*2003 UUDEN VUODEN LUPAUS*
vuoden 2003 lupaus on että... hmm...*mietin*....
Mä lupaan olla kiltimpi ja yritän kuunella enemmän muita.
Sit mä lupaan vähentää röökin polttoo....*justjoo*
*plur**plur**plur*
eiks tää oo jo klassikko... "mä lupaan etten koskaan enää lupaa yhtään mitään".. ?
tehdäänkö me toisinpäin...*plur*
luvataan luvata oikein paljon. *yrittää olla ovela*
mutta oikeesti tässä vois olla ideaakin. luvataan kaikille pitää lupauksemme..*joo* ja olla muutenkin lupauksen arvoisia..tai siis.. öh..
Lämmintä joulua kaikille ihmisille ja eläimille!
*sydän**sydän**sydän**sydän*
Vain yksi lupaus?
Lupaan lopettaa pikaruokaloiden tukemisen ja sen sijaan käydä kerran kuukaudessa jossain laadukkaassa ravintolassa.
BPM:[q]kirjotuksist läpi.. promisee.. promisee..[/q]
Toi ois ihan hyvä
Lupaan olla lupaamatta mitään.............
mä en lupaa mitään.
Lupaan skarpata koulun kanssa ja kasvattaa itsehillintääni..
greenie:[q]Vain yksi lupaus?
Lupaan lopettaa pikaruokaloiden tukemisen ja sen sijaan käydä kerran kuukaudessa jossain laadukkaassa ravintolassa.[/q]
jos sä nyt vaan kerran kk käyt niin kyl kuolet nälkään
rauhottua -> rauhottua -> rauhottua
Voisin luvata, että keskittysin vaihteeks vaikka opiskeluun ja rauhottusin pikkasen.*nukkuu*
Ihan näin julkisesti kerron ettei anqqa luista lupauksestaan..Meillä on anqan kanssa yhteinen lupaus..alamme käymään punttiksella!! Kohta mittaillaan hauiksia kilpaa..*hih*
Tästä voisi ottaa klubitukseen vedon lyönti kohteen
Lupaan lopettaa alkoholin juomisen kokonaan.
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
HAhhahahahahhhah... harvoin on naurattanu näin paljon.. lisää punkkua...
[muokattu 24.12.2002 19:17]
Lupaan vähentää tupakanpolttoa viiteen / tunti.
Tanya:[q]Ihan näin julkisesti kerron ettei anqqa luista lupauksestaan..Meillä on anqan kanssa yhteinen lupaus..alamme käymään punttiksella!! Kohta mittaillaan hauiksia kilpaa..*hih*
[/q]
Ääh, ei toi auta. 100:n vinyylin levyboksi täyteen ja kaiuttimien kantelua bileissä, siitä se haba (/Haba?) kasvaa!
joo toi röökinpoltto on kyllä sellanen tapa lopetus jota pitää lopettaa joka vuosi ja taas sen huomaa huomenna,et se rööki on siel huulessa taas
*eiei*no lupaan että lopetan röökinpolton*ökkö*
[muokattu 25.12.2002 13:49]
[muokattu 25.12.2002 13:50]
En kerro enää valkoisia valheita....jotka loppujen lopuks muuttuu mustiks
eilinen yö putkassa oli ensimmäinen ja viiminen kerta. sen verran epämukava siellä oli nukkua *vink*.
Voisin homaa naisen, ihan pysyvän...*slurps*
Lupaan olla kiltti tyttö, nähdä useammin kavereita, jatkaa yöllä ulkona hillumista ja ja ja.. tällähetkellä ajankohtainen asia: möksöttää vähemmän ja suhtautua jouluun suopeammin ensivuonna.*plur*
noni taas ois aika....ööö lupailla jotai...tai aina tulee luvattuu mut tuleex niist pidettyy...mitä juuri sinä ehkä lupaat?tai olet jo luvannut?mä ainakin yritän luvata itselleni lopettaa turhat lupaukset tulevina uusina vuosina koska koskaan ne ei oo pitänyt...*hih*mut nyt jos viel tän yrittäis...olla aina oma itseni ja iloinen*plur*ja rakastaa kaikkia juuri sellaisina kuin me olemme*sydän*pus*