päivän o_O

Back to häröily O

[q]Adorable, 14.5.2008 12:01:
"Oman hyvinvointini vuoksi en voi seurustella/olla tekemisissä masentuneiden naisten kanssa.
Siitä voi nykyään joutua linnaan"

Lapsellisuus kunniaan.
[/q]Tuli tässä matkalla mieleen että joo, voin sanoa että minua on hyväksikäytetty. Kun oli 15 olin seksuaalisessa kanssakäymisessä tuplasti vanhemman naisen kanssa. Nukuin niihin aikoihin pyykkituvassa ja varastossa joten se kai on pahentava asia. Mutmut. Se oli kivaa! Tekisin sen vaikka heti uudestaan. Itse valitsin mitä teen. Toki en tehnyt aloitetta, mutta olisin tehnyt jos olisin uskaltanut.... Joten plussalle jäin...
Ja lapsellisuus nimenomaan on kyseessä.

[q]josbe, 14.5.2008 10:42:
---
hemuz, 14.5.2008 10:35:
No mutta ei rahalla korvata sitä järkytystä. Ei sitte millään summalla.

---

Olisiko parempi, etta korvauksia sitten lakattaisiin maksamasta?
[/q]No olisin kyllä voinut asian paremminkin ilmaista. Ei rahaa käytetä rangaistuksena vaan kompensaationa. Jos ei voida komnpensoida rahalla, se täytyy yrittää korvata muilla keinoin.

Edit: oho! väärä que. No..

Nykyajan pullamössökansan moraalinen selkäranka katkeaa kuin tikku. Keinotekoisessa betoniviidakossa unohtuu realismi ja pienetkin vääryydet tuhoavat persoonan.

[q]Adorable, 14.5.2008 18:53:

Mun ainoa ongelma olet sinä. Lapseni kyllä saa parhaan mahdollisen elämän, älä sinä siitä murehdi.
[/q]
Mistä on pienet tytöt tehty?
-kuivista korsista ne on tehty.
Älä hajoo :(

[q]Adorable, 14.5.2008 11:11:
Persoonallisuushäiriö?? Se nainenhan kärsi masennuksesta, siihen tuo kaikki perustuu. Tiedätkö sä mistä sä puhut? Oletko sä kärsinyt pahasta masennuksesta? Onko sua käytetty hyväksi?
[/q]No jos ei osaa ottaa vastuuta itsestään tai omista teoistaan on joko vajaa tai sitten psyykkisesti sairas, enkä tarkoita masennusta. Ei ole käytetty hyväksi, mutta jumalauta ton perusteella mulla ei pitäis olla perseenreikää enää jäljellä. Hyväkskäyttö? Joo on vitun paha juttu, mutta musta tossa ei ole kyse siitä! Hyväksikäyttö! ja empatiaa ropisee... Jeesus. Vittu on niitä oikeitakin hyväksikäytön ja raiskauksen uhreja saatana joita muistaa. Tollanen urpo ämmä voi hajota mun puolesta, kuhan se lapsi saadaan turvaan. Ja pahoitteluni jos olet kokenut hyväksikäyttöä tai seksuaalista väkivaltaa. Musta se on maailman pahimpia rikoksia, usko tai älä.

[q]Miinapiina, 14.5.2008 10:50:
---
REivaaja, 14.5.2008 10:46:

En tarkottanut maksajaa vaan koko juttua yleensä. Vakavin haitta tässä on se että tolla on lapsi.

---

no on se aikas vakavaa, ku eka on synnytyksen jälkeinen masennus, ja pitäis vielä lasta jaksaa hoitaa, ja sit pappi koukuttaa kaikenlaisii touhuihin, ja sit masentaa viel lisää, ja edelleen pitäis sitä lasta jaksaa hoitaa...

ei oo mikään pikkunen juttu synnytyksen jälkeinen masennus
[/q]No ei varmasti, uskoisin ymmärtäväni ehkä, no hyvin. Tiedä sitten*justjoo* Mun pitää nyt olla hiljaa etten kerro liikaa.
Mutta mua vaan kiinnostaa toi lapsen kohtalo. Jos tolla muijalla on lapsi, pelkään mitä siitä tulee, jos pappi saa tekemään ihan mitä haluaa. Mitäs sitten lapsi saa tekemään? Musta tuntuu että tolla muijalla on jonkin sortin persoonallisuushäiriö.

