Ostetaan opiskelumotivaatiota

Back to häröily O

No mutta ketä kiinnostais lukion opiskelu...Samat ihmiset ollu samalla ´luokalla jo ehkä esikoulusta asti..jee.mut hei,kiitti koodist.hehe...*nauraa*
Kai se tästä..Kun tietää että päsee sieltä pois. Ja sit alkaa koko kesän bileputki..*heiii*

ehh te olette vapaita olioita :) Minulla on töitä kesälläkin :( mutta kyllä kesällä tampataan matot puhtaiksi

Pitäisi ilmeisesti katsoa elokuva Royal Battle.. Siinä jotain neljäkymmentä japanilaista opiskelijaa saarelle ja viimeinen elossa pääsee pois. Tai jotain. Vois tulla opiskelumotivaation hankkiminen halvaksi.. Tiedä häntä, en ole katsonut elokuvaa..*täh*

Nyt on kadonnu viimesetki opiselumotivaatiot... eipä taida tästä pojasta insinööriä tulla. hmm... mihinköhän sitä seuraavaks pyrkis opiskelee...*igor*

Tälätä pojalta toi kirjoituksiin lukeminen on kyllä hukkunut kaikeen muuhun aktiviteettiin oon iak helvetisti jäljessä tosta lukusuunnitelmasta...

miltäs kuulostaa: study now dance later? mistä kahesivia bileisiin jos ei ole hyvää työpaikkaa?

Plaah, on työpaikka 5.4. asti... ja pitäis nyt just ettii jo uutta.. masentavaa.*mur*

Mullekkin kelpaisi erä sitä opiskelumotivaatiota,jos ei maksa paljoa.*hymy*
Tällä hetkellä ei meinaan kirjotuksiin valmistautuminen ole paljoa motivoinut,ja silti jossain syvällä minussa on sekin puoli joka haluaa lakin päähän
Höh,kyllä on taas vaikeeta*eiih*

Joo, mulle kans jonkin laista motivaatiota tähän koulun käyntiin ei jaksa istuu ja jumittaa koulussa...

sluSh,Korjaa jos olen väärässä,mutta eihän sua vissii oo hirveest lähipäivinä muutenkaa koulunpenkillä nähty

Hmm tää koti-opiskelu on kyl puuduttavaa *eiih* Mut pakko jaksaa vaik loppu toi edellinen paketillinen tota motivaatiota ja sit kun menin kaupasta lisää hakemaan nii sanottiin et tulee vast kesäkuussa Mitä nyt siis pitäis tehdä???

Vooi ei *eiih* Ei siitä sit enää kesäkuussa oo mitn apua *hngh*
Pitäiskö ihan ulkomailta asti lähtä ostamaan*täh*

... Mulla ainakin on opiskelumotivaatio aivan huipussaan *lukee oikeustieteitä aivan innoissaan*

Tänä vuonna istä mennään oikiskeen vaikka mikä olis.. Ja tietysti mitkään clupit EI jää väliin *naur*

Niimpä niin, en mä paljon tällä viikolla koulussa viihtynyt.. mut siihen oli ihan hyvä syy, olin meinaan kipeä

JA jos mä pääsen Ruotsin kirjotukset läpi,ni sit pidetää koko Suomen kattavat bileet!!*pahis**cool**nauraa*

Tossa moon mukana, jos mäkin pääsen niistä läpi nii sit vasta juhlitaa...*hymy* tosin todellakaan niitä ei kannata etukäteen miettiä... ku se on nii varmaa et mä pääsen läpi niistä..

Mulle yleensä se motivaatio ilmaantuu samoihin aikoihin hillittömän paniikin kanssa.. 2 päivää reaaliin ja vaivaiset 4 psykologian kirjaa lukematta.. pikkujuttu.. (kääks). Nyt onneksi eka äikänaine takana, edes pieni helpotus..

Nyt ku on tääkl työharjottelussa niin kyl tätä motivaatiota alkaa löytämään... on sellast hommaa mistä tykkää jne.. ei ole teoriaa..=)

Samat kaks päevää reaalin kirjotuksiin (tietyst,pidänköhän mä teitä tyhminä?*vink*)
But anyway,hommahan näyttää siltä et tänään ois pitäny Maoli ja laskin jättää tarkistettavaks,mut arvatkaa kaks kertaa muistinko?No en
No helposthan noi menee ilman Maolia päässälaskien,jotkut fyssan tehtävät*cool*

Ilmoitukset mielellään sähköpostina tai tänne.
Myös muu motivaatio kelpaa.
Hinnassa oltava tinkimisen varaa.
Jos jollakulla sattuisi olemaan TOL-opiskelumotivaatiota, niin se sopisi paremmin kuin hyvin.

O