huonot lahjat

Back to häröily O

mä joskus toivoin joku kolme/neljä vuotta sitten semmosta laukkua, ja sittekun abasin paketin ni se oli ihan kauhee ja erillainen laukku ku piti. sillon olin tosi vihanen

Tarkemmin ajatellen en oo kyl saanu koskaan huonoa lahjaa. Okei on tietysti tullu lahjoja joille ei myöhemmin ole ollut mitään käyttöä, mut ei se niistä tee huonoja.

Itse oon just nyt sijaisena mm. ala-asteella ja siellä 2-luokalla skidit jako joululahjoja toisille ja sit yks tyttö tuli valittaa mulle, et se sai ihan huonon lahjan ja et se haluu paremman...mä olin vaan että what?? Toinen on tuonu sille lahjan kouluun ja se ei kelpaa sille??

Tää on vähän klisee, mut kuitenki--> ele on tärkeempi kuin itse se lahja(ainaki useimmissa tapauksissa*vink*)

anqqa:[q]kenties aavistuksen ohi topikin, mutta on hämärämuistikuva kaverista, joka antoi exälleen kirjan 'opi rakastelemaan paremmin'. *pupu*[/q]

nyt kyllä naurattaa! toihan on oikein osuvaa ilkeilyä.. ja joku mainitsi jonkun hyvän käytöksen kirjan..mulla on jostain saatu käytösopas 40-luvun alulta, se on aivan hulvattoman hupaisaa luettavaa, koska nykyään siinä olevat ohjeet ovat aivan vanhentuneita ja mahdottomia noudattaa.. (tulipa vaan mieleeni tämäkin)

Suklaarasia.
Mummot on hirveän kekseliäitä ja joka jouluinen
Pandan 200 geen rasia on taattu...*blush*

Kaikki lahjat mitkä sisältää suklaata. Okei ööh ei *ihan* kaikki

Kyllä melkein suutuin kun faija tuo jenkeistä "Ihmemaa Oz" DVD:n. No siitä on jo kohta 4vuotta*nauraa*

Onhan aihe........*justjoo*

howdy:[q]Onhan aihe........*justjoo*[/q]
howdy, jos katot milloin toi juttu on alkanut niin olihan se silloin ihan otollista aikaa... kun piti kaikki joululahjat saada hankittuu ja silleen...

Plurrii hei

[q]laite, 25.12.2008 16:39:
Plurrii hei
[/q]
Kylläpä oli huono lahja.

O