Parhaat tanssijat
On niin monia hyviä tanssijoita ja monet on jo nimeltäkin mainittu mutta yksi puuttuu joukosta. Meiän muksu joka jaksaa aina hippailla hymy huulilla bileistä toiseen. Tulee aina itellekin hyvä mieli kun sitä katselee...
[q]Miracle:
On niin monia hyviä tanssijoita ja monet on jo nimeltäkin mainittu mutta yksi puuttuu joukosta. Meiän muksu joka jaksaa aina hippailla hymy huulilla bileistä toiseen. Tulee aina itellekin hyvä mieli kun sitä katselee...
[/q]
muthei Muksu onkin jo ihan omaa luokkaansa
kaikki on hyviä tansimaan... kukin omalla tyylillään...
mut jos on pakko sanoo joku ni sit se on emma, koska
se saa aina niin mielettömän fiiliksen aikaan!
me kyl jonen kans ollaan kyl niin **tun pinceita pro tanssijoita et ei oo parempaa
[q]typ0:
me kyl jonen kans ollaan kyl niin **tun pinceita pro tanssijoita et ei oo parempaa
[/q]
Ohohoh!
Mielestäni PuuhaOsku antoi mun tanssimisestani joskus aika paikkansa pitävän kuvauksen kutsuessaan mua liukastelevaksi hirveksi.
[q]Jone:
Mielestäni PuuhaOsku antoi mun tanssimisestani joskus aika paikkansa pitävän kuvauksen kutsuessaan mua liukastelevaksi hirveksi.
[/q]
Kaiken sinäkin muistat*iihhih*
[q]Mirzilla:
kaikki on hyviä tansimaan... kukin omalla tyylillään...
mut jos on pakko sanoo joku ni sit se on emma, koska
se saa aina niin mielettömän fiiliksen aikaan!
[/q]
samaa mieltä mut kuitenkin täähän on makuasia...
[q]Jone:
---
typ0:
---
Ohohoh!
[/q]
no siis taahan menee sit just niinku pitaaki sa oot liukasteleva hirvi ma oon tyyliin liukas ankerias joku joskus on todennut niin ja mulla oli taas kamalan hauskaa
jokaisella on oma tyylinsä mutta hienoa eikun UPEATA menoa kaikilla
Mun ääni menee sts:älle. ehdottomasti :D
[q]Hippa-Hartza:
on aivan *super*:ia kun kaikki dream teamista on paikalla...koskas se taas tapahtuu?????? Soon I hope.... ¤¤¤¤Close your eyes..and see the music¤¤¤¤*sydän**sydän**sydän*
[/q]
Musta tuntuu, että Hallujen jatkoilla oli aika moni tosta tiimistä, oli nimittäin semmoiset kikkailut päällä että meinas lattialankut syttyä tuleen!
Minulta yks lisä-ääni vinhan koriin! Kauheen söötti miäs, ja voi miten notkea...ilo kattella aina ko omalta riehunnalta kerkiää
[q]Janne: Musta tuntuu, että Hallujen jatkoilla oli aika moni tosta tiimistä, oli nimittäin semmoiset kikkailut päällä että meinas lattialankut syttyä tuleen!*super* [/q]
Yhdyn! Premissä nähtiin kyl semmosta liekitystä, hahhaaaaa*jiihaa*! Ja sun kans tuli Janne kyl pompittua aika villinä*jiihaa**nauru*!! Sä oot kyl semmonen hippakone*vink*!
[muokattu 3.3.2004 21:27]
[q]Jammailija:
Yhdyn! Premissä nähtiin kyl semmosta liekitystä, hahhaaaaa*jiihaa*! Ja sun kans tuli Janne kyl pompittua aika villinä*jiihaa**nauru*!! Sä oot kyl semmonen hippakone*vink*!
[/q]
oli kyl jokseen reipas meininki siel :)
ja jatkuu illuissa taas x 1000 <3<3<3
[muokattu 3.3.2004 21:33]
[q]JussiS:
---
Hyzenthlay:
njaa, sitten jos klubilla on esitanssijoita, niin muu bilekansa ajetaan alas korokkeilta
---
Mikä taas on toisaalta ihan hyvä juttu, koska kokemukseni mukaan 99% sinne korokkeelle änkeävistä ihmisistä ei joko osaa tanssia tai on siinä kunnossa ettei enää muista miten. Säästyvätpä seuraavan päivän häpeältä ;)
[/q]
Itsellänikin on joskus kerran kaksi esiintynyt esitanssijawannabeismiä ja on tullut kavuttua jonkun pöydän tai PA-kaapin päälle tanssimaan. Kyllähän se sillä hetkellä on tuntunut hienolta, mutta eiköhän ihmiset ole kuiteskin ajatelleet, että tuu nyt vittu läski alas sieltä...
