mikä on parempaa kuin seksi?

Back to häröily O

[q]Mikko Grönroos:
---
Nea:
---
annimari:
aamukeksi

---

Hehe.. tai keksi riidan jälkeen.

---

Keksi ja kaakaokin on loistava yhdistelmä.
[/q]

mmm... Jaffa-keksit *sydän*

hahahaha. kaikki toi tuli teijän seksinhimosta ei mun. mulle riittää ruoka ja viini ja jos jööttään ja sammun sen jälkee ni ok hyväksyn sen.

[q]kirisame^:
hahahaha. kaikki toi tuli teijän seksinhimosta ei mun. mulle riittää ruoka ja viini ja jos jööttään ja sammun sen jälkee ni ok hyväksyn sen.
[/q]
Hui.. Taidettiin just jäädä kiinni.

Sovintoseksi on kivaa.

[q]Sade*:
kermavaahto mansikoitten kera *sydän*vink* Tai lämmin vaahtokylpy kynttilän valossa *sydän* *sydän*
[/q]

Niin tai sitten kermavaahto sekä mansikat sen yhteydessä =) vaikka sitä ehkä jopa itsekkin tarkoitit
Niin ja tai lämmin vaahtokylpy kynttilänvalos ja sit sielä intiimi hieronta ja se... =))

[q]Avernian:
Really? Haluatteko varmasti lukita vastauksen "seksi on parempaa kuin seksi"?
[/q]
No, jos ei muutakaan keksi...?

[q]Elvirith:
No, jos ei muutakaan keksi...?
[/q]

pleksit on parempi kun seksi! *juonittel**iihhih*

At the moment, ei varmaankaan olis mitään parempaa kun seksi
hmm, tai noh... terve parisuhde olis kiva, ja jos ei nuukailla niin kyl se pelkkä parisuhdekkin käy

Esiintyminen 10000 ihmisen yleisölle! What a rush!

ei mikään.

Kunnon jeiska-nousut... Emmää mut ne muut

Roimasti särjetty HC-basari, amenloop ja hooverit.

Myös ensinmäinen Inkvisition keikka oli kohtuullisen orgastinen kokemus. Järkyttävä ramppikuume kun oli, niin olutta lääkkeeksi, tottakai. Eipä vaan vaikuttanut tuon jännäämisen takia. No, keikka meneepi hyvin(?) ja jännitys laskee nautittavalle asteelle,vain sellainen pieni kylmä rinki persiissä. Mitä tapahtuu? n+1 määrä nautittuja olut pulloja syöksyy valonnopeudella kaaliin. Uskomaton humala ja hyvä meininki. Ihmiset tanssi ja pui nyrkkiä.

Sillon oli hyvä fiilis.

Eipä silti, kyllä se seksi maistui tuonkin jälkeen laskuhumalassa... :)

Jokatapauksessa, parhaimpia hetkiä mun elämässä. Kiitos Tresille, että annoit meidän tulla soittamaan! ;)

niin, seksi on liiottelua. sitä saa melki millon haluaa jne. on oikeesti paljo asioita jokka on parempaa.. ei kyll tuu mieleen just nyt mitään.*nauru*

ei mikään

Yleensä seksi on parasta päivässä.. pelastaa huonoimmankin päivän!

..esim. olla ilman sitä?

seksi on parasta kun heräät, kun tuut koulusta tai töistä ja vielä kerran kun meet nukkuun...

P A R E M P A A.K U I N.S E K S I

Ihminen, josta välität paljon on siinä sun lähelläs..pussailette ja halailette.. Teillä ei oo minnekään kiire.. Ootte vaan kahdestaan ja höpöttelette ja hupattelette.. saatte toisenne nauramaan.. olo on rento..
Parempaa kuin seksi on tuo, kun tietää mitä siitä seuraa.. ;)

Siis lyhyesti: olo ennen seksiä, kun tietää sitä saavansa.
-vvv-

[q]salaisinko?:
..esim. olla ilman sitä?
[/q]

Öööö.... Ei?

[q]GoA:
---
salaisinko?:
..esim. olla ilman sitä?

---

Öööö.... Ei?
[/q]

mielestäni turha lähtemään käsien vääntelyyn mielipiteistä. jotkut tykkää toiset ei

O