Hallmark Christmas Special 21.12.2002 @ Hesperia
jes kyllä! virallinen joulumieli lähtee tästä illasta liikkeelle.
hallmarkit ei oo yleensä pettäny*joo*
Juu... christmas on 24.12 kello 18.00 - 25.12 18.00 jolloin kotona mut muuten meno päällä täydellä hanalla! :D
Minä tulen tänne ja niin varmaan moni muukin. Tanssitaan ja häröillään paljon, eix nii oo tapana?*joo**nauraa**nauraa**nauraa*
Anna:[q]Minä tulen tänne ja niin varmaan moni muukin. Tanssitaan ja häröillään paljon, eix nii oo tapana?*joo**nauraa**nauraa**nauraa*[/q]
Ainakin mä häröilen ja paljon. Olen omasta mielestä siinä hyvä
RR, katotaan pistä parastasi
ja mulle sitten saan nauraa kans *nauraa**nauraa**nauraa*
paikalla ollaan. Juhlistetaan samalla jannen synttäreitä!
tulossa jos vaan saa jostain rahaa.. mä oon ihan pa.. ja ku pitäs FOE:n saada lipup eikä oo siihenkää rahaa..;)
Salamanteri:[q]tonppa:Meja:Angeli:mä joudun missaa... Oisin NIIIIN halunnu
Niin mäkin!
Miekii suuntaan jo tuolloin äitiliinin hoiviin nauttimaan täysihoidosta ja joulurauhasta
Voihan änkyrä (kuten pelle-Hermanni tapasi sanoa*pelle*).
Mäkin joudun valitettavasti passaamaan noi kemut. Pakko lähteä hankkimaan perheelle elantoa -> sukeltelemalla helmiä *vink**hih*[/q]
Tulee aika supivajaat kekkerit näistä näköjään...
En saavu paikalle minäkään, leivotaan Lainan kans yömyöhään pipareita ja pullaa ja karkkeja ja marmeladia...namnam...*hih*
Täällä ollaan kännisinä tonttuina!!!
Salamanteri:[q]Voihan änkyrä (kuten pelle-Hermanni tapasi sanoa*pelle*).
Mäkin joudun valitettavasti passaamaan noi kemut. Pakko lähteä hankkimaan perheelle elantoa -> sukeltelemalla helmiä *vink**hih*[/q]
Pääasia et tuot ittes hengissä takaisin...helmillä ei niin väliä! *sydän*
Kyllä tuonne eksyä vois, jos rahaa saa jostain... Ku on vielä nuo uudenvuoden piletitki ostamatta.
tänne ja heti.. *pomppii malttamattomana* *ökkö*
vihdoinkin jopa mä sulaudun joukkoon..
yleensä kaikki kattoo piii-iitkään kaupungil ku pompin siä sivuloikkaa laulaen kulkusia tonttulakki pääs. *hykertelee* kivaa pitää olla!
pitäsi juhlistaa parin kaverin synttäreitä hallmarkeissa, mutta piru iski kyntensä ja hampaansa muhun flunssan merkeissä *nuha*, joten taitaa jäädä aika hiljaseks.
mut jos pystyn launataina hengittämään, ilman että yskin keuhkoni hajalle, niin sitten yrittän raahatua paikalle.
*nuha*-Mönjä-*nuha*
en pääse ja olen pettynyt tuolloin olen matkalle kylmempään....rukalle. Mut biletän siel jossai irkki pubis koko viikon...hoh...*iloinen*
Siis näitä en missaisi!! vaikka laivalta edellisenä päivänä tulen, niin tuonne on pakko toipua
Kuka tonne t
Joo siis toi edellinen on mun sekoiluuuuuuuu...
Kuka tonne toipumaan tulee?... tuolta lähetään toivuttavaks...
mINNy:[q]Salamanteri:tonppa:Meja:Angeli[/i
En saavu paikalle minäkään, leivotaan Lainan kans yömyöhään pipareita ja pullaa ja karkkeja ja marmeladia...namnam...*hih*
[/q]
Hmmm... mitähän "taika"pipareita siellä sit oikein leivotaan..
DJ Mauton:[q]mINNy:Salamanteri:tonppa:Meja:Angeli[/i
Hmmm... mitähän "taika"pipareita siellä sit oikein leivotaan.. [/q]
Niin, ja mitähän KARKKEJA neidot mahtanee siellä oikein tehtailla ?
megaman:[q]Täällä ollaan kännisinä tonttuina!!! *iloinen*[/q]
siis todellakin.. isolla sika laumalla tonttulakit päässä...*vink* julistetaan joulurauhaa..
hehehee..*iloinen*