"Löydöt" krapula-aamuna

Back to häröily O

- Puistonpenkki

- Kattilallinen keitettyä makaroonia/spagettia ryyditettynä ketsupilla, sinapilla, soijakastikkeella, chilillä, paprikalla, maidolla, jne jne.

- Juomalaseja on löytynyt laukusta, samoin erilaisia mainosjulisteita

- Ensimmäisistä firman bileistä tulin aikoinani himaan kaikki taskut ja laukku täynnä ilmaisia siideripulloja.

- Joskus teininä olin jostain onnistunut vuokraamaan jonkun Batman -videon (WTF!!!), ostamaan Aku Ankan taskukirjan ja makkaraperuna-aterian. Näiden kanssa olin sammunut olohuoneen sohvalle TV:n eteen. Enkä muista yhtään mitään, että mistä ne olivat tulleet.

...eipä nyt muistu mieleen muita tällä erää.

olen herätessä löytänyt itseni keittiön lattialta poikaystäväni ja kaverimme Esan vierestä *känni*

Mulla oli kerran aamulla herätessäni jonkun tuntemattoman (ei mitään tietoa kenen) avainnippu ja silmälasit mun laukussa. Eikä ollut kenenkään kaverin/tutun. Että sillai :)
Kerran tuli herättyä Anttilan sovituskopista... se oli varmaan traumaattisin herääminen ikinä.

Onhan näitä:
mm
-puiston penkki
-eu lipuista koostettua koristenauhaa (n.5metrii)
-liikenne merkkejä
-tyhjii shottilaseja
-pari paitaa (mm. hugo bossin neule)
-lompakka (ei oma -palautin poliisiasemalle)
-puhelin numeroita/käyntikortteja (mitään tietoo kenen)
ps. näistä on sit aikaa jo jonkin verran

[q]Enkeli, 10.8.2006 13:15:
käyntikortteja (mitään tietoo kenen)
[/q]
eikös käyntikortissa yleensä lue kenen se on?

[q]Niklas N., 10.8.2006 13:18:
---
Enkeli, 10.8.2006 13:15:
käyntikortteja (mitään tietoo kenen)

---

eikös käyntikortissa yleensä lue kenen se on?
[/q]

Joo niin lukee mutten mä muista että kuka se tyyppi on tai että edes minkä näköinen hän oli...*ding*
Ei pelkällä nimellä tee mitään...*hihu*

[q]Stresspill, 18.1.2004 23:11:


- Täysi puollo Jack Daniels Red Labelia

[/q]

LOL olipa todella pileet jos JD red labelia löytyi!

[q]hardikaveri, 2.2.2006 14:00:
aamulla löytyi videokamerasta epämääräinen video illan tapahtumista:

- mm henkevia keskusteluita
- nakuilua
- ja pumpattavalla lampaalla tehdyt temput

:D
[/q]

Siis miten jengillä oikein on noita pumpattavia lampaita? Mä en oo koskaan edes nähnyt sellaista missään sexshopissa tms.

Kyllä on porukka kieroutunutta.

Tälläsii löytöjä mulla on ollu mistä ei oo ollu hajuakaan että miten kyseinen on tapahtunu:

Kännykkä jääkaapissa (tapahtunut liian monesti)
Avaimet roskiksessa
Ruokaa tyynyn alla/tyynynä
Itsensä löytäminen kuistilta
Punaiset rintaliivit repusta
Kengät suihkusta

1 jamppaa porukasta toi sen tuliaisena lontoosta :D

Heräsin auton alta alaselkä helvetin kipeänä, hmmm, joku painaa? Farkkujen perstaskusta pullahti kaksi biljardipalloa: Kivi ja ysi. Jotain bilispaikan pitäjää todennäköisesti vitutti. Mutta kun ei mitään hajua, mistä ne oli, niin en kyennyt palauttamaan.

en oo löytämnyt mitään sen kummosempaa viellä, mutta kerran löysin paidan ja kerran lippiksen.. lippiksen muistan löytäneeni dösästä, mutta miten ihmeessä se paita mun reppuun on päätynyt*täh*


mutta mitään kivaa ja mielenkiintoista en oo löytänyt.. tosin oon ilmeisesti tekstaillut vähän hassuja ja löysin lähetetyistä viesteistä vaikka mitä kaikkee kivaa sittne yhtien bileiden jälkeen..

[q]Jago, 10.8.2006 14:21:
mutta mitään kivaa ja mielenkiintoista en oo löytänyt.. tosin oon ilmeisesti tekstaillut vähän hassuja
[/q]

Heh, et o ainoo, mullakin kauhee himo tekstailla kännissä ja sit aamulla katotaan että "mitäsh shitä on tullu läheteltyy" ja taas saa hävetä

[q]Enkeli, 10.8.2006 14:25:
---
Jago, 10.8.2006 14:21:
mutta mitään kivaa ja mielenkiintoista en oo löytänyt.. tosin oon ilmeisesti tekstaillut vähän hassuja

---


Heh, et o ainoo, mullakin kauhee himo tekstailla kännissä ja sit aamulla katotaan että "mitäsh shitä on tullu läheteltyy" ja taas saa hävetä
[/q]
mä lähetän tekstareissa joissa mä yritän saada munaa ja semmosii missä mä tunnustan rakkauttani kaikille*tirsk*

Lähinnä yleensä morkkis...

Kun joskus löytäiskin jotain uutta ja jännittävää! Mulla on lähinnä kummallinen ja varsin epämiellyttävä taipumus hukata avaimia humalluspäissäni...

Harvemmin krapulas mitään tulee löydettyä.... Enemmänkin tulee huomattua et on hukannut taas vitusti tavaroit....

löysin jeesuksen ja menin tiibettiin vuorille neljäksi vuodeksi

Muovinen leikkisaha löytyi tänään aamulla laukusta.

[q]Zandy, 13.8.2006 15:05:
Muovinen leikkisaha löytyi tänään aamulla laukusta.
[/q]

Miten hemmetis tuollaisia löytöjä voi tehdä:) Jos mä löytäisin vaik uudet teknarit taj jotakin.....

O