Mikä musiikki on parasta "SEN" homman aikana?
[q]Syder:
---
ALIEN:
---
Avernian:
Perinteisesti on ollut parempi ilman musiikkia, muuten mulla on ainakin suuria vaikeuksia keskittyä itse asiaan. Tai ehkä se johtuu jostain muusta... ;)
---
samaa mieltä.
---
....
Eipä tuohon tarvi enään muuta lisätä, paitti tietty et tota turrican II themee pitää tesmii vaihees.
[/q]
Mitä hittooo?? ei voi olla totta onks herrat ihan sekasin.. tottakai kunnon biitti taustalle jonka tahdis on mukava mennä =))) niin ja syder hei telkkari päälle poksu esiin ja nainen siitä mallia ottamaan =))
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHAHAAHAHAHAHAHA
EI VITTU HAHAHAHAHA :D:D:D:D::D:D
joo.
no comments :DDDDDDDDDDDDDD
kuuma, hikinen, mausteinen talo :p (lisää kuumutta, hikisyyttä ja mausteisuutta aktissa ;)
[q]Cloud:
niin ja syder hei telkkari päälle poksu esiin ja nainen siitä mallia ottamaan =))
[/q]
niinpä! kokemattomat, sekä ei-niin-luovat-neidot-seksissä ottakaa pokesta mallia!! :D
[q]ALIEN:
---
Cloud:
niin ja syder hei telkkari päälle poksu esiin ja nainen siitä mallia ottamaan =))
---
niinpä! kokemattomat, sekä ei-niin-luovat-neidot-seksissä ottakaa pokesta mallia!! :D
[/q]
Jep. DP, ass to mouth ja gagging; perustemppuja!
hmm.. en taida tietää kun "siitä" on aikaa esim. IHAN VITUSTI
KIXUUU ehdottomasti! mut siis ihan tilanteen mukaan mut ei mitään rätätirätätipaukepaskaa..
[q]salaisinko?:
hmm.. en taida tietää kun "siitä" on aikaa esim. IHAN VITUSTI
[/q]
kohtalotoveri
Musta lähtee enemmän ääntä "sen" aikana, kuin yksistäkään stereoista, että samapa se mitä musiikkia kuuntelen "sen" aikana
Nine Inch Nails
Samapa tuo. Mikään biisi ehdi edes kunnolla alkaa, ennen kuin homma on jo valmis
Olen todennut musiikinkuuntelun olevan aika turhaa siivoamisen aikana. Imuri pitää sellaista meteliä, että stereoita pitäisi luukuttaa, eikä semmoinen ole mukavaa.
[q]Epailija:
Olen todennut musiikinkuuntelun olevan aika turhaa siivoamisen aikana. Imuri pitää sellaista meteliä, että stereoita pitäisi luukuttaa, eikä semmoinen ole mukavaa.
[/q]
*reps**nauru*
Ei "sen" aikana tarvita musiikkia.. itse kun pitää kumminkin ääntä niin kuka sitä musiikkia kuulee*hih* mut jos pitäs niin ei ainakaan mitään nopeeta koska tahti rupeis menee basson mukaan...*nauru**vink* tai jotain..
ehdottomasti matti nykäsen biisi:elämä on laiffii*justjoo**släp*
[q]Clubmale:
[/q]
Taidat tehdä "sitä" yksin? ;)
[q]nostatus:
---
Clubmale:
---
Taidat tehdä "sitä" yksin? ;)
[/q]
and we have a winner*aplodit*
[q]flygirl:
Musta lähtee enemmän ääntä "sen" aikana, kuin yksistäkään stereoista, että samapa se mitä musiikkia kuuntelen "sen" aikana
[/q]
*sydän**vink**nauru*
Unchained Melody on just fiilistelyyn perfect...*plur*
olisko joku 180bpm gabber aika jees. "keep the rhythm" jne.