Jos kämppäsi palaisi, ja ehtisit ottaa 3 asiaa mukaasi, niin mitkä ne olis?
kissat, valokuvat ja laukku.. Olis muuten kauheeta!!
[q]*blush* Mä ihan ajattelin että osaisit poistua kämpästä itse *tirsk*[/q]
Ok, ajattelin jo että lompakko on minua tärkeämpi
Mutta sittenhän voitaisiin ottaa kuusi asiaa mukaan
jos vaimoa ja lapsia ei lasketa niin...
kovalevyn (digikuvat ja musiikki)
filminegatiivit
RMB - Spring CDM
Mun KoruLodjun. Bruunon = (kani) Ja sit jotain
kameralaukun..
olkalaukku... [kalenteri, päiväkirja,lompakko, erilaista krääsää]
möhköfantin..
todellisuudessa yrittäisin kerätä niil paljon ku ehtisin mukaan... varsinkin kirjoja.. mut mist sitä tietää onko ees kotona ku jos syttyy tulipalo..
onneks on vakuutukset kunnossa ja asun ekas kerroksessa..
Hanin, kissan ja p.kirjan
En varmaan siinä paniikissa osais ottaa mitään järkevää mukaan ja päätyisin pihalle roskiksen tai pyykkipussin kanssa...
Olen kuitenkin jo vuosia opettanut itselleni mantraa: 'avaimet, rahat puhelin', jota toistelen aina, kun olen lähdössä johonkin, eli ehkä ne tulis mukaan jotenkin vanhasta muistista!
Mutta jos jotenkin onnistuisin ottamaan jotain _tunnearvoa_ omaavaa, ottaisin valokuvat.
[q]finntendo, 16.8.2006 14:06:
1. tytön
2. hmm..
3. hmm..
..äh loput saa palaa
[/q]
*sydän* hih. Levaritkin saa jäädä
mun paistin(pupun)
laukun
ja kotiavaimet;) eikai
valokuvat ...
vaikee... varmaankin ottaisin mukaan mun kolme likkaa:
1. Irenen (saxofoni)
2. Reean (tyttöystävä)
3. Ellan (tietokone! ...kotelon merkki)
Jos numero 2. osaa kämpästä itsekin ulos vaihtaisin tilalle varmaan levyt ja/tai teknarit. Numero 3:n valitsin lähinnä kovalevyn eli keskeneräisten biisien, samplejen ja soundien takia. Harvemmin sitä kuitenkaan kerkiää levyä irroittella jos hätä iskee.
Nyt tänään vois hakee sen palohälyttimen!
Kifin,Kellyn ja Kanelin.
[q]aislinn, 16.8.2006 22:07:
no ensinnäkin hokisin kovaan ääneen MEIDÄN PITÄÄ PAETA! APUAAA! P A E T A A N !! :D niinkun eräs meidän ystävä teki hollannissa hostellissa, kun yöllä palohälytys syttyi. mutta kai se menis niin, että kyl mä veeran ja rotat tempaisisin kainaloon ehdottomasti. luv ya
[/q]
Tietäen teidän kämpän logiikan. En näe mahdollisuutta, että voit pelastaa kaikki mainitsemasi.
[q]vade, 21.8.2006 15:07:
---
aislinn, 16.8.2006 22:07:
no ensinnäkin hokisin kovaan ääneen MEIDÄN PITÄÄ PAETA! APUAAA! P A E T A A N !! :D niinkun eräs meidän ystävä teki hollannissa hostellissa, kun yöllä palohälytys syttyi. mutta kai se menis niin, että kyl mä veeran ja rotat tempaisisin kainaloon ehdottomasti. luv ya
---
Tietäen teidän kämpän logiikan. En näe mahdollisuutta, että voit pelastaa kaikki mainitsemasi.
[/q]
No sitten Veeran sijaan voisi ottaa sen akustisen kitaran seinältä*lmao*
1. Kultsi tulis mukaan (mut se ehkä osais itekin ulos) *sydän*
2. Läppäri varmaan, koska siellä on niin paljon kuvia, kirjotelmia etc.
3. Käsilaukku, olettaen että se olisi pakattu kuten yleensä.
Eniten harmittais kaikki sellanen millä on tunnearvoa, muuta roinaa saa aina lisää eikä sen niin väliä..
Riippuu ihan monta kaljaa on jääkaapissa...
Läppäri ja byysat riittäis (byysien taskuissa kuitenki känny, lompakko ja avaimet...).
Sterkkoja ei jaksais kuitenkaan ruveta ruuvaamaan seinistä ja muuta ei oikeestaan onneks olekkaan, kun asuu vuokralla pikkupikku-yksiössä...
Kännykkä, vaatteet päälle ja tupakointivälineet..
- levylaukku, johon tärkeimmät vinyylit
- vaatteita
- kuva emmi-koirasta (r.i.p.)
noi nyt ekana tuli mieleen, ei sitä muutenkaan kauheest ehtis miettii jos oikeest tollanen tapahtuis
puhallettavan lampaan, tuulettimen ja abshinte cannabis-pullon