päivän o_O

Back to häröily O

[q]-Fuzzy-, 10.11.2007 00:51:
Mäki haluun:D All over my face!
[/q]

Tää tuntuu olevan joku sun teema

[q]Freja, 10.11.2007 13:31:
Muotimessuilla ihmiset jonotti laitattamaan hammaskorua.
HAMMASKORUA.

Mä oon iha selvästi missannu jotain.
[/q]

Mun kavereilla oli hammaskoruja palttiarallaa kymmenen vuotta sitten. Ehkä ne on taas päk.

[q]Freja, 10.11.2007 13:47:
Joku täti tuli kysyyn et oonko menos naimisiin, sanoin et "erosin just" ni se jätti mut hiljasesti rauhaan :D
[/q]

Olisit vetänyt dramaattisen kyyneleen siihen sekaan! Sen naisen päivän fiilis olisi varmasti ollut sen jälkeen huipussaan. :DD

http://plaza.fi/kaista/musiikki/uutiset/smurffit-laulavat-kotiteollisuuden-levylla LOL!!!!!

Superväsyviikon (ja myöhässä olon) lopetus: Olin tunnin ajoissa töissä, eikä ees juuri väsytä

Olipa taas pätevät unet plus viiden minuutin tauon jälkeen alkaneet päikkärit, heräsin just.

Aika kultaa muistot. Mä oon muistanut olevani kotoisin 16 tonnin asukkaan kotoisasta pikkukaupungista ja äsken huomasinkin, että olen asunut lapsuuteni 80 000 asukkaan suurkaupungissa.

Ensin se oli päivän o_O mutta muuttui sittemmin päivän "no okei, ilmankos".

Edelläni ajoi jonkin matkaa citymaasturi-Audi alinopeutta. Ajattelin, että kuski oli ehkä saanut juuri sakot tms. Ajoin siitä sitten ohi, niin ratissa oli noin 80v. pappa.

[q]lostgone, 12.11.2007 22:05:
Aika kultaa muistot. Mä oon muistanut olevani kotoisin 16 tonnin asukkaan kotoisasta pikkukaupungista ja äsken huomasinkin, että olen asunut lapsuuteni 80 000 asukkaan suurkaupungissa.
[/q]

haha :D

Joku naapuri kuuntelee jonku sortin konemusaa kohtuu kovalla ku kuuluu kerta munki kämppään...
YO-kyläs ei IKINÄ nää eikä kuule naapureita*igor*

[q]pululu, 10.11.2009 20:18:
---
ezzy, 10.11.2009 20:16:

Alitajuntasi yrittää kertoa sinulle, että Frendit on ihan hirveetä shaissee?

---

Naah, koskee myös muita telkkariohjelmia mitä "seuraan". Tosin... nykyään tulee telkusta aika lailla vaan shaissee
[/q]

Jep, samaa vikaa...gotta get out more jne :D

mä lähden kuvaamaan talitiaisia

Tää on oikeastaan lauantain o_O mut menköön:

Tultiin sporalla Helsingin keskustaan ja jäädessämme pois Lasipalatsin kohdalla, kaksi n.20-v URPOA rupesivat lyömään ja potkimaan yhtä hevaria. Pari sivullista yritti suojata hevaria, mukaanlukien n. 40-vuotias nainen mutta ne SAATANAN URPOT jatkoivat ja uhosivat käydä päälle jos joku tulisi väliin. Onneksi sillä naisella piti pokka, ja hevari saatiin siirrettyä sivuun.

Se o_O on se, että mä ja kaveri yritettiin ottaa kuvat näistä URPOISTA kännyköillä, mutta kummallakin oli kännyt jääneet videomoodiin. Kun saatiin viimein asetukset kohdalleen, URPOT rupesivat uhoamaan meille, eli kuvat jäivät sitten ottamatta. (Mun Samsung ei edes aloita videokuvausta ilman et sen käynnistää valikosta)

Vituttaa niin maan perkeleesti toi tilanne.

Muotimessuilla ihmiset jonotti laitattamaan hammaskorua.
HAMMASKORUA.

Mä oon iha selvästi missannu jotain.

Olen ihmetellyt, minkä takia tilaamastani hesaristani ei ole tullut yhtään laskua minulle. Tänäänpä tuokin sitten selvisi, kaikki laskut ovat menneet takaisin hesarin laskutukseen *lmao*. Syytä en tiedä vaikka osoitekkin on oikea ja laskuja on lähetetty jo neljä kappaletta tuosta lyhyestä neljän viikon tilauksesta.

Hyvää toimintaa postilta (työkaverille on käynyt muiden laskujen kanssa samalla tavalla).

Mun tukka lyhenee reippaasti

Jännittää näytänkö mä sen jälkeen ihan pallopäältä

[q]merqus, 10.11.2009 15:35:
Niin ja miksi mun tarttis jotain korvahuuhteluita tehdä ku siellä näyttää ääni kulkevan hyvin joka tapauksessa? :P Lähinnä olen ihmeissäni ku kuvittelin, että mun kuulo on huonontunu ihan pirusti. Ei sitten ollukaan.
[/q]

Nojaa, kuulo kirkastuu kummasti kun korvat huuhtelee, kyllä sitä äänet kuulee kuitenkin ihan normaalisti vaikka korvat on täynnä paskaa :D

wowissa jo 8. hahmo 80... voe voe että olen nolife

Ne aikoo nimetä mun vanhan kotikaupungin Kouvolankoskeksi?
Mitä helvettiä ne juo siellä kuntakokouksissa?!! Mikä ihmeen pakkomielle niillä on Kouvolassa siihen veteen (mm. logossa ja kaupunkisuunnittelussa) q eihän sitä ole ees siellä?*hmph*

Vielä parempaa, mun pikkuveljeni on aloittanut kampanjan
http://www.adressit.com/kouvolankoski

Löysin iteltäni kolmihaaraisen partakarvan

O