Ibiza

Back to muu maailma O

Ibizalla tuntuu tapahtuvan ainakin seuraavan kalenterin mukaan melko, melko, melko paljon näin toukokuun lopuilla

http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_june_i.htm

Minun käsityksen mukaan Ibizalla on tooodella halpaa jos vetää pussikaljaa.

Onko ibizan vaateliikkeet minkä hintaisia jos vertaa niinkusta suomalaisiin? Kun tässä pitäisi varmaan ostella jotain vaatetusta kun yleensä viihtyy bootseissa ja farkuissa. Tuolla tuskin bootseissa pitkään viihtyy...

Mä olen ollut viimeeksi lentokoneessa jotain 4 vuotiaana. Täytyy kattoa onko mitään lentopelkoa. Ainaskin tuollaisilla korkeilla paikoilla tulee paha olo...siis jos on yli 3 metriä korkeammalla.

[q]OverDose, 26.6.2007 12:47:
---
opmdevil, 26.6.2007 11:25:
Mulla muistaakseni on finnairin lento tuolloin 14.7. joten varmaan joo, mulla on.

---

Ootko ehtinyt jo majoituksen hommaamaan?
[/q]

Majoituksen varasin muistaakseni huhtikuun alussa ebookersin kautta. Ilmastoitu huone 14 päivää aamiaisella. Rannalle ei pitäisi olla pitkä matka ja keskustassa. Hintaa aivan sikana.

[q]Twist, 29.6.2007 21:33:
---
opmdevil, 29.6.2007 08:31:
Tässähän meinaa tulla kiire joten matkavalmistelut aloitettu. Hankittu rokotukset sekä ostettu uimahousut. Kaksi viikkoa enää ja sitten alka MÖKÖMÖKÖ kahdeksi viikoksi.

---

Tarviiks Ibizalle jotain rokotuksia???
[/q]

Kysyin työterveydenhuollosta ja sanoivat, että ainakin tetanut/kurkkumätä on aina hyvä olla voimassa ja koska armeijassa viimeeksi iskivät noin 10 vuotta sitten, ajattelin, että laitetaan se nyt. Sitten otin hepatiitti-rokotuksen ihan varmuuden vuoksi koska ei hirmuisesti innosta saada jotain sen vuoksi, että ei viittinyt. Maksaa kuitenkin melko vähän koko matkan kokonaiskustannuksiin verrattuna. Kuitenkin tulee nutusteltua erilaisia juttuja muuallakin kuin siellä hotellilla ja hyvissä ravintoloissa. Ei sitä muuta tartte koska ei ole tropiikkia.

[q]monza, 7.7.2007 12:44:
Nyt tuli äkkilähtö saarelle 14.7 ois tarkoitus viikko sekoilla
[/q]

Oliko takeoffin paketti? San antonion puolella vissis hotellit?

Multakin on vissis matkaa Bora Boraa jotain...ööh...ainaskin 500 metriä.

14.7. mie meen juu...

Matkalaukkukin on nyt sitten hankittu. Pitänee käydä Muppelasta ostamassa rantaleluja jotta ei tule rannalla tavattoman tylsää. Ja Honkkarista Suomi-paita. Iiip! Meikä on aivan täpinöissä...

Varomaton ei osaa varoa naiden drinksujen kanssa kun naissa tuntuu olevan ehka hieman enemman sita viinaa kuin kotimaassa on totuttu.

Konemetsan topiikkia mukaillen taytyy sanoa, etta huumekyttia on aivan kaikkialla. BoraBora on taynna pollareita univormuissa ja siviileissa ja heti kun nappikauppias tuli hieromaan kauppoja, niin lahti takahuoneeseen siviilipukuisen saattelemana. Amnesiassakin tuntuu olevan siviilipukuisia aikamoinen lauma, ainakin korvanapeista niin paattelen.

