Tää oli kokonaisuudessaan siinä määrin
psykedeelinen esitys että tallensin tän mun
arkistoihin. Tässä oli kaikki mitä oon aina
halunnu: sanojen toistuvaa KOROSTAMISTA
kapiteeleilla, huuto- ja kysymysmerkkien toistuvaa
liikakäyttöä, syy-seuraussuhteiden hukkaamista,
oman paremmuuden epäsuoraa esilletuomista
holhoavalla asenteella, jne.
[q]RandomPLAY:
Kuka muistaa ajat joilloin Raveissa ja Lahdessakin Club16:sta tanssittiin sitä intiaanien sadetanssia muistuttavalla tyylillä pikkuhypyillä jne. jne. Noh nyt sitten ne vetää hieman samalla tyylillä tuolla maailmalla, mutta pienillä muutoksilla. Tanssi tyyli on lähempänä tuota Itärajan takaista ripaskaa ja telemark hiihtoa... siis kyyryssä toinen jalka eteen, kun samalla aikaan paino toisella jalalla. Vastakkainen käsi sitten eteen jalan tahdissa ja sitten vaihto toisin päin. Ja todella fyysinen tanssi tyyli ja meneekin mun mielestä tuonne aerobicin puolelle. [/q]
Öö. Oisko yhtänä mahdollista että ihmiset
tanssis sillä tyylillä joka niistä tuntuu
hyvältä, ei siihen muiden kannata puuttua
että 'hei tanssikaas ny jollain muulla tavalla
toi on ihan OUT' *täh*
Mä en muuten edes muista tollasta
inkkarivaihetta, mutta toisaalta mä oon
huomannu että Lahdessa hyvin moni
asia on toisin ...
[q]RandomPLAY:
Tuo R&B on kova juttu nyt... ei niinkään tuo MTV osasto vaan siellä pinnan alla on paljon muuta ja laadukkaampaa. Tämän takia juuri tykkään esimerkiksi Divasta ja muista paikoista, koska niiden kävijät ei ole niinkään ahdasmielisiä ja luusereita
[/q]
Nii just! kelaa jos olis vaikka sellanenki
tyyppi joka tulis ja kertois kaikille mikä on IN ja
mikä on OUT ja miten pitää tanssia.
Se se vasta olis ahdasmielistä
[q]RandomPLAY:
.. eikä tarkoitukseni ollu dissailla ketään vaan kerroin oman mielipiteen asioista.
[/q]
Joo mutta dissasit silti.
Tästä sun koko tekstistä sai sellasen
käsityksen et suomi ei oo mitään, ja kaikki
mitä täällä tapahtuu peilaa vaan sitä mitä
jossain muualla on joskus tapahtunu
Samaan aikaan kun dissailet jonkun pikkukaupungin
skeneä mainstreamistumisesta niin hehkutat
miten isossa maailmassa on sellasta ja tällasta
huipputrendikästä meininkiä
Että eipä siinä mitään, eihän joku Cumuluksen
yökerho nyt mikään maailman UG:in mesta
oo, eikä toi musiikki ehkä maailmalla mitään
kaikkein erikoisinta, mutta nää bileet onki
Lahdessa
Impulseen tottakai taas, eihän sitä voi koskaan missata.. *jiihaa**plur**aplodit*!! Oheiskeskusteluun voisin myös yhtyä kommentillani Divasta, että muuten ihan jees paikka, muuta tosiaan aika teinimesta se on, niin ei siellä enää vitsi niin paljon pyöriä kuin joskus menneisyydessä.. Mutta tosiaan, ei oikein kuulu tähän topicciin, joten se siitä.
[q]RandomPLAY:
---
Sinza:
Oheiskeskusteluun voisin myös yhtyä kommentillani Divasta, että muuten ihan jees paikka, muuta tosiaan aika teinimesta se on, niin ei siellä enää vitsi niin paljon pyöriä kuin joskus menneisyydessä.. Mutta tosiaan, ei oikein kuulu tähän topicciin, joten se siitä.
---
Diva sekä Cumulus ovat perjantaisin K-18, joten samalla viivalla ovat iän puolesta. Ja tietääkseni kummassakin paikassa on sama ikäjakauma. Puuttumatta nyt sitten tuohon Portsareiden työhön, koska kummastakin paikasta tiedän heitä.
