bileisiin yksin..

Back to häröily O

Tulee kyllä monesti yksin mentyy mut eipä oo sellasii bileitä ollu mis ei olis yhtäkään tuttua ollu:)

[muokattu 25.5.2004 13:43]

ennen ku en tuntenu ketää pks:ta nii tuli käytyy yksin bileissä.. nykyää pari tuttuu eksyy niihin harvoihin bileisiin joissa tulee käytyy omien soitantojen lisäks...

En oo kyllä vielä yksin bileisiin menny, ku oon tällanen laumasielu Mut Tampereelle meinasin kerran bileisiin yksin lähtee, mut sit kavereit lähti ja siihen se jäi Mut kyllä mä hirveesti tanssin, vaik kaverit vaan istuiski ja jauhais paskaa. Mut kyl sitä joskus tulee iteki vaan lörpöteltyy tanssimisen sijaan ja sit potuttaa vähän. Mut syy on sit yleensä musassaki. Hyvää musaa ku tulee, ni MIKÄÄN ei pidä mua poissa tanssilattialta.

on kyllä hassua miten kaikki ihmettelee sitä, että bileisiin menee yksin...viimeksi anoppi ”ai meet yksin, eikös sinne pitänyt tulla paljon porukkaa mukana”...joo, ne on siellä mestoilla kyl.

Pakkohan sinne on sit yksin lähtee, jos on semmoset bileet mist tykkää... Oon jonkin verran käyny jopa yksinkin bileissä ja sit kavereita vituttaa, q ne ei ollu siel ja kerron niille et kuin hauskaa siel sit oli!*joo*

Onks siin sit jotain hävettävää... Aina siel sit jotain kavereit näkee... AINA!! Ja se on hubaa..*jiihaa*

[q]or_neon:
Pakkohan sinne on sit yksin lähtee, jos on semmoset bileet mist tykkää... Oon jonkin verran käyny jopa yksinkin bileissä ja sit kavereita vituttaa, q ne ei ollu siel ja kerron niille et kuin hauskaa siel sit oli!*joo*

Onks siin sit jotain hävettävää... Aina siel sit jotain kavereit näkee... AINA!! Ja se on hubaa..*jiihaa*
[/q]

Ei todellakaan oo mun mielest hävettävää!! Sehän osoittaa vaan sen, et on terve itsetunto! Itseki pitää kokeilla mennä yksin, ku vaan frendit antais Mut on siellä bileissä kuitenkin ain tuttuiki

Yup-yup iLtaa Herrasväki!

Ku on vaLmiix hyväL tuuLeL on jees Lähtee yxin bibbaLoimaan... .. .*hih*
Voi jubaiLLa ympäriinsä niitä näitä ja törmätä kaikenLaisiiin tyyppeihin*sydän*... .. .. ... ja ajautua ihme tiLanteisiin sattuman varaisesti.
*sydän* Avoin asenne on jeesh! *sydän*

[muokattu 29.5.2004 03:52]

Oon välillä lähtenyt yksin bileisiin/keikalle/johonkin muuhun tapahtumaan, jos frendit eivät silloin ole olleet maisemissa/varoissaan tms. Ei siinä mun mielestä ole mitään ongelmaa, kun kuitenkin löydän itseni tanssimasta.

\”Kahdestaan\”-jutut on mun mielestä vähän ankeita, paljon helpompaa on hengailla yksin tai sitten isommalla porukalla.

Yksin, kaksin, kolmisin, joukolla.. ei se määrä vaan se laatu! Usein tulee mentyä (ja lähdettyä) yksin bileisiin (ja muuallekin), kun lähimmät ystävät harrastaa vähän eri tyylistä musaa/ juhlimista. Yksin on ihan ok, mutta joskus törmään (puoli)tuttuihin, joskus (harvemmin) on kivaa hyvien ystävien seurassa, joskus taas tutustuu uusiin ihmisiin ja joskus raahaan puoliväkisin tuttuja mukaan kokeilemaan jotain uutta -mutta tota jälkimmäistä en välttämättä suosittele, se on toiminut harvemmin.. Pääasia että on bileitä missä voi käydä! Mutta lähtisin kaveriksikin jos vaan joku joskus pyytäis..