[q]Miinapiina, 14.5.2008 10:40:
---
REivaaja, 14.5.2008 10:34:
Ai sun mielestä on oikein että pappi joutuu maksamaan 25000korvaukset? Ja muijal on lapsi.
Toi summa tulee aletisti uskovaiselta tuomarilta joka tuomitsi 'jumalanpilkasta'
Jos tollanen käytäntö yleistyy, ei miehillä ole oikeusturvaa jäljellä. Mitäs jos mies olikin ihastunut?
Moni poikaystävä lyö ja on mulkku, mutta ei helvetti sellasta jätkää voi hyväksikäytöstä tuomita.
Toisessa tapauksessa raha ei merkitse mitään. Tuomio onkin jo paljon kovempi.

---

en maininnut tietääkseni missään vaiheessa et mun mielestä toi korv.summa on oikein siks et siin on pappi maksajana...
suomessa noi korvaussummat on normaalisti ain ihan naurettavan pieniä, vaikka kyseessä ois kui vakava haitta / vamma tahansa... ja vaikka mikään raha ei korvaa pahaa mieltä ja jne jne, ni mikäs sit?
[/q]En tarkottanut maksajaa vaan koko juttua yleensä. Vakavin haitta tässä on se että tolla on lapsi.

[q]Miinapiina, 14.5.2008 10:12:

en oo varma kässäsinkö sun pointtia...
ihan oikein mun mielestä tossa on toi korvaussumma, mua lähinnä kummastutti noiden korvaussummien valtaisa ero...
[/q]Ai sun mielestä on oikein että pappi joutuu maksamaan 25000korvaukset? Ja muijal on lapsi.
Toi summa tulee aletisti uskovaiselta tuomarilta joka tuomitsi 'jumalanpilkasta'
Jos tollanen käytäntö yleistyy, ei miehillä ole oikeusturvaa jäljellä. Mitäs jos mies olikin ihastunut?
Moni poikaystävä lyö ja on mulkku, mutta ei helvetti sellasta jätkää voi hyväksikäytöstä tuomita.
Toisessa tapauksessa raha ei merkitse mitään. Tuomio onkin jo paljon kovempi.

[q]josbe, 14.5.2008 10:42:
Olisiko parempi, etta korvauksia sitten lakattaisiin maksamasta?
[/q]Kyllä! Rangaistuksen tulee vaan olla paljon normia ankarempi.

[q]Miinapiina, 14.5.2008 09:51:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648221_uu.shtml

"Kehitysvammaisen lapsen raiskanneelle ehdotonta vankeutta"
"Mies riisui teini-ikäisen pojan vastusteluista huolimatta tältä shortsit, kosketteli sukupuolielimiä ja teki muuta seksuaalista väkivaltaa..... Mies määrättiin maksamaan teinipojalle henkisestä kärsimyksestä 3 000 euroa.
[/q]
Joo, no tästäkin... Ei kai noi rahat sille pojalle mee? Mitä se poika rahalla? Kalkkii ja jädee?
Entä miten toi on vaikuttanut poikaan? Onko se järkyttynyt tapahtuneesta. Musta tuntuu että sillä ei ole hajuakaan ''likasesta olosta''
Vitun sairasta, en vähättele, mutta ei kehitysvammaselle voi antaa rahaa. Joku vie sen.

[q]Miinapiina, 14.5.2008 09:51:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805137648375_uu.shtml

"Pappi käytti naista hyväkseen"
"Kappalainen tapasi uhrinsa, kun synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivä nainen hakeutui hänen luokseen.Naiselle kehittyi riippuvuus kappalaiseen. Tämä järjesti tapaamiset kotiinsa.Sitten vähitellen kappalainen ryhtyi puheista tekoihin. Hän halaili ja suuteli naista ja suostutteli lopulta sukupuoliyhteyteen. Yhdynnät jatkuivat satunnaisesti useiden kuukausien ajan.
Kappalainen tartutti naiseen myös sukupuolitaudin....... Oikeus määräsi kappalaisen maksamaan uhrilleen yli 25 000 euron korvaus."

[/q]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS Mitä ittuu! Korvaussummat? Toihan on ihan groteskia tuomita pelimies.
Onhan toi moraalitonta, mutta jos ei oo kehitysvammanen, ei voida puhua rikokseta.
Helvetin uskovaiset saatanansaatana mua taas ottaa päähän! 'Hei mä oon kyvytön ottamaan vastuuta tekemisistäni'
Mene hoitoon prkl! Onkohan tol spedel viel muksu? Pois se ja vittu heti saatanansaatana!!!!!!
Haleja ja pusuja *pusipusi*

[q]mikke, 15.5.2008 00:09:
---
REivaaja, 15.5.2008 00:05:
Muutama satatuhatta euroa voi maksaa sitä paitsi monen hengen.

