Impulse - Wr2 - Two Years Of Extreme Energy 9.4.2004 @ Lahti
[q]bates:
Ja jos tällä kertaa poikkeuksellisesti otettas vaikka muutama drinksukin, kun yleensä ollaan ihan melkein kuivin suin oltu baaritiskin kulmalla notkumassa... *pelle**kuolaa*
[/q]Joudut juomaan vähän munkin puolesta. Pitää olla vielä aamulla tolpillaan kun tuli hälytys myös Hallmarkin jatkoille.. Mut yleensähän tää on kyl ollu toisinpäin =)
[q]pHaze:
Joudut juomaan vähän munkin puolesta. Pitää olla vielä aamulla tolpillaan kun tuli hälytys myös Hallmarkin jatkoille.. Mut yleensähän tää on kyl ollu toisinpäin =)
[/q]
Nyt et kyllä petä, jos meitsiki uhkaa soitella humalassa!
Ehkä se ois aika tänkin tybyn tulla taas Lahteen käymään ja viskomaan erinäisiä vaatekappaleita artistien päälle ;)
Tänne kyllä tultava!!*joo* Hitto ois vielä lauantaina rush:itkin...rankka
viikonloppu tiedossa*hih*
[q]SamHard:
Tänne kyllä tultava!!*joo* Hitto ois vielä lauantaina rush:itkin...rankka
viikonloppu tiedossa*hih*
[/q]
Jebu ja muistutetaanpa vielä kerran, että kandee siis olla paikalla heti klo 21:00 nauttimassa Proteuksen alkuillan trancesetistä (!) sekä tietty synttärikakusta yms tarjoilusta...*kuolaa**jiihaa*
Onhan kakkua sitten riittävästi? ;)
[q]haedy:
mä jätän nää bileet väliin[/q]
Aijaa?! kerrankin et ole mua kiusaamas !
Jeejee! Mä tuun tänne syomään kakkua!
[q]haedy:
mä jätän nää bileet väliin*nyyh*, saatte kerrankin olla rauhassa ilman mun sähellystä.. seuraaviin sit taas*vink*
[/q]
No voehan nenä! Ois ollu kiva säheltää taas sun kanssa... harmi, jos et tuu. Nooh, mutta ensi kerralla sitten.
[q]Chatte:
---
haedy:
mä jätän nää bileet väliin*nyyh*, saatte kerrankin olla rauhassa ilman mun sähellystä.. seuraaviin sit taas*vink*
---
No voehan nenä! Ois ollu kiva säheltää taas sun kanssa... harmi, jos et tuu. Nooh, mutta ensi kerralla sitten.
[/q]
Teidän edellisestä sähläyksestä onki kivoja kuvia :P
[q]haedy:
[/q]
[q]Chatte:
[/q]
[q]akir0:
Teidän edellisestä sähläyksestä onki kivoja kuvia :P
[/q]
Kiitos kuvaajalle.
[q]RandomPLAY:
Täytekakkua Impulsettain:
Cannabiskakkua pirivaahto kuorrutuksella????
Cannabiskakku = Impulse posse
Pirivaahto = HardHouse, HardTrance (tuttavallisesti kiksu ja polkka)
... oiva markkinointi kikka?
[/q]
Vitun hyvä läppä... Nauran varmaan vielä perjantaina Lahteen tullessanikin kun oot niin hauska.
Kuulostaa jo tosi lupaavalta - Proteus alottaa illan ja päättää illan=)
[q]RandomPLAY:
---
Jone:
Vitun hyvä läppä... Nauran varmaan vielä perjantaina Lahteen tullessanikin kun oot niin hauska.
---
hehh... hyvä et tajusit.
..ja saattaapi olla et Lahdessa nährään sitten. Voidaan kertoilla lisää hyviä juttuja toisillemme...
[/q]
tuu kertoo sit mullekki. Olis kiva saada kasvot näille kaikille hyville vitseille.*hahjust*
no jos sul joku muu nimi niin mahdollisesti..
[q]RandomPLAY:
---
enrg:
---
tuu kertoo sit mullekki. Olis kiva saada kasvot näille kaikille hyville vitseille.*hahjust*
---
Olemmekin jo tavanneet aikaa sitten... et vain taida muistaa enää.
[/q]
tai sit oon ollu liian *känni*
[q]keisha:
Ehkä se ois aika tänkin tybyn tulla taas Lahteen käymään ja viskomaan erinäisiä vaatekappaleita artistien päälle ;)
[/q]
Sounds like a hyvä homma...
Tänne kyl natsais tulla juhlistelemaaan omiakin synttäreitä mutta taitaa kaatua kyydin puutteeseen. prkl.
[q]patis:
Tänne kyl natsais tulla juhlistelemaaan omiakin synttäreitä mutta taitaa kaatua kyydin puutteeseen. prkl.
[/q]
eikai se nyt siihen jää, kimppakyytii vaan keräämään
Heruiskohan täältä peräti pääsiaismunaa?