Aurinkomatkojen paketeissa nuo yhden viikon hotellit on aivan jossain jumalan selan takana talamancalla. No, kävellen niistä pääsee El Divinoon ja Pachaan mutta tuonne muualle taitaa pitää ottaa jo taksi. Viime vuonna oli hotelli josta oli yhtä pitkä matka spaceen ja pachaan joten oli aika kätevä. TakeOffin hotellit ne sitten syrjässä vasta onkin - edenissä ja es paradiksessa kun ei hirmuisesti tee mieli hillua.

No, Talamancaan sitten, ei viitsi lähteä varaamaan itse hotelleja ja lentoja, taas.

Tiestö tuntuisi olevan Privilagessa heinäkuusta eteenpäin. Aivan ihanata. Nyt pitää sitten tosissaan harkita, että meneekö Tietöä vai Sven Väthiä...

Hyvä ruokapaikka:

- Figurettaksen McDonalds
- Figuratteksen kinukki
- Linnotuksessa on se ravintola joka on siinä kun sinne kävelee ylös niinkusta ja on paljon pöytiä ja valkoset liinat pöydillä. Hyvä ruoka...oli ainaskin sillo.

Lähtö on lauantaina ja hirmuinen paniikki päällä. Juuri tarkastetun mukaan, El Divinoon on 800 metriä ja Pachaan 700 metriä. Mähän olen aivan korvessa. Eihän tällainen nyt käy päinsä.

[q]San Mejor,
Käytiin saarella 14-28 kesäkuuta ja on kyllä ollut täynnä kokemuksia tuo matka - eli ei kaduta yhtään että tuli lähdettyä :)
[/q]

Itse olen vahan niinkusta huomannut, etta siina vaiheessa kun ihminen sanoo, etta yhtaan ei kaduta, niin silloin yleensa ihminen katuu just sita asiaa, jota han vaittaa ei kaduttamista aiheuttavaksi.

Tajusin just että enää kolme viikkoa aikaa ja sitten se on mököti-mökö-viikko taas edessä.

Siis eihän yhdenkään turistikohteen ole pakko ottaa turisteja vastaan jos ei halua. Siis turistithan voivat mennä aivan vapaasti sinne minne lystäävät ja viedä rahansa mukaansa. Äkkiäkö se skene siirtyy jonnekin muualle jossa saa temmeltää...

[q]Peppermint, 23.6.2008 08:54:
"Amnesia - closed alongside DC10 last year - is in danger of being shut again as well, according to a source close to the club."

Ja taas
Vois kuvitella, että tuossa on Spacen mafia takana. Hyvähän niiden on kiusata muita klubeja ja pröystäillä, kun avajaisissakin oli se joku 20 000 ihmistä.

Mikähän olis sitten oikeasti seuraava vakavastiotettava Ibiza?
[/q]

Seuraava vakavastiotettava Ibiza on...TADAA! MIKKELI!

[q]TheLoveSlayer, 30.11.2009 01:03:
Heya!

Oisin lähössä kaverin kanssa tossa ensi kesän jälkeen Ibizalle ja tarviisin vähä neuvoja suunnittelua varten koska olen budjettimatkaaja sekä neitsyt kyseisellä saarella..

Hintaluokasta ois kiva tietää? Mistä saa halvimmalla juomat baareissa ja kahviloista sekä mikä baari olisi hintalaatu suhteeltaan paras?
Majottautuminen menee Ibiza Townissa eli onko mitään hyviä mestoja lähistöllä missä voi olutta ottaa sekä kuunnella hyvää house/dance/trance musiikkia?

KAIKKI NEUVOT KELPAA !
Kiitos etukäteen ! : )

Ps. Olen hetero eli gay-kulttuurin voi sulkea pois. : )
[/q]

Kaikista saaren baareista ja yökerhoista ehdottomasti heterolle on Anfora. Musa hyvää, juomat halpoja ja ystävällisiä ihmisiä aivan kaikkialla.

O