päivän o_O
---
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
---
Poppeja asentelemassa ? :)
Ihme kyllä joo, mä olen kolmeen neljään autoon laitellu tähän mennessä ja aina on löytyny, yleensä useampikin... No, ranskikset on ranskiksia ;)
Joo poppeja hyvinki.. Ite oon kans ollu mukana neljässä eri autossa laittamassa ja aina löytynyt mukavasti.. Jättäiskö sitä subin kokonaan pois. Ei taida kyllä pystyä :)
Kaurismäki pistäny "vaihteeks" tuulemaan Cannesissa!
Jokohan akatemia(kin) alkais vihdoin lämpenemään? ^__^
Kävin tuossa hetken mielijohteesta kaverilistojani läpi, ja sain pariin otteeseen hämmästellä. o_O
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.
Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta
Sapsu teki salaattia
Taidan olla menossa Pacifiqueen...
edit. typo
Iskän katiskaan oli jäänyt jänis..
Duunikaveri tuli darrassa töihin ja pomo lähetti sen parille tasottavalle paikalliseen :D
Ulkona paistoi vaihteeksi hetken aurinko. o_O
Eiköhän riitä jo
Itiksen uimahallissa oli aamulla 7.30 korkattu Finlandia-pullo pesuhuoneen penkillä
Olen punavihreä Ö_ö
kreetal huomen +46 astetta.. huh huh..
milf löyty :D
[q]Juhgu, 3.12.2008 17:49:
Tyyppi jakaa nollalla :([/q]
Äh, ei tullut mieleen quottaa näiden keksijää - minullehan moiset eivät tulisi mieleen ikimaailmassa. Muistan että tuo imaginäärilukujuttu tuli vastaan lukion (pitkän) matikan tunneilla, tosin. Ovat siis jonkun minua osaavamman keksintöä, ei vain tullut mieleen että matematiikankin suhteen tuo on hyvä mainita!
Etelä-Afrikan Cosmopolitanin joulunumerossa oli juttu otsikolla How to get through the holiday season without getting raped or attacked at a party:
Jos bileissä poika haluaa jutella sun kanssasi kahden kesken, pyytäkää aina kaveri mukaan. Mikäli kundin aikeet ovat hyvät, hän on vaan mielissään lisäseurasta. "Never get separated from your friends at a party" ja mitä tärkeintä, miettikää aina ennen juhlia vaatteitanne, missä on helpointa tapella. Pippurisuihkeita saa kivoissa käsilaukkuun menevissä pakkauksissa, upeissa väreissä (mm. pinkki). Jos menette biitsille, kannattaa aina kävellä hiekkaa kädessä, jonka voi sitten heittää hyökkäjän naamalle.
[q]Jago, 14.3.2007 15:03:
no ehkä toi pääs läpi, koiska tossa ei mainita minkään kansan nimee tai haukuta sinänsä mitään kansaa. teknisesti se ei ehkä oo poliittinen, mutta siitä kyllä jää semmonen vaikutelma
[/q]
Musta se on lähinnä ikuiseen konfliktiin kyllästyneen israelilaisen muusikon purkaus.
[q]Annakins, 26.2.2009 15:51:
Loppuukohan tää kiire koskaan?
[/q]
Ei tietenkään pitäis sanoa tätä ääneen, mut tällä hetkellä ei oo tuli-perseen-alla-paniikkia! o_O
*TIRSK*
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..