Bäkkärit aka takahuoneet

Back to yleinen bilehöpinä O

Huvittavinta on se porukka jotka väkisin haluu tulla rajatulle alueelle. Siis ei varsinaiselle backstagelle vaan jos esim dj aitio on aidattu. Ihan samanlainen lattia se sillä puolella on. Ihmiset viel alkaa vääntää että no mut mä tunnen sen ja sen et enks mä nyt vois tulla siihe röökille.

[q]Avernian:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.

---

Mmm... hikisiä miehiä.... Nyt alkoi sit tunkeminen backstagelle!
[/q]
Mä arvasin et täs kävis näin*hih*

[q]Avernian:
---
Jone:
Varastotilan lisäksi bäkkäreillä ei juuri ole kuin hikisiä ja väsyneitä äijiä, joten se illuusioista.

---

Mmm... hikisiä miehiä.... Nyt alkoi sit tunkeminen backstagelle!
[/q]

Ei hikisiä sellaisella Chippendales-tyylisellä öljytyllä tavalla vaan ihan puhtaa iljettävästi päivän puurtamisesta.

Nimim. ”Does someone want to lick my armpits?”

olin kerran bäkkärillä ja kosketin yhtä dj:tä

[q]Puistokemisti:
---
hallaaa:

---

Olin kerran bäkkärillä ja yks dj tuli koskettaa mua.
[/q]

Kerran koskettelin itteeni bäkkärillä.

[q]Vivo:
---
Puistokemisti:
---
hallaaa:

---

---

Kerran koskettelin itteeni bäkkärillä.
[/q]

Ha!*iihhih**nauru*

yks dj kerran katto mua.. siis se niinkus HUOMAS mut.. siis mä niinku erotuin sieltä.. siis JEEE!!

bäkkärillä oikeasti yleensä hengaa ne väsyneet järkkärit jotka haluaa rauhaa.. siellä harvoin on mitään mielenkiintoista.. toisaalta joku vois ehdottaa yleiseksi järjestelyksi että bäkkärille hommataan pinkeitä tyttöjä bikineissä.. sit kaikki haluu sinne.

Luulis nyt että bilettäjiltä ja muulta massalta löytyis sen verran kunnioitusta Dj:itä ja muita tyyppejä kohtaan että jättäis niiden tavarat rauhaan, mun mielest backstaget sais jäädä artisteille ja jos sinne niin vitun kova hinku on niin menee ite keikoille soitteleen settejä ja kattoo et kuinka innoissaan haluaa omien rojujen sekaan porukkaa örveltään

[q]Puistokemisti:
[/q]Oliks pakko taas kertoo kaikille?

Tapahtuuko bäkkäreillä usein viiliä seksiä? Mulle luvattiin kyytiä premin tavarahississä mut eipä oo näkyny :(

[q]keisha:
Tapahtuuko bäkkäreillä usein viiliä seksiä? Mulle luvattiin kyytiä premin tavarahississä mut eipä oo näkyny :(
[/q]

lol se ei sit varmaan ollut terry...

[q]Puistokemisti:
---
hallaaa:

---

[/q]

Höh vitsi mä oon kade

[q]Keniro:
Luulis nyt että bilettäjiltä ja muulta massalta löytyis sen verran kunnioitusta Dj:itä ja muita tyyppejä kohtaan että jättäis niiden tavarat rauhaan, mun mielest backstaget sais jäädä artisteille ja jos sinne niin vitun kova hinku on niin menee ite keikoille soitteleen settejä ja kattoo et kuinka innoissaan haluaa omien rojujen sekaan porukkaa örveltään
[/q]

Niinhän sitä aina luulis..

Bäkkärit on ihanii!!
Backstreet's back ol' right!*piis*

[q]Puistokemisti:
No mut hei riku, kyl sen joskus pitää tulla julki.
[/q]Pakko ja pakko, must tuntuu et jätkä vaan kerää pisteitä :/

[q]Puistokemisti:
---
pHaze:
---
Puistokemisti:
---
Oliks pakko taas kertoo kaikille?
---
No mut hei riku, kyl sen joskus pitää tulla julki.
[/q]

ketä riku ei ois koskettanu xD mä oon nuollu sen nannia

[q]keisha:Tapahtuuko bäkkäreillä usein viiliä seksiä? [/q]

Hm.. viiliä...? Kuulostaa kyl vähä oudolta, jos ny jotain maitotuatetta pitää hyödyntää ni mun miälestä kermavaahto on aika ehoton,
se on koostumuksensa takia helppo levittää
ja maistuu aikasta hyvälle.
Mut viili ois kyl toki terveellisempi vaihtoehto, ja oikeestaan seki on aika hyvää, aineki myslin ja marjojen kaa...niin että mikseij...voishan tota joskus kokeilla

bäkkärit ovat yleensä viel likasempii ku viron 2euron porttolat, en tiiä onks tää se paraspaikka harrastaa seksii :D

[q]sts:
bäkkärit ovat yleensä viel likasempii ku viron 2euron porttolat, en tiiä onks tää se paraspaikka harrastaa seksii :D
[/q]

tietty jos se on joku VIP tila jossa on sohvat ja shamppaniat ja oikea seura niin se voisi toimia :D

[q]akir0:
---
Keniro:

---

Niinhän sitä aina luulis..
[/q]

Niin luulis joo..

O