[/q]
Tiedän kyllä hyvin, että Impulsessa on myös K-18, mutta olen sitä mieltä, että siellä käy kumminkin pääasiassa hieman erityyppistä porukkaa kuin Divassa perjantai-iltaisin, tai ainakin porukan käytös vaikuttaa hyvin erilaiselta kun vertaa Divan meininkiä ja Impulsea. Ja, käyhän Impulsessa lisäksi myös iäkkäämpää porukkaa (including myself*heiii*), jotka eivät taas välttämättä halua mennä Divaan, kun taas Divassa on hyvin pitkälle perjantai-iltaisin ikäenemmistö max 18 v.
Sorry offtopicin jatkaminen.. Mutta oli pakko kommentoida *justjoo*.
saman asian kiertämiseks taas meni sulta randomPLAY toi puhuminen, voisit lopettaa jo, ei ole sun asia arvostella täällä ihmisiä jos haukut toisia arvostelijoiksi, joten lopeta jo!
[q]RandomPLAY:
Noh tuo mitä kerroin tuolta isosta maailmasta.. ei ollut tarkoitus vertailla sitä negatiivisesti. Kerroin vain ns. ilmaisen tipin mitä tapahtuu tällä hetkellä jossakin muualla ja tunnetusti esim. Suomi on Brittejä jäljessä 1-2 asiasta riippuen. On tottakai asioita joissa Suomi on edellä muita maita... mutta jääköön ne nyt pois.
[/q]
*hahjust**hahjust**hahjust**hahjust**hahjust**hahjust*
Oot kyllä todellakin jossain vaiheessa biletysputkessa flipannu ja pahasti..
tai sit olet vain ollut aina pelkkä trendihippaaja
Eli koska suuressa maailmassa RnB on kovasana niin saadakseen käyttää mainoksessa sanaa UG on bileiden jokaisen kävijän oltava tietoinen että reivatessaan ei jalkoja saa siirtää niinkuin Shakira musiikkivideossaan, got it :D
tänne! jorailemaan siis =)
ps. randomPLAY opettele tajuamaan että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä.. (sori off-topicista)
[q]T-mu:
lopettakaa toi paskanjauhaminen.
[/q]
hei piis ja love,
Mä ainakin lähen fiilisteleen tänne.*aplodit*
*hymy**joo**hih**vink**nauru**lmao*
[q]RandomPLAY:
Taas tämä mysterinen beis iski... sama jannu tuolta Platinumin puolelta(beis=bates=impulse???).
[/q]
Eikös se olis helpompi et bates=bates???
[q]RandomPLAY:
ps. Ja ymmärräthän sinä, että maailmassakin on monia ihmisiä ja jotka pelaa jopa REILUA peliä.
[/q]
Kuten esimerkiksi joku, joka kirjoittelee boardeille henkilökohtaisia asioita muista ihmisistä, kertomatta kuka on, julkaisee privaviestejä ja kirjoittelee tännekin (luultavasti) anonyymiproxyn takaa. Dumdidum.
[q]RandomPLAY:
..ja on mulla hieman tietoo...
Ehkä parempi kirjoittaa Tomppa P.=bates=beis=Impulse.
[/q]
Ei, en ole beis.
Kirjoitan tänne joko nimimerkillä bates tai impulse.
Olen toki viime aikoina harkinnut muutaman uuden nimimerkin rekisteröintiä kuten \conspiracy_theory\, \FairPLAY\ ja mahdollisesti myös \kusipää\.
- -Tomppa / Bates / Impulse
[muokattu 20.1.2004 14:03]
[q]RandomPLAY:
ps. On muuten kiva joutua ns. Impulsen poikien hampaisiin...
[/q]
Eikö se, että käytöksestäsi mm. Platinumin puolella suhteellisen selväsanaisesti moderaattorin puolelta huomautettiin vieläkään anna sinulle edes osviittaa siitä, että nyt saattaisi alkaa olemaan se aika kun kannattaisi lopettaa mussuttaminen?
