Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]Sella:
---
T-rex-orava:
---
Oioioi!!! Sattuu sattuu ja pistää pimpan näppylälle...*uuh*
Mut kiva jos muilla toimii...
[/q]

Minulla nyt on ilmeisesti muutenkin korkea kipukynnys ehkä siitä johtuu

[q]T-rex-orava:
---
Sella:
---
T-rex-orava:
---
Oioioi!!! Sattuu sattuu ja pistää pimpan näppylälle...*uuh*
Mut kiva jos muilla toimii...

---


Minulla nyt on ilmeisesti muutenkin korkea kipukynnys ehkä siitä johtuu
[/q]

Kipu on kiwaa!!! Se vaan koventaa ja karaistaa!!!

Kosmetologiksi opiskellessani tuli koetettua jos joitakin vahoja ja kutakuinki joka paikkaan... Kyllä ne musta vaan kaikki sattuvat ihan yhtä paljon. Tietenki kaikkeen tottuu ja esim. kolmas kerta on paljo kivuttomampi ku se eka.. Ja eiköhä se sopivin vaihtoehto löydy vaan kokeilemalla.
Mutta loppuvetona sanottakoon, et mitäpä sitä ei tekis kauneuden tähden..

No tottakai poslari, koska (1) mukavampi itselle ja (2) tuskin se toinen osa puoli ”siina” asiassa haluaa karvoja suuhunsa*eiei*

Mikä nyt sitten olisi paras keino miehelle...? Kun noilla terillä tuo sänki tulee niin puhisten takaisin seuraavana päivänä. Nyppiminen on kuulemma aika hyvä. Kaveri kertoi geelistä/vaahdosta (karvanpoistoainetta?), jonka avulla saat reittyä pinsettien avutta kunnon tuppoja, eikä kuulemma edes satu. Onko kukaan tietoinen menetelmästä, vai muistanko nyt itse ihan päin ahteria? Kello on kyllä jo aika paljon...*taputapu*

[q]Progress:

Kipu on kiwaa!!! Se vaan koventaa ja karaistaa!!!
[/q]

On tullu huomattua!!!
*sydän*

missäs viipyy se tutkimuksen kakkososa????

*peukaloiden pyörittel*
*kelloa vilkuil*
*viheltel&rummuttel*

trimmattu temmi on pop, joten count me in

Jaha,ei pysty ottaa osaa äänestykseen ku siitä ei löydy sopivaa vaihto-ehtoa/sarjaa; olen mies ja trimmattu.

Tuossa viikko sit piti päästä siisti ja omaa kotii en oo viel saannu venusta ostettuu ja rahaa ei ollu lähtee ostaa venusta tai vahaa. Päätin sitten pakon edessä kokeilla pinsettejä. Hyvin toimi, sai siistiks ei sattunu oikeestaa ollenkaa ku veti karvan suuntaseti ja siistinä on pysyny. Suosittelenki niille joilla on herkkä iho, hetken oli punanen ja vähä arka, mutt se meni pian ohi

[q]pia^^:
Päätin sitten pakon edessä kokeilla pinsettejä. Hyvin toimi, sai siistiks ei sattunu oikeestaa ollenkaa ku veti karvan suuntaseti ja siistinä on pysyny.
[/q]

Ai zattana! siinä tais vierähtää koko päivä - ”1 karva.. 2. karva.. 3.karva..”

[q]kontrastinen epeli:

Ai zattana! siinä tais vierähtää koko päivä - ”1 karva.. 2. karva.. 3.karva..”
[/q]

Ei kyllä mennyt kovin kauaa... katoin leffaa siiin samalla. En kyll yhtää muista kuinka kaua kesti, mutt tosiaan pakon edestä joutu toimimaa

[q]pia^^:
en oo viel saannu venusta ostettuu
[/q]

<off-topic>
Siinä uudess Venus mainoksessa (myös radiossa) soi loistava Shockin Blue - Venus biisi josta on white label (bootleg?) house remix. Aivan helmi :)
Ensi kesän (nyt on siis kevät) varma hitti!

Varsinainen ignoramus taidan olla mutta pakko kysyä kun jo jonkin aikaa on askarruttanut.. Eli miksi naispuoleisen pitäisi lopettaa tupakointi jos suuseksiä mielii? *täh*

[q]Sari:
Varsinainen ignoramus taidan olla mutta pakko kysyä kun jo jonkin aikaa on askarruttanut.. Eli miksi naispuoleisen pitäisi lopettaa tupakointi jos suuseksiä mielii? *täh*
[/q]

Mulla ois semmonen hämärä mielikuva että tupakka voipi tuoda hyvinkin ikävän maun sinne.

[q]Late:
---
Sari:
Varsinainen ignoramus taidan olla mutta pakko kysyä kun jo jonkin aikaa on askarruttanut.. Eli miksi naispuoleisen pitäisi lopettaa tupakointi jos suuseksiä mielii? *täh*

---


Mulla ois semmonen hämärä mielikuva että tupakka voipi tuoda hyvinkin ikävän maun sinne.
[/q]

Bullshit! (vai johtuuko siitä et itse tupakoin) Millään muulla ei oo välii kunhan se on 100% puhdas ja karvaton. Mut varma yrjötys on sellanen rantapimppi.

[q]T-mu:
Bullshit! (vai johtuuko siitä et itse tupakoin) Millään muulla ei oo välii kunhan se on 100% puhdas ja karvaton. Mut varma yrjötys on sellanen rantapimppi.
[/q]

Noo en mee vannomaan, tuli vaan semmonen mielikuva että olisin moista joskus lukenut(?)

Puhdas posliini. *sydän**slurps*

[q]Late:
Mulla ois semmonen hämärä mielikuva että tupakka voipi tuoda hyvinkin ikävän maun sinne.
[/q]Olen kuullut samaa, mut en itsekään muista onko se faktaa vai jotain urbaanihuhua. Lopetin just tupakoinnin eli eiköhän se kohta selviä

[q]keisha:

Olen kuullut samaa, mut en itsekään muista onko se faktaa vai jotain urbaanihuhua. Lopetin just tupakoinnin eli eiköhän se kohta selviä
[/q]
sähän notkea olet

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O