tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

Nyt alko tipaton Tammikuu!!! Seuraavaan vkloppuun saakka...*pelle*

En juo MITÄÄN alkoholipitosia juomia, joten mun kohdalla ei ainekaa oo mitää hätää.

Mä en tunne itseäni alkoholistiksi, joten mun ei tarvi viettää tipatonta tammikuuta. Sitä paitsi mun kaveri voi saada potkut alkosta, jos siellä ei käy asiakkaita. Vähänx mä otan vastuuta..*justjoo*

[q]lostgone:
Mä en tunne itseäni alkoholistiksi, joten mun ei tarvi viettää tipatonta tammikuuta.
[/q]

Tästä oli keskustelut jo viime vuonna

eli ei tueta

tipaton tammikuu on alkkiksille :(. mielestäni kaikkien pitäisi saada dokata tasapuolisesti aina <3

Tammikuu lähti alkuun humalassa mut täst eteenpäin soberina =)

Tässä ei saa varmaan lipsua?
Mut tsempatkaa te muut niin mulle jää lisää juotavaa

Ymm, hmmh, ilohan vasta alko. *känni*

*känni**känni**känni* tipattomuudesta ei tietoakaan

Pakko se on yrittäää..*justjoo*

rikottu jo vaikkei tullu luvattuukaa mitää

[q]Pinski:
rikottu jo vaikkei tullu luvattuukaa mitää
[/q]

Kuin myös
Aattelin tän vuoden kuitenkin ottaa vähän iisimmin ton alkomaholin kanssa

Yritys hyvä...tulos huono*justjoo*...mut kaikkee ei lasketa....*hymy*

Ei tarvi viettää tipatonta tammikuuta ku juon muutenki niin harvoin..Oikeesti..*justjoo*

9 (melkein 10) päivää takana. "Harmi", että putki katkee 21.pvä...(Penteleen Turku)
Pidän sen tipattoman kuukauden sitte joskus syssymmällä.

Kaaukana siitä..

pyh*dissaa*

no meni tuossa lauantaina. tosin viime keikasta onki sitten... venttas... joskus joulukuun alkuun taitaa mennä. ja sit tietenki pitää juhlistaa solsticee oikein olan takaa ^^

Olis se aina hyvä olla vähän aikaa vuodesta juomatta, mutta toisaalta kun mietin niin aika vähän kumminkin juon. jos pitäisin taukoo, pitäisin tasan sen takia että rahaa menee, en niinkään siks että olis omantunnon tuskia alkoholin takia.
Jos ei nyt ihan viikolla kisko niin hommat on ok :) (välillä toki poikkeuksia)

muutenkin, eikös se ole niin että ne joiden olisi syytä pitää taukoo ei siihen pysty? (alkoholistit)

noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?

ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -

[muokattu 29.12.2003 02:13]

O