päivän o_O
Oon jo tunnit näpytellyt excelkaavioita iha fiiliksissä
Kaikesta sitä voikin innostua kun aihe kiinnostaa!
[q]Freja, 29.9.2007 09:48:
Ei tää mun the net toimi vielkää kunnol, enkä ymmärrä miks.
Aamul tää ei toiminu ollenkaa. Si sain sen taas vahingossa toimiin. Mä tiedän, et mul o piileviä kykyjä, mut mä haluisin oppii myös ymmärtään niitä, et tajuais vähä mitä tekee.
[/q]
Tarkista kaapelit, vaihtamalla ne toisiin ja sen jälkeen kokeile vaihtaa modeemia.
Squarepusherin Come on my selectoria täytyy nopeuttaa melko roimasti että sen saa vaihdettua M.A. Nummisen ja Dj Sanen Älä peräänny! 2006:een.
Mainio lopetusbiisi.
Jaahas... Duunipaikkaa on näköjään piiritetty eilen illalla, joku heilunu taas aseen kanssa siellä. Luin Hesarista.
On ollu niin kiva viikonloppu, että en oo halunnut käydä kertaakaan klubbarissa, vaikka en oo ollu klubbarin ulottumattomissa(esim bileissä) oikeestaan ollenkaan*ding*
Oikeen mahtava viikonloppu päätyi siis olemaan ja näin tapahtui suurelti osalti siivoillessa ja asioita järjestellessä*ding*
eli siis päivä :) samalla kun päivä o_O
Jouluisia sovituksia Metallican klassikoista levyllä: The Holiday Tribute to Metallica ...and Christmas for all
*toktok*
Kuunnelkaapa noi klipit.
[q]Individual, 30.9.2007 21:45:
Jouluisia sovituksia Metallican klassikoista levyllä: The Holiday Tribute to Metallica ...and Christmas for all
*toktok*
Kuunnelkaapa noi klipit.
[/q]
o_O_o *reps*
Mun radio näköjään tottelee huushollin kaikkia kaukosäätimiä*igor*
[q]pupuankka, 9.10.2007 11:05:
Tai jos yrittää liian monta kertaa niin ne menevät "lukkoon". Tuskinpa vaan.
[/q]
Muistaakseni esim. Nordealla voi kokeilla 3 kertaa ennen ku tunnus menee lukkoon. Kantsii soittaa pankin puhelinpalveluun ja kysyä onko ne lukossa.
Tarkeni sandaaleil käydä kaupassa o_O
[q]Elmiira, 9.10.2007 09:41:
---
pupuankka, 8.10.2007 23:01:
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua?
---
Kyllä voit. Tai mä ainakin pystyin siihen:
[/q]
Mut kun mä mielestäni muistan sen kyllä, sehän tässä ihmetyttääkin. Voivatko ne tunnarit vaan äkkiä lakata toimimasta? Tai jos yrittää liian monta kertaa niin ne menevät "lukkoon". Tuskinpa vaan.
Laskunmaksuautomaatin käyttäminen maksaa enkä mä jaksais sen takia polkea keskustaan.
Uuutta kiksupolkkavaatetusrintamalla:
Philips Lumalite:
tai joku semmonen.
Siis täh
Oikeesti,kelatkaa, eräpäivään on 42 päivää
Ja toi on maailman kauimpana tällä hetkellä, ykskin päivä tuntus olevan ihan liikaa.
Mut silti, 42päivää
Jos kyse on vakuutusmaksuista, niin en ihmettele pitkää maksuaikaa. Muuten kyllä.
[q]devisss, 1.10.2007 14:48:
Jos kyse on vakuutusmaksuista, niin en ihmettele pitkää maksuaikaa. Muuten kyllä.
[/q]
Jotenkin veikkaisin enemmän kaksosten syntymiseen viittaamista :D
Tulin Kuopiosta yöbussilla Kamppiin. Keski-ikäinen nainen matkusti käytännössä ilmaiseksi koko matkan selityksin "maksan sit perillä" ja "käyn kattoo onko se opintoraha tullu tilille". Kuski vaan katsoi vierestä, että mitäs vittua tässä nyt tekee kun asiakas vain kusee silmään ihan suoraan O_O
...ei käyny lähelläkään automaattia, samaa matkaa tuli metroon :S nice!
Mistä ihmeestä näitä idiootteja oikein sikiää? Jos on rahaongelmia, niin onko pakko sotkea muita niihin? Ampuisivat itteensä jalkaan, spedet.
[q]Norb, 1.10.2007 12:06:
---
sapeli, kolme kertaa peräkkäin 2 vihreätä purkkaa
---
Vihree hakeutuu sun luo
[/q]
Selkeästi
[q]Jago, 1.10.2007 16:48:
Kuulin just radiossa mainoksen jossa mainostettiin jotain ruisripsejä niin, että nehän maistuu aika hyvältä bissen kaa*ding*
[/q]
Näin asiasta kolmanteen, sopien myös topikin teemaan. Rupes tekee ihan mielettömästi mieli rimpsuluita, erityisesti äidin tekemiä!
Kuulin just radiossa mainoksen jossa mainostettiin jotain ruisripsejä niin, että nehän maistuu aika hyvältä bissen kaa*ding*
[q]sapeli, 1.10.2007 11:08:
Mulla on tommonen hedelmäpurkkapussi missä on viiden vai kuuden värisiä purkkia. Onnistuin äsken vetäisemään sieltä kolme kertaa peräkkäin 2 vihreätä purkkaa Aika pienet todennäköisyydet, tuolla kuitenkin on silmämääräisesti aika tasavertaisesti kaikkia värejä.
edit: OMG, toi on nyt käyny 5 kertaa, enkä oo saanu tietääkseni yhtään vihreetä purkkaa minkään muun värisen kanssa täs on ny jotain magiaa
[/q]
Sun pitää mennä lottoomaan taikakätes kanssa? :D