bileisiin yksin..

Back to häröily O

kyllä silti kaksin on yleensä mennä kivempi ku yksin
(oh hoh sanajärkkä :)
paitsi everiin johon voi mennä vaikka puolikkaana ku siellä on aina tuttuja :D

Yksin on kyllä aika nihkeää olla.
Jostakin syystä törmään useasti melkoisen pimentyneisiin ahdistelijoihin tai muihin hörhöilijöihin.

Kivempi, kun mukana hyvää seuraa!

mun mielestä bileisiin on ihan kiva mennä yksin... kunhan ei tarvi olla bileissä yksin

ihan sama oikeestaan meneekö yksin kaksin vai kolmin.. pääasia että menee sellasten kanssa kenen kaa ei tartte roikkuu koko iltaa. mä ainakin suurimmaks osaks viihdyn yksin itse bileissä, koska voi rauhassa jutella tuttujen kanssa niin kauan ku haluu, mennä vessaan ja tanssimaan sillon ku ite haluu:)

Geesh.. mä taidan olla aika vastarinnankiiski.. Tallustelen meinaan käytännössä aina yksin bileisiin ja sieltä veke..

Siis lähinnä sen takia että kaveri piirissä ei sattumoisin oo juuri ketään jota bileet vois kiinnostaa. Pari kertaa oon tehny sen klassisen virheen, ottaa kaveri mukaan joka ei nyt välttämättä "kauheen" hyvin viihdy siellä *ökkö* .. ja siinä meinaa mennä koko bileet iteltäänki ihan pilalle, kun joutuu kokoajan miettii kaveria joka ei taida paljoo viihtyy (vaikkei sitä sanoiskaan). Mut hyvinhän noissa bileissä tulee yksinki viihdyttyä..

Hui..*täh* saikohan tosta nyt ketään selvää, tuli kirjotettuu ehkä "vähän" epäselvästi, mut ei kai se oo nii vakavaa

Mä tykkään lähtee bileisiin porukalla; on siistii fiilistellä kotona hyvällä musalla ja kivoilla kavereilla!

Bileissä sit jokainen kulkee omia polkujaan, meiän blondicomplexin jäsenet ainaki osaa bilettää varsin omatoimisesti ja itsenäisesti. Ja hymy herkässä!

etkoilla kivaa kamujen kera, bileisiin lähdön aikana yleensä kaikki menee n.2-5 henk. porukoissa "omantyylisiin" mestoihin, idea yksin lähtemisetä saa aluksi niskakarvat pystyyn, mut kaiketi niit tuttui sit löytyis melkein bileistä kuin bileistä...*hih*

mINNy:[q]
Bileissä sit jokainen kulkee omia polkujaan, meiän blondicomplexin jäsenet ainaki osaa bilettää varsin omatoimisesti ja itsenäisesti. Ja hymy herkässä! *hih*[/q]

Blondicomplexin jäsenet on kyllä omatoimisii...



ja ainakin auheutetaan aina traumoja kaikille..*vink*
Ei meist voi hengiss selvitä...Hih

milla:
Toi on kyllä ärsyttävää jos siitä porukasta kenen kassa menee bilettämään löytyy sellainen roikkuja. Onhan se ihan kiva mennä bileisiin porukalla. Mutta kun mä olen hetken ollut sisällä niin alkaa yleensä sellainen irti kaikesta meininki. Niitä uusia tuttavuuksia kun saa aikaiseksi niin vessajonossa kun tanssiessakin! Ei bileisiin oikeestaan koskaan tule lähdettyä silleen että: Ollaan sitten koko ilta yhdessä meiningillä. Eri juttu on toki se jos mukana on jonkin sortin kahleleikki

Itse en ole varsinaisesti lähtenyt yksin minnekkään, mutta yksin on tullut kyllä biletettyä useastikkin, kun kaverit lähteneet jonnekkin.

Henkilökohtaisesti on tullut törmättyä aika useinkin naispuolisiin ihmisiin,jotka ovat lähteneet yksin viihteelle. Tai ainakin väittävät olevan yksin liikenteessä.


Varmaan miespuolisiakin omantiekulkijoita löytyy, mut naisilla on varmaankin enemmän kokemusta asiasta.

Protesti:[q]
Henkilökohtaisesti on tullut törmättyä aika useinkin naispuolisiin ihmisiin,jotka ovat lähteneet yksin viihteelle. Tai ainakin väittävät olevan yksin liikenteessä.


Varmaan miespuolisiakin omantiekulkijoita löytyy, mut naisilla on varmaankin enemmän kokemusta asiasta.
[/q]

yleensä mun mielestä taas toi on ihan toisinpäin. ehkä vaan ollaan kummatkin tehty eri ihmisistä havaintoja. eipä tosta mitään kattavaa kuvaa taida saada ilman varsin mittavaa kyselyä :D

Lähden bileisiin aina itseni kanssa,mutta en koskaan
yksin.*plur*

Hei vaiqi-valtsu,mitäs shaissee sä oikein letkauttelet;).
Kaikkihen sen tietää ettei tollasta mega-pokerii jaksa
vanha erkkikään*plur*
Äh,vitsi,olen taas hauska.Kuitenkin,törmätään taas,
vaikka sit niiden safkojen kera,babe.*vink*

Monesti on se ongelma et bileissä ei tahdo millaan saada
olla yksin... Voi ihan rauhassa hakeutua siihen pimeimpään
nurkkaan istumaan ja silti muutaman minuutin välein ramppaa joku moikkaamassa ;)

Välillä se on tosi jees et on tuttuja paljon paikalla.. mut joskus on ihan kiva olla vaan yksin ja mennä. Yleensä kyl meen bileisiin 1-2 kaverin kanssa..johtuu ihan siitä kun aina joku on pummimassa autokyytiä niin ei taho koskaan päästä
yksin liikkeelle ;)

-l

onhan sitä yksin oltu bileissä tai ainakin menty yksin*vink*
välillä se on kyllä tosi turhauttavaa*igor*mut kyl sitä seuraa aina löytyy,thank God,I was born as a raver*iloinen*

Bileisiin yksin lähteminen hirvittää, mut siellä yksin oleminen ei niinkään...elikkäs alkuhäröilyt aina kivampi kaksin tai porukassa Ainahan siellä varmasti tuttuja ois vaikka yksin lähtiskin, mut....heeh, laumasielu

Jeps bileisiin jos menee ni tulee kyl mielummin mentyä pienessä porukassa. Sit tanssimassa voi kyl olla yksin ja tuleekin oltua ku kaverit väsähtää :) mutta on sellainen back up kuitenkin mukana. Mä en osaa toimia ilman kavereita*uuh* paska säkä mulle ku kaverit asustaa muualla. Mutta seuraavan kerran gc:ssä on taas jengi koossa. Eli sinne*nauru*

lähden 90% kerroista yksin tienpäälle (klubitustapahtumiin siis)..
paljon kivempaa lähtee yksin.. ei tarvii miettii muita *hih*, voi bilettää niin paljon ku haluu ja millon haluu, ei tarvii huolehtii mistään jne...

>> niih.. eli oletko käynyt bileissä yksin.. jos olet, miltä se tuntui..
>> itse olen käynyt 2-3 kertaa yksin ja aina siellä (bileissä) löytyi tuttuja..

>> .. *sydän* ..

O