Musta asiansaosaavat ja näyttävät esitanssijat on siisti lisä bileisiin.
Eiku kunnon moshpit vaan kehiin tanssilattialle! *nauru**pahis*
[muokattu 3.3.2004 23:24]
Mun mielestä kaikki tanssii omalla tavallaan hyvin..mut tärkeintä on et muistaa hipata hyvällä fiiliksellä ja hymy huulilla..Itse ainakin näytän hippaillessa siltä, että joku on tunkenut suuren suuren henkarin mun suuhun..Niin leveä hymy tällä tytöllä on aina hippaillessa..Ja Muksu on tästä myös aivan ihana esimerkki! *sydän*
Hippaillaan siis kaikki tyylillämme, mutta tehdäänhän se hymyssä suin!
[q]yana:
---
Jammailija:
---
oli kyl jokseen reipas meininki siel :)
ja jatkuu illuissa taas x 1000 <3<3<3
[muokattu 3.3.2004 21:33]
[/q]
Illuissa kyl kaikki nousivat elementtiinsä, oli sen verran sielukasta, loistavaa ja ihanaa äässinkeikkailua <3<3<3
[q]Angelus:
---
---
Illuissa kyl kaikki nousivat elementtiinsä, oli sen verran sielukasta, loistavaa ja ihanaa äässinkeikkailua <3<3<3
[/q]
Kyllä. Sanoin jo siellä sulle, et parhaan tanssijan titteli kuuluu Illun yleisölle. Jumalauta mitä menoo! Vieläkin, jos rupee ahdistaan, tarvii vaan laittaa silmät kiinni ja ajatella Illuja. Helpottaa heti. Se on hymymeri, mikä sen tekee: olo on niin vapautunut, ettei tarvii ku antaa palaa.
[q]Janne:
---
Hippa-Hartza:
on aivan *super*:ia kun kaikki ”dream teamista” on paikalla...koskas se taas tapahtuu?????? Soon I hope.... ¤¤¤¤Close your eyes..and see the music¤¤¤¤*sydän**sydän**sydän*
---
Musta tuntuu, että Hallujen jatkoilla oli aika moni tosta tiimistä, oli nimittäin semmoiset kikkailut päällä että meinas lattialankut syttyä tuleen!
[/q]
kyllä todella oli loistava kokonpano ainaki mun mielestä..
tollasii aamujen pitääki olla!!! *sydän*
Missä bileissä olet bongannut sellaisen, joka on eniten tehnyt sinuun vaikutuksen tanssillaan? Jotkut yksinkertaisesti tanssivat niin hel-ve-tin hyvin, että sitä ei voi olla ihailematta.
Varmaan paras, minkä olen nähnyt oli Zürichissä yhdellä techno-clubilla. Kyseisellä jätkällä jalat liikkui niin täydellisesti, että sitä ei voinut olla ihailematta. Eikä se mitenkään brassaillut sillä tanssillaan, vaan teki sitä sillein näennäisen vaatimattomasti ja todella rennosti muutaman minuutin erissä. Jotkut yritti jäljitellä sitä, mutta aika mahdotonta sitä oli lonkalta omaksua. Sen tyttöystäväkin meni top5:een, tanssi technoa siten kuin sitä pitäisi tanssia, eli täydellisesti biitin mukaan ja siirtämällä toista jalkaa taaksepäin. Parhaat technon tanssijat näyttäisivät olevan Saksassa, yhdessä Frankfurtin underground-paikassa mä taisin unohtaa itseni pitemmäksikin aikaa tuijottamaan yhden jätkän jalkatyöskentelyä, jonka tämä huomasi ja nosti kysyvästi peukalot ylös johon sit nostin virnistellen peukalot myös ylös.
Mutta missä tanssitaan parhaiten trancea, polkkaa tai housea? Tai kuka on Suomen paras?
PS. Juu, aiempikin tanssitopicci löytyy, mutta se oli enemmän yleistä höpinää tanssimisesta, nyt haetaan niitä parhaita tanssikoneita