päivän o_O
Ajoin hiukset pois O_o pikkanen sänki jäi :D
Mulla on jo viime vuonnakin roikkunut töissä rinnassa "Kausiapulainen"-läpyskä. Jostain kumman syystä ihmiset (=epätoivoiset miehet) ovat nyt jostain hoksanneet, että "voi, onpa sulla kaunis nimi. eipä oo tommosta varmaan kovinkaan monella". Eilen ensimmäisen kerran joku mies alkoi heittämään siitä läppää (joka kyllä kuulosti lähinnä epätoivoiselta iskuyritykseltä) ja tänään sama juttu
Mulle tuli palkka o_O
Ei oo ees palkkapäivä, enkä oo pyytäny kottia. Siis täh?!
[q]larzizi, 20.9.2006 14:17:
Miten jollekin voi tulla himo jotain, mitä on syönyt alle 10 vuotiaana? Ei sillon kuulu edes muistaa miltä se maistu
p.s. maksalaatikko on pahaa
[/q]
ei voi tietää mut pienenä tykkäsin siitä ihan hirveesti ja oli näköjään vieläkin ihan hyvää
[q]Chäz, 21.9.2006 08:41:
---
UnityF, 20.9.2006 12:45:
Neiti puupää tässä hei.
---
Kimble peli
[/q]
ai prkl sekin
Ens kerralla pelataa sitä uudelleen väärinpäin, lasilaudat rokkaa
sarjassamme ohhoijakkaa
(tää johtuu siitä kun oot varastanu mun aivot *joo*)
[q]mku, 21.9.2006 14:25:
Gisele Bundchen jätti kommentin mun blogiin.. onkohan toi joku läppä vai oikee
[/q]
Hitsi kun ei oo linkkiä muistissa siihen kuvaan missä 51v läski mies qsettaa chätissä olevansa 15v pinkeä tp
Mites se internetin vanha sananlasku menee, jos jokin on liian hyvä ollakseen totta niin se ei ole.
Sampon totaalinen feilaus o,O
Joku spanjardi tuli tossa kyselemään miten äännetään enkuksi authority-sanan vika kirjain. Vastasin, että "wai", mutta sitten meni taululle laittamaan Z-kirjaimen. Sanoin, että "zed". Oli kyl sen jälkeen vieläkin enemmän hämmentyneen olonen jamppa.
Voi noita espagnalaisia.
Tai sitten en vain tajunnut.
Edit: Tuolla se edelleenkin pitää jotain pow-wow'ta joidenkin tyttöjen kaa asiasta.
[q]Kriss G, 25.8.2006 12:58:
---
ezzy, 24.8.2006 21:34:
---
ahahahaha :D moderointi rokkaa!
http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1152970772
---
Myös käyttäjäkunta rokkaa. Ensimmäinen joka tuli vastaan:
http://www.kissamaailma.net/kuvia/tabby/05.jpg
Edit: tää luonnonkaunis tsyby on ilmeisesti ylläpitäjä kissamaailmassa.
[/q]
tää luonnonkaunis tsyby osaa vaihtaa profiilikuvansa itseään paremmin kuvaavaksi *simsalabim*
ps. suosittelen kaikkia asiasta tietämättömiä lukemaan tämän topicin läpät sivulta 230 lähtien
[q]Super-Kerttu,
Joku muukin lukee siis 100 tekstaripalstaa ku raamattua! Monet päivän repeämiset saa kyllä niiltä sivuilta.
[/q]
Ilman sitä settiä ei aamu todellakaan lähde käyntiin
http://www.cc.puv.fi/~e0501008/bilder/pj_before-after.jpg
Peter Jackson on laihtunut aika paljon.
[q]Jackson reportedly followed no specific exercise program either, but has spoken several times of his punishing 21-hour-a-day work schedule on the King Kong set.[/q]
Piri toimii?
[q]KooKie, 27.9.2006 11:51:
Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.
[/q]
Täysin samaa mieltä. Toisaalta kävisihän se niin, että kaikilla ei sitä olisi sitten eitherway kummallekin sukupuolelle samat vaateet tässäkin asiassa jos nyt tasa-arvoa halutaan kehittää.
Ankea keli ulkona ja pitäs motivoitua fillaroimaan yliopistolle.
[q]Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.
[/q]
Tuonkaltaiset sankarit.
[q]KooKie, 27.9.2006 11:51:
Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.
[/q]
Päivän o_O on se, että vihdoinkin joku nainenkin ajattelee näin ja sanoo sen julkisesti.
Ensimmäistä kertaa aikoihin jään vapaaehtosesti himaan mieluummin ku lähen minnekkään ulos. :o
edit: Aijaa, enpäs jääkkään.
En meinannut saada ees nukuttua kun oli niin iso hinku päästä imuroimaan uudella imurilla
systeri lähtee australiaan.
e// Ja mä viel luulin et ens vuonna. Mut ei. KUUKAUDEN PÄÄSTÄ. Joo, ainakin nyt hyvä syy lähteä Sydneyssäkin käymään, mutta silti, oon aika järkyttynyt.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..