klubitus revamped

Back to klubitus.org O

Voiskos tonne uuden ryhmäviestin alottamisen yhteyteen liittää jonkinmoisen listan vaikka kavereista, josta helposti vois klikkailla halutut henkilöt, joille viesti kohdistuu? Aina kun ei muista kaikkien nimiä..

Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva.

[q]lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva.
[/q]

humm, kyllähän siellä vasemmassa ylänurkassa on edellinen/seuraava -nappulat?

[q]lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva.
[/q]
Onhan siellä sellanen nappi! Tai ainakin tähän asti on ollu.

[q]lillu:
Mä vaan mietin että oisko mahollista saada tonne kuvamestaan sellasta että pääsis liikkumaan kuvasta toiseen jollain seuraavanapilla tai jotain.. on toiki systeemi ihan kätsy mut mun mielestä se ois vielä mahdollistaki iisimpää jos avais ekan kuvan jonku topicin alta ja siitä pääsis kattoo kaikki ne kuvat painamalla seuraava nappia ilman et aina pitäs painaa bäk ja uus kuva.
[/q]

Eikös tuolla kuvien vasemman yläreunan kohdalla ole edellinen, seuraava ja arvo kuva napit ollu jo pitkään?

[q]Caritsa:
Voiskos tonne uuden ryhmäviestin alottamisen yhteyteen liittää jonkinmoisen listan vaikka kavereista, josta helposti vois klikkailla halutut henkilöt, joille viesti kohdistuu? Aina kun ei muista kaikkien nimiä..
[/q]

Kannatetaan, toi ois tosi kätsy.

perkele niinpäs onkin! oonpas sokea :/ sori beibet :/

imo tuota forum sekamelskaa selkeyttäisi ainakin bileisiin liittyvä höpinä pistää yhteen topikkiin, nythän tuolla on erikseen:
- yleistä keskustelua tapahtumien tiimoilta
- yleistä keskustelua bileisiin liittyen

vanhempien aiheiden hakeminen on t-uskaa

[muokattu 3.3.2004 17:51]

Mikäs on stylesheet url*ding*

[q]efo:
Mikäs on stylesheet url*ding*
[/q]
Jos mä jotain jostain ”tiedän” niin sellaista ei klubbarissa ole?

[q]akir0:
Jos mä jotain jostain ”tiedän” niin sellaista ei klubbarissa ole?[/q]Meeppäs käymää asetuksissa

hmm, muutosten jälkeen asetukset-sivu on ihan rutussa. esim kuvaurli-kenttä on yhden pikselin levyinen, kuvaselityskenttää ei näy ollenkaan ja suuri osa lopuista kentistä on jonku 20 pikselin kokosia

selaimena opera

[q]efo:
---
akir0:
Jos mä jotain jostain ?tiedän? niin sellaista ei klubbarissa ole?
---
Meeppäs käymää asetuksissa
[/q]

ja klubbari modaus alko

[q]pinkki:
hmm, muutosten jälkeen asetukset-sivu on ihan rutussa. esim kuvaurli-kenttä on yhden pikselin levyinen, kuvaselityskenttää ei näy ollenkaan ja suuri osa lopuista kentistä on jonku 20 pikselin kokosia

selaimena opera
[/q]

jees, korjattu

[q]Viltsu:
ja klubbari modaus alko
[/q]

Haluisko joku valistaa miten noita stylesheetteja käytetään? googlettaa en ainakaan jaksa prkl

\”Näytä uudet viestit viime käyntisi jälkeen\” -ominaisuus. Heti tohon forumin indexiin ja tietysti näyttäisi vain topicit.

Ja tota forumin hakupalvelua voisi sen verran parantaa että saisi valita näyttääkö tuloksen viestinä tai otsikkona. Hienoa etsiä hakusanan sisältävää viestiä jostain 5 sivun threadista :/

[q]patis:
---
Viltsu:
ja klubbari modaus alko

---


Haluisko joku valistaa miten noita stylesheetteja käytetään? googlettaa en ainakaan jaksa prkl
[/q]

ota vaikka joku noista klubbarin omista
stylesheeteistä tarkasteltavakses.
http://www.klubitus.org/klubitus.css
Käytännössä siis määrittelet eri
attribbutteja eri tageille stylesheettiin.
Aika yksinkertaista jos ei nyt mitään värien
muokkausta monimutkaisempaa ala
kyhäilemään.

Siis kuka vaan ei saa kuvia tonne ”kuvat” osioon jos vaan pyytää? mitenkähän homma toimii kun oon nyt yrittäny asiasta ottaa yhteyttä anqqaan tässä topikissa mutta sekin on jo modattu pois

Jos niit ei haluta ni vois ees laittaa tosiaan sitä viestiä tulemaan takaisin päin...

[q]blender:
Siis kuka vaan ei saa kuvia tonne ”kuvat” osioon jos vaan pyytää? mitenkähän homma toimii kun oon nyt yrittäny asiasta ottaa yhteyttä anqqaan tässä topikissa mutta sekin on jo modattu pois

Jos niit ei haluta ni vois ees laittaa tosiaan sitä viestiä tulemaan takaisin päin...
[/q]

tuskinpa tässä topikissa moista kyselly, viestejä ei voi poistaa kuin viestin kirjoittaja, ei siis edes moderaattorit ;) eli kuvat tulee lähettää osoitteella anqqa@klubitus.org (jos toimii) tai ircissä dcc:llä allekirjoittaneelle.

[q]anqqa:
tuskinpa tässä topikissa moista kyselly, viestejä ei voi poistaa kuin viestin kirjoittaja, ei siis edes moderaattorit ;) eli kuvat tulee lähettää osoitteella anqqa@klubitus.org (jos toimii) tai ircissä dcc:llä allekirjoittaneelle.
[/q]

jeps. joku on sit tullu sörkkii mun konetta kun ei viestii näy.. ircissä olen etsiskellyt sua mut oot aina vekka

O