nickit

Back to klubitus.org O

Enpäs tiedä mielenkiintosemmast....
Tää nicki juontaa alkunsa yläasteelle jossa sukunimen ekan kirjaimen takia mua kutsuttii E-mieheks... sitte vaa väänsin yleisemmälle kielelle tuon

hmm..siihen aikaan se tuli kun pelaili viel UT,taisin sanakirjasta vaan kattoo jonku miellyttävän ja se siitä

Nimi on Olli, sukupuoli on mies (poika). Puuttuu näköjään mielikuvitusta! Ei ollu parempaakaan siihen väliin....jälkeenpäin on kuiteski tullu parempiakin mieleen mut ei jaksa vaihdatuttaa......*nukkuu*

Kauken TF:ää pelailin medikillä joskus koulul ja siitä sitte revin nimen, ku se voip tartuttaa sitä kuppaa sillä kirvehellään.

patovirta

omasta nimestä kai tulee.. eka mua kutsuttiin ramianneksi josta kaverin pikkuveli keksi marskin..siitä jäänyt ja jne :)

mut kai se omasta nimestä / mannereheimista tulee..joku juttu kai kaverin pikkuveljelläkin ollut..en kysellyt kyl tarkemmin...

mut ärsyttää noi " marski = mannerheim!" ja "marskin ryypy" - läpät!

[muokattu 19.12.2002 05:32]

Armeijassa vastailin aina roger roger (hyih, joku jenkki sotilaskompelksiko mulla on?), ihan muiden kiusaksi vaan. Se vain sitten jäi päälle ja tein sitä lomillakin, näköjään vieläkin...

kyl tämä Lightsi lähti liikkeelle nettipelejen nickin kautta. ja siitä se nyt vaan on jäänyt käyttöön

No siis tää on mun nimi

Tai siis toi edellinen oli mun kirjottama

sun toinen ja kolmas nimi on Rape Eino ? okei :)

Oli menossa silloin jokin hieno hetki, kun rekisteröidyin. Vähän toisen maailmansodan tokaisua mukaillen laitoin sitten myfinesthour, hienoin hetkeni.*hymy* Hassuhan toi on nickiksi, koska miten joku voi olla hetki? No aivan sama.. ehh.*iloinen*

*Jää itsekin miettimään mistähän se "nick" nyt mahtaa tulla*

Tän syntyhistoria ei siis ole kiintoisa kun kyseessä on oma nimeni, mutta muut käyttämäni nickit ovat sitten asia erikseen ja niihin kaikkiin liittyy tarinansa.

yana4000:[q]sun toinen ja kolmas nimi on Rape Eino ? okei :)[/q]


Joo mutta sä voit sanoa mua vaikka Tuulaks *piis*http://smilies.networkessence.net/s/contrib/lynx/yelkiss.gif*piis*

[muokattu 19.12.2002 11:15]

hmm.. BPM.. ei mitään käsitystä mistä se läks.. muistaakseni luin jotain dj-krääsä sivuu ja sit vaan nappasin sen sielt.. siis se on kyl aika ******.. yleensä mut tunnetaan paremin nimel ATD, joka sit tulee mun nimest..

Uskomattoman huonolla mielikuvituksella keksitty nimi, väkisin väännetty kiireellä ennen kun menin ekoihin bileisiin soittamaan. Enpä sitä sitten ole mennyt vaihtamaan, kun en parempaakaan ole keksinyt.

nimim. Ostetaan mielikuvitusta.

edit: ai niin juu, mua vituttaa sit jos mua sanotaan IRL Jussikseksi tjsp, voi sanoo ihan Jussiksi vaan :)

[muokattu 19.12.2002 15:25]

mä olin eka M I täällä. se nyt tuli mun nimikirjaimista. omaperäistä. nykyään pidän sit vaan omaa nimeäni.

toisaalta harmittaa, ois ollu kivaa keksii joku kiva nikki, koska aika montaa tyyppiä kutsutaan niiden nikeillä luonnossakin. vois vähän roolipelailla tms jne etc plaa

milla:[q]mä olin eka M I täällä. se nyt tuli mun nimikirjaimista. omaperäistä. nykyään pidän sit vaan omaa nimeäni.

toisaalta harmittaa, ois ollu kivaa keksii joku kiva nikki, koska aika montaa tyyppiä kutsutaan niiden nikeillä luonnossakin. vois vähän roolipelailla tms jne etc plaa[/q]

Ai niinku Mega Ihku

No jos sun nimi olis Hellä Alapää niin ehkä säkin laittaisit nickikses Tanya..

mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?

oma nickini tulee lempinimestäni duunipaikalla. (mun nimi alkaa koolla, jenkkiläisittäin lausuttuna keillä. liikaa irkanneet luulkoon muuta, mutta olette väärässä ;) kaik joilla on joku mielenkiintoisempi stoori kertokaapa se pian pian!

[muokattu 28.2.2003 19:15]

O