"Löydöt" krapula-aamuna

Back to häröily O

kolme tikkiä päästä ja nenä vääntyny taka raivoon

Lähdin tossa puolisen vuotta sitten silloisen luokkakaverin kanssa ryyppäämään, ja aika pleksit vedettiinki, kun aamulla heräsin jonkun 50-vuotiaan naisen olohuoneen lattialta x-asennosta ja tää 50-vuotias nainen polttaa sohvalla pilvee. Piti kyllä äkkiä sujahtaa menee sieltä...

[q]Substanced, 21.11.2008 14:33:
Lähdin tossa puolisen vuotta sitten silloisen luokkakaverin kanssa ryyppäämään, ja aika pleksit vedettiinki, kun aamulla heräsin jonkun 50-vuotiaan naisen olohuoneen lattialta x-asennosta ja tää 50-vuotias nainen polttaa sohvalla pilvee. Piti kyllä äkkiä sujahtaa menee sieltä...
[/q]

Mitä vittua Janne??? :D En oo kuullukkaan tästä reissusta.

ei oo tainnu mitään ihmeellistä koskaan löytyy puhelimesta jotain ihme tallennettuja juttuja, joku kaislahomma oli joskus yms. ja teininä repusta saatto löytyy yhtä sun toista ku aamulla heräs.
leima otassa ei ollu myöskään mikää kiva yllätys. seurahuoneella tuli vissiin edustettua joskus /o/ mustelmia myös löytyny kivasti

Koffin baariroskis ulkokäytöstä
Hyasintti Essolta
Markus X monta
Tiiliskivi
Oksennus farkkujen takataskussa
Verijäljet äitini jalan haavasta
Pöllittyjä tuoppeja
Videot kamerassa

Sängystä on löytynyt mm.

-mutsin korkokengät.
-muoviämpäri
-auton rekisterilaatta

Seuraavana lappu aiheutti myös aikoinaan hämmennystä..

http://i7.photobucket.com/albums/y287/timce/wtf1.jpg

bzzzz...thoi on hjyvä biisi..bzzz

Käytettyjä kortsuja patahanskan sisältä

*sydän* kotibileet *sydän*

Vuosia sitten olin baarissa poikaystäni kanssa, hänellä tuli paha olo ja kävin saattelemassa sen himaan. Vahingossa olin jättänyt kotiavaimeni sillä reissulla sisään ja ottanut auton avaimet. Yöllä yritin päästä auton avaimilla sisään, jostain syystä se ei onnistunut Yritin soittaa poikaystävälleni, mutta siinä kunnossa sain puhelimeni pin koodin lukkoon. Otin taksin jolla menin porukoilleni, onneks avaimet sinne oli mukana.
Aamulla heräsin porukoitten sängystä känny lattialla ja muutama kolikko siinä vieressä. Olin sitten kännipäissään yrittänyt muuttaa kännykkäni kolikkopuhelimeksi *nauru**nauru*

joskus kauan aikaa sitten löyty kesäkurpitsa yöpöydän laatikosta

[q]Sunshine^82, 22.11.2008 21:56:
joskus kauan aikaa sitten löyty kesäkurpitsa yöpöydän laatikosta
[/q]

ei sentää nakkeja*nauru*

Vois olla mieluummin et "kaikki hävinneet asiat krapula-aamuna"

[q]Timce, 22.11.2008 21:11:
Sängystä on löytynyt mm.

-mutsin korkokengät.
-muoviämpäri
-auton rekisterilaatta

Seuraavana lappu aiheutti myös aikoinaan hämmennystä..

http://i7.photobucket.com/albums/y287/timce/wtf1.jpg

bzzzz...thoi on hjyvä biisi..bzzz
[/q]

hyviä biisejä kyllä oikeesti :D

Rikkinäinen pulkka ja puolikas frisbee. 2.5m x 1.5m kokonen työmaan mainoskyltti, pari liikennemerkkiä ja liikennemerkkien tolppa lähimmästä ojasta. Liikennemerkkitolppa kerättiin talteen kun se löyty jostain parkkipaikan kupeesta puoliksi turpeen alta


Teekkarielämä
*sydän*

[q]Wispy
hyviä biisejä kyllä oikeesti :D
[/q]

Eiks ookki. :D Olen varmaan mietiselly jotain deejii-setin tekoa, koska noi nyt on kuitenkin aika pitkälti atmoa tjsp. kaikki. Hassua sikäli, että mulla ei noista biiseistä ole ensimmäistäkään. :P

Jonain aamuna löysin, sänkyni vierestä 10-20 liikenne merkkiä. Olin varmaankin Kotiin kävellessäni, putsannut joka ikisen liikennemerkki pylvään......

[q]larpap, 23.11.2008 17:51:
Jonain aamuna löysin, sänkyni vierestä 10-20 liikenne merkkiä. Olin varmaankin Kotiin kävellessäni, putsannut joka ikisen liikennemerkki pylvään......
[/q]

Astetta vahvempi kaveri.

Löysin pari viikkoa sitten avaimet vessanpöntön takaata.

Tuulilasinpyyhin, rikkinäinen pölykapseli ja kebabmätöt rinnuksilta..

[size=7]ja kerran on löytynyt aika kammottavan näköinen naikkonenkin vierestä[/size]

[q]RiD, 23.11.2008 21:34:
Löysin pari viikkoa sitten avaimet vessanpöntön takaata.
[/q]

osuit siis melkein

[q]larpap, 23.11.2008 17:51:
Jonain aamuna löysin, sänkyni vierestä 10-20 liikenne merkkiä. Olin varmaankin Kotiin kävellessäni, putsannut joka ikisen liikennemerkki pylvään......
[/q]

Jäitkö kiinni? Tuostahan saa meinaan vissiin ihan kiitettävät sakot jos kääntää liikennemerkkejä.

O