Mikä musiikki on parasta "SEN" homman aikana?
[q]
Andrei:
marssimusiikki on parasta. Pidän erityisesti panzer liedistä ja erikasta.
[/q]
Itse pidän Frederikistä. Kuka sanoi, että aktin aikana soitettavan musiikin on pakko olla vakavasti otettavaa.
Kyllä ne biisivalinnat olis varmaan Aphex Twin Windowlicker ja Prodigyn Smack My Bitch Up
Hitsi et progehouse toimii hyvin myös Sellanen letkee ja hyvin rento olo tulee. *sydän* Mut kyl iha fiiliksest riippuu. Psyke ja trance on myös toimivia.
--> linkki <---
Wrestling... RAW, Smackdown... what evah *muhaha**muhaha*
[q]`´Ermin:
Wrestling... RAW, Smackdown... what evah *muhaha**muhaha*
[/q]
niinhän se sitten visiin on *nauru**hymy**iloinen*
Tilanne ja tarve luonnollisesti ratkaisee. Mutta täytyy myöntää, että Sade:n sametin pehmeät slovarit luovat loistavasti tunnelmaa. Toinen vielä testaamaton on aaltojen murtuminen rantahiekkaan.
No joo - joo, olipa siirappia
--
.-Pepi-.
Eeeh. Mikään musa ei sillai sovi siihen taustalle - ainakaan mun mielestä. Tosin esim mun ja exän oli aivan pakko aina jotain metelii kehittää (muutakin ku meistä lähtevät äänet) johtuen siitä et naapurit jotain jo valittelikin jossain yhtiökokouksessa. Jos nyt ois pakko laittaa jotain musaa soimaan seksin ajaks ni laittasin yhen poltettun mis on mm. Tieston Close To You ja jotain muuta tommosta ihkuiluu. Telkkarii mä en siinä taustalla haluu enää ikin kuulla, taisin kerran keskittyy siihen vähän liikaakin.. Mut ei siit sen enempää!
[q]mikkihiiri:
Itse pidän Frederikistä. Kuka sanoi, että aktin aikana soitettavan musiikin on pakko olla vakavasti otettavaa.
[/q]
Öö tota, aika moni voi ottaa sen vähän huonosti jos rupee kesken kaiken repeilemään
Gootti-meinki a'la Type O Negative, My Dying Bride, Sisters of Mercy toimii aina. Varsinkin October Rust on ihan paras.
Sitten valikoidusti Nine Inch Nails ja Marilyn Manson.
Massive Attacking Mezzanine on kyllä tosiaan tried & tested-sarjan suosikkeja.
Tanssimusiikista tribaalisynkistelymeisinki. Esim Steve Lawlerin NuBreed tai saman äijän Lights Out cd:t.
joku tasanen biitti...muuten tulee viel ohi lyöntei*iloinen*
oma henkilökohtainen suosikki on kyl ehdottomasti Lab4:in The Bitch siit ei tausta biisi parane*hih*kaikki eivät kuminkaan ole pitäneen kyseisestä kappaleesta aktin aikana*vink*mut se on maku asia
No "SE" musiikki tietenkin.
[q]Homegrove:
Gootti-meinki a'la Type O Negative, My Dying Bride, Sisters of Mercy toimii aina.
[/q]
Mul tulee sistersin tietyistä levyistä aina yks tyttö mieleen :) First and last and always toimii, mut ei kenen tahansa kanssa.
[q][Nuclear]:
No "SE" musiikki tietenkin.
[/q]
määrittele, eiku perustele!!! *klubitus-harava-perseessä-pilkunnussija*
Puhutteko te tiskaamisesta? *NAURU* Musiikki sen homman aikana?!?!?!?!? Sydämen takominen ja veren kohina korvissa plus ne äänet mitä siitä partnerista lähtee...*plur*
[q]Homegrove:
Gootti-meinki a'la Type O Negative
[/q]
Ditto. Slow, Deep and Hard soimaan vaan, niin eiköhän siinä petikumppani kiemurtele entistä suuremmalla raivolla. Viimeistään raidoilla I Know You're Fucking Someone Else tahi Kill You Tonight kohdalla ei pitäisi enää olla epäselvyyttä siitä, päädytäänkö ns. rukoilijasirkka-asteelle vai ei. Voi tuota Type O:n hilpeää misogyniaa! *sydän*
Rammstein unohtu.
Wollt ihr das bett in flammen sehen?
[q]Avernian:
Perinteisesti on ollut parempi ilman musiikkia, muuten mulla on ainakin suuria vaikeuksia keskittyä itse asiaan. Tai ehkä se johtuu jostain muusta... ;)
[/q]
samaa mieltä.
[q]Shaznay:
Telkkarii mä en siinä taustalla haluu enää ikin kuulla, taisin kerran keskittyy siihen vähän liikaakin.. Mut ei siit sen enempää!
[/q]
Televisio pois päältä ja mahd kauas mestoilt mis touhuu \o/
[q]ALIEN:
---
Avernian:
Perinteisesti on ollut parempi ilman musiikkia, muuten mulla on ainakin suuria vaikeuksia keskittyä itse asiaan. Tai ehkä se johtuu jostain muusta... ;)
---
samaa mieltä.
[/q]
....
Eipä tuohon tarvi enään muuta lisätä, paitti tietty et tota turrican II themee pitää tesmii vaihees.