Kysymys Stanton STR8-100 Dekistä

Back to luomisen tuska O

Täältä näyttäisi saavan teknarin hintaan 439 ja ortofonin pro-rasiat hintaan 49/kpl, siihen matot ja postit niin siitä tulis n. tonnin setti. Ellen väärin muista ni Henkka näytti joskus jonku paikan missä sai uuden teknarin hintaan 399, kysy siltä jos se muistais mikä sen paikan nimi on.

Jos multa kysytään niin stantonia en ostais ikinä, sen verran hanurista str8-60 ainakin oli. Halvemmista värkeistä suosittelisin Numarkin TT-500:sta, laitteen pitäis olla melkeen sama kuin TTX:n, mistä ainakin itse tykkäsin. Hintaa on thomannilla vain 349 ja vääntöä riittää. On vielä siistin näkönenkin

http://www.numark.com/products/product_view.php?v=overview&n=99

tähän topicin vanhaan aiheeseen liityen vielä kysymys... siis siitä djs-1100:sesta.. eli osaako joku sanoa että minkälainen siinä on tuo haku/scrach-wheeli tuntumaltaan... esim pyöriikö herkästi yms? Ja miten siinä on se scratch käytännössä toteutettu? pystyykö esim kappaleen soidessa tarttumalla wheeliin pysäyttämään kappaleen? Entä onko tossa sillälailla että kun painaa cue:ta niin se menee siihen cue-pisteeseen heti?... eikä viidestoista päivä, mikä mun nykysessä denonin karvalakki-mallissa on todella raastavaa.
Entä pystyykö noi hot-cuet... (vai mitä noi nyt tossa keskellä on noi 3 isoa nappulaa *nauru*) heittämään kappaleen soidessa "lennosta" ?

Jos joku noihin osaa vastata niin olen kiitollinen*hymy*

[q]DJ_laama:
tähän topicin vanhaan aiheeseen liityen vielä kysymys... siis siitä djs-1100:sesta.. eli osaako joku sanoa että minkälainen siinä on tuo haku/scrach-wheeli tuntumaltaan... esim pyöriikö herkästi yms? Ja miten siinä on se scratch käytännössä toteutettu? pystyykö esim kappaleen soidessa tarttumalla wheeliin pysäyttämään kappaleen? Entä onko tossa sillälailla että kun painaa cue:ta niin se menee siihen cue-pisteeseen heti?... eikä viidestoista päivä, mikä mun nykysessä denonin karvalakki-mallissa on todella raastavaa.
Entä pystyykö noi hot-cuet... (vai mitä noi nyt tossa keskellä on noi 3 isoa nappulaa *nauru*) heittämään kappaleen soidessa "lennosta" ?

Jos joku noihin osaa vastata niin olen kiitollinen*hymy*
[/q]

vastaan niin hyvin kun pystyn

jog wheel pyörii tosi herkästi verrattuna esim cdj 100 ja scratch toimii lennossa mutta pausella se toimii paremmin ja mukailee enemmän levyä, scratch wheeli ei ole suoraan verrannollinen aikaan eli jos käännä kiekkoa 45 astetta ja sit takas niin biisi ei ole siinä kohdassa mistä lähdettiin joo ja kappaleen pysäytys onnistuu helpommin pausella, kiekko ei pyöri automaattisesti. cue menee pisteeseen heti yleensä joskus muisti ei ole ehtinyt latautua, samoin hot cue ja muistissa olevat loopit lähtevät heti käyntiin napista painamalla jos tarkoitit että voiko hot cuen tallentaa lennossa niin en tiedä luulisin sen onnistuvan.
efektejä on kivasti ja niitä voi käyttää päälekäin

Mulla on vuoden käytön jälkeen alkanut ilmeneen pieniä ongelmia, play ei aina lähde päälle näpäyttämällä vaan sitä pitää oikeen painaa ja välillä ei suostu lukeen levyjä.
soittimet on kyllä kiertäneet noin 10 bileet ja on niillä välillä soiteltu ulkonakin.
Mutta kyllä soittimien pitäisi keikkailua kestää vai voiko kitaristillekin sanoa että osta hyvä kitara mutta keikkailua se ei kestä

O