunflower, 18.11.2006 15:33:

---

Tietysti jos pidät kovasti rastoista, etkä tuossa tilanteessa ollut huumorituulella niin saattoi kuulostaa huonolta, mutta kyllä toi aika nokkela ja hauska repliikki oli

tai sitten se ei ollut tarkoitettu iskurepliikiksi...
[/q]

No, ehkäpä kuuliassa on jotain vikaa, sillä en ole vielä ikinä törmännyt iskurepliikkiin, joka ois hyvä. Lisäks oon niin varattu kuin olla ja voi ja olin tosiaan selvinpäin töissä ja iskijä kännisenä asiakkaana eli varmaan en ole ollut kaikkein paras kohde näille hienouksille.-)

Ja juu, pidän kyllä rastoistani:)

Eilen Club Laserpointissa tuli kuultua kyllä hassuin vähään aikaan. Olin tanssinut jo pari tuntia ja olin aivan liekeissä. Neon oli siinä just alotellu ja mä todella annoin mennä oikein tunteella. Yllättäen joku koputti mua olkapäälle ja ku käännyin, ni takana seiso poika, joka kysyi "Anteeksi, mutta haluisitsä tanssia mun kanssa?". Sulonen kysymys, mut siinä tilanteessa ihanan koominen, mä kun en taida tanssipartneria kaivata sillon ku kunnolla innostun, ja harvemmin sitä muutenkaan mitään polkkaa yhteistanssina vetää

[q]Jna, 18.11.2006 14:42:
---
Pablo, 18.11.2006 13:24:
---
Jna, 18.11.2006 13:22:
Mulle on sanottu noin!*nauru*

---

Näillä sanoillako Osku vei sun sydämen aikanaan?

---

Ei kyl... Siinä ei aikanaa tainnu paljoo sanoja olla..*nauru*
[/q]

mä joskus hirveessä jurrissa työstin mindflownia suoraan hatusta sellasen linen, joka meni jotenkin että: "multa puuttuu yks numerosarja, se on ku kassakaapin yhdistelmä, mutta paljon arvokkaampi" viitaten tietty sen tytön puhelinnumeroon. tai ei toi kyllä ees ollu ihan älyttömän huono, mut en saanu numeroa perkkee! ;P

Viikko sitten perjantaina olin vähän jurrissa jo kun menin ravintolaan. Siinä sitten joku kaksi kertaa niin pahassa jurrissa ollut poika tuli multa kysymään, että: "Shaanko khauniin neidon sheuraan liittyä." Johon minä totesin, että: "TÄH?"

Mjoo. Se kundi lähti siitä sitten sutimaan jonnekkin. Eipä tullu elämäni miestä siitä.

[q]Occu, 18.11.2006 06:05:
tai tuu kattoo the simpsoneja!
[/q]

Mun mielestä tää on kyl paras mikä mulle on koskaan sanottu

Kaks yritystä tulee elävästi mieleeni:

Laivalla joskus 5 vuotta sitten koputettiin kaverin kaa parin nätin muijan hytin oveen ja paukastiin että "Moi, onks tää meidän hytti?"

No ei kuulemma ollu

Yllättäen viime kesänä toimivaksi iskureplaksi osoittautui
"Saanko kysyä että MONTAKO tatskaa sulla oikein on!?"

...ja niitä oli sit muuten 10

O