---

No mä en kyllä tajua miten muutaman sadan tuhannen euron vieminen kymmeniä miljoonia vuodessa voittoa tekevältä yritykseltä veis kenenkään henkeä tai olis muutenkaan isompi rikos kun jonkun raiskaaminen, but maybe it's just me.
[/q]Otetaan esimerkkinä Mediheli kavallus joka vaaransi koko systeemin. Siinä ois voinu käydä aika hassusti. Exxonin Intian kavalluksetkin on varmasti aiheuttanut uhreja epäsuorasti vaikka terveydenhuollon huonontumisena joita ei voida laskea.

Edit: En luullutkaan.
END OF OT? :)

[q]crissy, 14.5.2008 10:33:
no kai se nyt on tajunnu et jotain paskaa tapahtuu kun on kerran vastustellu! kehitysvammaisuuttakin on olemassa eri asteisia.
[/q]
Mutta ei ymmärtänyt hävetä asiaa.
Ja ei, ei pitäisikään jos joku dille nyt on kysymässä...

[q]Jone, 13.5.2008 07:52:
Oon tehnyt viime kuussa 235,5 tuntia duunia l. keskimäärin 10,7 tuntia jokaista arkipäivää kohden. Huh. Aika fätti määrä ottaen huomioon että olin vielä pari päivää kipeänä.
[/q]
Aika hurjaa. Toivottavasti keho pysyy messis.

Lävistykset koukuttaa kyl niiin pahasti... Heti ku on seuraava hankittu nii rupee suunittelee jo toista!
Phuuh... rupee pikkuhiljaa ymmärtää niit joil on vitusti rautaa naamassa... Mäki haluun:D All over my face!

[q]Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:52:
---
REivaaja, 6.5.2008 13:15:
---
Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.

---
Lääkitys tai sen puute;). Ruokavalio

---

Niin no kai se sit on toi mielialalääkitys, vaik se oli kyl mulla monta vuotta hyvällä menestyksellä, ilman sivuvaikutuksia.
[/q]Nyt ois siis viimeinkin aika koettaa kaunista kevätpäivää ihan omin voimin. Pääset rantakuntoonkin samalla! Ei voi olla huono diili. Vuosia on liikaa. Ellei ole ihan ihan ihan ihan pakko.

[q]Verenimijä ee102, 6.5.2008 13:12:
Tää ei kyl koske ainoastaan yhtä päivää, mut multa viimeks taas eilen kysyttiin, olenko raskaana. En ymmärrä. Mun maha on kyl hiukan kasvanut, tissit sitäki enemmän, mut ei mun ainakaan pitäis olla raskaana. Välillä alan ihmettelemään itsekin, et entä jos sittenkin... Mut ku tää "vaiva" on ollu jo pari kuukautta, ja menkat on tullu normaalisti. Mikähän ihme tän muutoksen selittää...? En ymmärrä.
[/q]Lääkitys tai sen puute;). Ruokavalio

Vois olla ihan jeez, jos abortit ois hyväksyttyjä eettisesti. Ei kyl hajua tapauksesta. Mutta en ihmettelisi yhtään vaikka muori olisi harras kirkonpenkin kuluttaja. Jumala antaa anteeksi, kirkko ei.
Hehe. Se oiski ironista jos hylkääjät asuisi taivaassa naapurissa.
-Sori hei se.. no kyl sä tiiät... Me oltiin vaan ihmisiä.
-Jumala!!! Ei vittu oot sä ihan sairas paska saatana!! Noi viettää täällä kissanpäiviä vaik ne dissas
mua abortin takia!! Ois pitäny vittu syödä ne!
*jyrinää**ukkosta*
-Toisen taivas on toisen helvetti!!
joo... nuqquuu...

[q]Wispy, 15.5.2008 13:21:
meinasin ajaa anita hirvosen yli autolla
[/q]OI MIKSI VÄISTIT!!! Jos Hirvosen yli ajaa, tuomari ei ikinä usko että se on vahinko...

"Tv-lupamaksu.. mitä kaikkea sillä saakaan?"

O