Kävin jyväskylässä ekä kertaa pileis yksin.. Eli joo kyllä sinne meen yksin, tai kavereiden kanssa, miten on tilanne. Pileistä oon saanu kivoja kavereita joita törmää muissakin pileis myöhemmin.. kivaa*hihu**hih*

Yksin osaan myös mennä, mut aina löytyy ystäviä. Ja vaikkei löytyiskään tuttuja, niin silti toivon että siel ois paikalla kuitenkin rakkauteni: Musiikki*sydän*. Hyvän musan rullatessa on ihana vain jammailla, nauttia yksinään fiiliksistä, ehkä hiukka hymyillä tuntemattomille... It`s just me and the music*yingyang*.

[muokattu 7.6.2004 19:47]

Asiaa kyllä puhutte, sen on itsekin tajunnut että musiikkiahan varten sinne mennään. Tosin sitten kun ei musa oikein iske tai jos pitää vetää vähän henkeä välillä niin ei ois paha jos olisi juttukaveria...

Bileisiin voi ilman muuta mennä yksin....siellä musiikki ratkaisee!
Normaali ravintolaan ei kyllä yksin mielestäni ole menemistä.....joskus olen sen tehnyt ja voi helkutti kun on ollut tylsää....kokoajan tuntuu että kaikki kyttää että mitä toi spede tossa yksin kyhnää!!! hirveiden akkojenkin on helppo tulla hätyttelemään kun ei oikein pääse karkuun.....tosin yö seuraa lohkee todella helposti kun leikkii ujoa yksinäistä pojua baarissa eikä kato niin tarkkaa.....*iloinen*

Trance pippaloissa ei puhekumppaneita oikein kaipaakaan kun musiikki vie mennessään!

[muokattu 7.6.2004 20:20]

[q]Jammailija:
Yksin osaan myös mennä, mut aina löytyy ystäviä. Ja vaikkei löytyiskään tuttuja, niin silti toivon että siel ois paikalla kuitenkin rakkauteni: Musiikki*sydän*. Hyvän musan rullatessa on ihana vain jammailla, nauttia yksinään fiiliksistä, ehkä hiukka hymyillä tuntemattomille... It`s just me and the music*yingyang*.

[muokattu 7.6.2004 19:47]
[/q]

voiko tota enää paremmin sanoo...?

Parhaimmat bile kokemukset on ollut juuri silloin kun niihin mennyt yksinään! Siinä on aina se jännitys ja silloin voi jopa tutustua herkemmenin uusiin ihmisiin.

Ja se on leppoisempaa, kun voi oman mielen mukaan danssata tai pitää juomataukoja...
ja esimerkiksi Koneiston tyylisissä paikoissa on ehdoton, että voi sheikkaila yksinäänkin!*joo*

Tavallinen ravintola ilta voisi sitten ollakkin pahempi juttu, kun yksinäisyyttä ei aina voikkaan mennä tanssilattialle ihmisten sekaan pakoon...

En oo käyny,vielä. Ajattelin kyl et vois olla sekin vaihteen vuoks ihan kivaa,koska aina joutuu kattoon kaverin kans toistensa perään ettei huku ja kun paikoissa ei oo oikein hyvät kuuluvuudet ni ei saa toista kiinni jos sattuu hukkuun. Joku kerta täytyy lähtee yksin ni saa rauhassa tamppailla eikä tarvi kattoo toisen perään missä se menee.

Minulla on syksyllä muutto Jyväskylään. Tunnen sieltä tasan 0 ihmistä, ja sen kaupungin bilekulttuurin tuntemus on samaa luokkaa. Tulee varmaan aika monet bileet tsekattua yksin.

[q]Juhgu:
Minulla on syksyllä muutto Jyväskylään.
[/q]

iik! mä en tienny tätä vielä höh, ikävää, älä mene vaa jää tänne meiän luo!


mutta joo.. bileisii oon menny yksin tai yhessä, ihan sama miten, aina siellä on joku tuttu löytyny mutta kyllä mä voisin yksin lähtee jonneki muualle missä ei niin varmaks voikaan sanoa onko tuttuja vai ei

Mä oon käyny bileissä yksin kun en ketään tunne (tuntenut) muuttettuani Helsinkiin. En edelleenkään tunne ketään bilepiireistä, mutta sain houkuteltua muutamia kavereita mukaan heilumaan. Kieltämättä oli hieman yksinäistä välillä Hallmarkeissakin kun vaan yksin heilui. Mutta onneksi oli hyvää musaa, yksinäisyys unohtui kun tamppasi tanssilattialla.

>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..

>> .. *sydän* ..

O