Seuraatko Miljnääri Jussia ?

Back to häröily O

Seuraan koska meillä sattuu olemaan siihen aikaan tv auki siltä kanavalta....
Ville-mijonääripojulta tulee jo niin paljon etikettivirheitä et mietin et miten ne muijat on voinut uskoo et se on miljonääri....ja muutenkin sen puhetapa on helvetin raivostuttava.... Mutta silti tulee aina katottuu

Loponen on sen verran koominen jätkä et kyseistä sarjaa on pakko kattoo ees sillon tällön.Saa takuuvarmasti aina hyvät naurut.Sarja on parasta suomi-komediaa.
....tiätsä x 32 ja hyvää öögaa!!*igor*

[q]henne:
Loponen on sen verran koominen jätkä et kyseistä sarjaa on pakko kattoo ees sillon tällön.Saa takuuvarmasti aina hyvät naurut.Sarja on parasta suomi-komediaa.
....tiätsä x 32 ja hyvää öögaa!!*igor*
[/q]

Juu kyllä!

Mut sen kommentit....mistä se repii semmosii idioottimaisii juttui? Meiän savolainen miljonääri puhuu niin pahaa slangii et ohoh....

[q]henne:
---
Saara:
---

Mut sen kommentit....mistä se repii semmosii idioottimaisii juttui? Meiän savolainen miljonääri puhuu niin pahaa slangii et ohoh....

---

No älä!Loposella on vissiin a) ei ketään kotona tai b) päässä hiukan liika jotain ylimäärästä tavaraa(kusta??)..
[/q]

Tukkaa sillä ainakin on päässä ja paljon.....*pelle*

Hah hah, mikä läppä... Threadin aloittanut lisäsi yhden pykälän gallupiin lisää, että kaikkien ”täyttää p*skaa”-vastaukset muuttuivat positiivisiksi vastauksiksi. Sneaky bastard... =)=)=)

EVVVK !

Vielä viime viikkoon asti luulin, että miljonäärijussi on sama asia kuin ahteen jussi

Pitäisi varmaan olla töllö tai lukea iltapäivälehtiä, jotta tietäisi edes mistä koko homma kertoo ...

Parasta oli kyllä viimeksi parturissa (vakiohenkilö kenellä käyn). Hän sanoi minulle, että on niin kiva kun mä en puhu miljonäärijussista ... on kuulemma aika suosittu aihe

Vaihtakaa ihmiset Herran nimessä nyt ne gallupin vastaukset! Tuntuu jo melkein siltä, että joku seuraa sitä...!*igor*

emmä seuraa sitä mutta ku täällä on jussi faneja niin haluaisko kukaan ostaa hienoa hopeisessa rasiassa olevaa jussin kloonauspakettia. sisältää sen hiuksen tai ehkä mä voisin turvata tulevien sukupolvien roskasarja annin tolla.. tai sitten myyn sen sille ketä jussi ei valitse

No en kyllä katso!!!!!! herranjumala.....jenkkiversiota saatoin vilkasta, ja periaatteessa ainoa asia joka sarjassa kiinnostaa, saako tuo maailman rumimmilla hiuksilla varustettu moppi-mies myös puhdasta pätäkkää lopussa ja kuinka paljon! (vittu jos saa yli 100 000!!!) *täh**kivatsulle*

kyllä funia nyt vedätettiin!!hah haaa!!!

[q]tulppaani:
Hah hah, mikä läppä... Threadin aloittanut lisäsi yhden pykälän gallupiin lisää, että kaikkien ”täyttää p*skaa”-vastaukset muuttuivat positiivisiksi vastauksiksi. Sneaky bastard... =)=)=)
[/q]

Khihiii... pitäähän sitä vähän leikkii, koko threadi kun muutenki oli läpällä alotetttu :)

piis,
.m

[q]psysex:
[/q]
Mun duunikaverin isosysteri...*iloinen* Olen antanut sille duunikaverille välillä vähän kuittia...*nauru*

[muokattu 12.4.2004 04:38]

Millonkohan suomessa aletaan järjestämään niitä ”mukavia” unelmien poikamies, ym juttuja?

[q]William-78:
Millonkohan suomessa aletaan järjestämään niitä ”mukavia” unelmien poikamies, ym juttuja?
[/q]
no kohtahan telkkarista tulee ”Kuka haluaa presidentiksi” kilpailu, johon haetaan 16-vuotta täyttäneitä tyttöjä ja poikia nuorekaan hauskaan kilpailuun.

[q]psysex:
[/q]

No Mani, no Funi

Tiätsä!?!?!

Joo tiiän,tää on niit parhaimpii komedia sarjoja

[q]Lost-Soul:
no kohtahan telkkarista tulee ”Kuka haluaa presidentiksi” kilpailu, johon haetaan 16-vuotta täyttäneitä tyttöjä ja poikia nuorekaan hauskaan kilpailuun.
[/q]

Tällainen ymmärtääkseni on USA:ssa menossa...
Luin jo joku aika sitten ilta-sanomista tai iltalehdestä...
Voittaja pääsee sit oikeesti osallistumaan presidentin vaaleihin, kun ne nyt siellä on tulossa...

koko sarja on ihan*dissaa*

O