Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]Flamie:
Mä näin viime yönä unta et olisin ollu posliini. *nauru**nauru**nauru*
No se oli muutenkin aika härö uni. *vink**vink*


[/q]

Ja mä kun luulin että mun unet on häröjä..

mun mielestä kaikki karvat kaulasta alaspäin on ihan turhia ja kamalia*igor*
eli päätelkääs siitä*joo*

[q]TiiTu:
mun mielestä kaikki karvat kaulasta alaspäin on ihan turhia ja kamalia*igor*
eli päätelkääs siitä*joo*
[/q]

hetken päättelyn lopputuloksena alkoi kamala panetus *eiei*. kiitos vaan

[q]TiiTu:
mun mielestä kaikki karvat kaulasta alaspäin on ihan turhia ja kamalia*igor*
eli päätelkääs siitä*joo*
[/q]

Tää on niiin oikein tää toteamus

Kiitorata rox

mitäpä me karvoilla..

okei... onko kutiimiseen jotain hemmetin hyvää lääkettä olemassa

Mun mielestä nyt olis jo korkee aika laitella niitä kuvia tänne!

[q]yusu:
Mun mielestä nyt olis jo korkee aika laitella niitä kuvia tänne!
[/q]

pistä sä vaik eka

[q]Hyzenthlay:
---
yusu:
Mun mielestä nyt olis jo korkee aika laitella niitä kuvia tänne!

---


pistä sä vaik eka
[/q]

http://www.caswellsinn.com/graphics/bigfoot.gif

Trimmaus on jees, ei sitä varmaan enää osais täysin normaalikarvotuksen kanssa ollakaan *täh*..

Hmm.. Jos kerran kaikki tuntuu sheivailevan enemmän tai vähemmän, niin missäs ne posliinit sitten piileksivät? Salilla saunassa en ainakaan ole nähnyt yhtäkään ajeltua yksilöä. Asiaan tosin saattaa vaikuttaa ne 2x2x2 m kokoiset mulkoilevat steroidihirviöt. Moniko siinä sitten uskaltaa herättää huomiota..


Noh, muistetaanpas kummiskin että se karvoitus pitää paikat lämpösenä talvella. Ja runsas karvoitus on hyvä keino piilottaa pieni..?
Pelkkä muotijuttu.



[muokattu 14.7.2004 10:15]

[q]Keppu:

Noh, muistetaanpas kummiskin että se karvoitus pitää paikat lämpösenä talvella. Ja runsas karvoitus on hyvä keino piilottaa pieni..?
Pelkkä muotijuttu.


[/q]

Mutta eikö se ilman karvoja ”pitäisi” näyttää isommalta*täh*

Tuskin naiset haluaa sieltä puskasta lähteä jotain pientä näppylää etsimään!

[q]Galrav:
---


Mutta eikö se ilman karvoja ”pitäisi” näyttää isommalta*täh*

Tuskin naiset haluaa sieltä puskasta lähteä jotain pientä näppylää etsimään!
[/q


Erilainen näkökanta*nauru*

[q]typ0:
mulla on posliini tai trimmattu
[/q]

ja tästähän minulla on todiste kuvan muodossa

ite oon sitä mieltä, kuten osa on täällä jo sanonu, et posliinista tulee mielee lähinnä pikkulapset, eli siis trimmattu paras, esim. sellanen pieni viiru sydän on kyllä ihana ja sitä on yhtä helppo pitää ku viiruaki ja mitä jätkii tulee ni ei sellasta viidakko meininkiä, muuten aika sama

Mut sit taas sellanen tulehtunu, (tylsäälä terällä ajeltu) näppyläinen pimpsa ei oo kyl mikään kaunis näky. Ite oon ehkä ”hitler-viiksi” linjoilla.

Nosiis.
Hieman olen napsinut eninpiä pois
Odotan sitä päivää että pääsisin Poriin, kun siellä olisi sellainen henkilö jolle lupasin että se saa ajaa ne pois..

[q]T-mu:

Ite oon ehkä ”hitler-viiksi” linjoilla.

[/q]

kinky shit!

[q]Sari:
Ostin Veetin kylmävahaliuskoja, niitä pienempiä kasvoille ja bikinirajoille tarkoitettuja. Tutkailin käyttöohjeita ja mietin, että ihanko totta liuska vedetään karvan kasvusuuntaa vasten?
[/q]

Onhan se ihan loogista että se pitää vetää kasvusuuntaa vastaan. Tällöin karvojen päät nousevat ensin ja tyviosa lopuksi. Toisin päin irtoamisteho on varmasti huomattavasti heikompi.

Noita pienempiäkin Veetin liuskoja voi leikata vaikka puoliksi, jos tuntuu siltä, että joistakin kohdista pitäisi saada tarkempaa tulosta.

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O