Riipaisevaa katsoa kuinka koitat kääntää tämän asian niin päin, että Impulsen järjestäjätaho vainoaisi sinua, vaikka ainakin mun silmin näyttäisi siltä, että mussutat Impulsen tapahtumista (kyllä, asioita hieman setvittyäni näyttäisi todennäköiseltä, että sut tunnetaan myöskin toisella nickillä RandomPLAY:n lisäksi) kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin.
[q]ps. Olisinko inspiraation lähtökohta ???[/q]
Et toki, miksi niin ajattelit?
Toisaalta voisin ottaa vaikkapa nimimerkin lapio_ja_kuoppa... oi ei, se onkin jo varattu.
Olisikohan vaikkapa nimimerkki Aussie_boy_75 vapaana?
- -Tomppa
[muokattu 20.1.2004 17:04]
[q]RandomPLAY:
---
Kolera:
Eikös se olis helpompi et bates=bates???
---
Niinhän sitä luulisi, mutta tuo beis tuntuu niin ihmeellisen hiljaiselta muihin tapahtumiin kommentoinnissa. *täh*
JA sitten, kun käy kattomassa tuolta Platinumin puolelta niitä kommentteja niin jotenkin vain haiskahtaa!!!! (siis, kun tutkii noita vanhoja viestejä kummassakin foorumissa tuolla profiili searchilla).
..ja on mulla hieman tietoo...
Ehkä parempi kirjoittaa Tomppa P.=bates=beis=Impulse.
[/q]
onko väärin tykätä hyvistä tapahtumista? mie oon aina tykkäilly noist impulsen bileistä joten niihin oon kirjoitellut, lahdessa tosi hyvi järkättyi minusta, ja kai tota hyvää palautetta on tullut monia muitakin kanavia pitkin niin muiltakin bilettäjiltä kuin joiltain deejiiltäkin..
joten kirjoitan omalla nimimerkilläni, en ole mikään tomppa tai joku, mikä sua vaivaa? joku vainoharha
onnistuiskohan tän keskustelun kääntäminen itse tapahtumaan? alue kumminkin 'tulevat tapahtumat', ei esim 'häröily'.
[q]Puistokemisti:
Nessi ja 3 deccii on aina sellanen asia että oksat pois.
Tänne.
[/q]
Jep, paitsi hyvää saundia varmasti tulossa, niin mielenkiintoista myös tsekata mies ns. in action...
Voi hyvä luoja. Onko niitä henkilökohtaisia asennevammoja ja omaa typeryyttään pakko tulla esittelemään julkisesti sivukaupalla ja vielä siihen sävyyn että vittuunnuttaa suurinpiirtein kaikki muut lukijat? Jos pelkkä underground-sanan käyttö bileiden nimessä aiheuttaa noin suuria näppylöitä, niin keskustele siitä psykiatrisi kanssa, ei täällä.
Ja mitä mainstreamiin tulee, mistä tuolla plattarin puolella itkit että trancea ja polkkaa kuulee amiksien autoissa, niin mun muistaakseni Erkolla ja Hulkkosella esim on slotteja koko maassa kuuluvalla radiokanavalla. On se paska säkä jos joku sattuu pitää Ylexiä Corollassa auki niiden shown aikaan, siinä vaiheessa sunkin on varmaan pakko hylätä tekno, elektro ja house ettei ug-statukseen pohjautuva minä-kuvasi muserru ja tee psyykkellesi enempää vahinkoa kuin mitä se jo nyt on saanut kärsiä.
(Sori Anqqa, tää oli pakollinen vaikka myöhässä tulikin.)
heh.. ja mitä vikaa muuten siinä on että joidenkin autosta sattuu kuulumaan jotain oikeasti hyvääkin musiikkia välillä? eikö sekin ole sitä kaivattua vaihtelua? mieluummin mä kuuntelen jotain löydettyä musiikkia myös autossa, kuin sitä samaa mitä yleensä radiosta tulee, ja anttilassa on top ten hyllyssä :D
mutta edelleenkin tulossa jälleen impulseen... edellisestä jäi niin hyvä maku, ettei voi missata :D
Ois tulossa kyl, jos jonkun kivan autosta vaikka löytyis paikka yhdelle pienelle tytölle :]
Websaitti päivitetty, tsekkaa -> http://www.impulse-crew.org