Uudenvuodenlupaukset

Back to häröily O

koitan olla vähemmän v-pää.

Tänä vuonna en syö lihaa.
en polta tupakkaa.

Itse asiassa semmoisen voisin luvata että koitan hoitaa yhden firman nettipäivitykset nopeammin, ne kun on aina tupannut jäämään aika pitkäksi aikaa tekemättä...

[q]Hansu, 1.1.2006 14:05:
1) Vähennän netissä roikkumista reilusti.
[/q]

Tota mäkin olen funtsinut. Vois hankkia jotain muuta elämää tilalle. Esim liikuntaa tms.

Lupaan rakastaa perheenjäseniäni vaikka tiedän, että tulee olemaan tiukat paikat edessä...

Ja lupaan rakkaalleni olla uskollinen ja ikävöidä häntä suunnattomasti 3 kk:n poissaoloni aikana. *sydän*

Lupaan myöskin vähentää juomista, syömistä sekä painoa ja lisätä liikuntaa ja hyvää mieltä. Lopetan turhan valittamisen ja kiukuttelun sekä hoidan tulevat koulutehtävät ajoissa ja kiitettävillä arvosanoilla

Tais heti mennä överiks...

Lupasin itselleni seuraavat jutut:
-Biletän paljon
-Löydän itselleni ihanan poikaystävän
-Pidän itseni timmissä kunnossa
-Pääsen Helsingin yliopistoon
-Teen vuodesta onnellisemman kuin vuodesta 2005 (ei paljoa vaadi, ainakaan loppuvuoden osalta)

http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/lassi_ja_leevi.gif

- lopetan tupakoinnin ennen kuin täytän 20 (aikaa siis maaliskuun puoleen väliin)
- en pohdiskele ja pyörittele asioita oman pääni sisällä liikaa.

noi ny on ne mistä meinaan tosissani pitää kiinni :)

Jospa sitä lopettais exien kanssa samoissa porukoissa bilettämisen.

lupasin:

lopettaa tupakanpolton
antaa periksi asioissa enemmän
päihteetön tammikuu jos ei helmikuu myös
harrastaa tänä vuonna tuplasti enemmän seksiä kun viime vuonna *Sydän*

Lupaan yrittää kovasti:

Vähentää mässäilyä, tai korvata ainakin suurimman osan jollain terveellisemmällä.

Vähentää reippaasti alkoholinkäyttöä, ja opetella pitämään hauskaa myös selvinpäin.

Kaikkein helpoimmalla pääsee kun lupaa itselleen olla lupaamatta mitn.

Mulla ois niin paljon asioita, joita pitäisi luvata että yritän olla realistinen ja vaatia itseltäni vain joitain parannuksia:

-Dokaamista pitää vähentää ja reilusti (tää on tärkein)
-Turhan polttamisen voisi myös jättää; miksi ihmeessä baarissa on aina pakko polttaa vaikka arkisin tupakoimattomuus ei tuota mitään ongelmaa?!
-Yritän löytää poikaystävän, tällä kertaa ihan tosissani (tai vaihtoehtoisesti jotain muuta järkevää sisältöä elämään)
-Selvitän mitä tehdään viikonloppuisin selvinpäin ja yritän ottaa mallia*pepsodent*
-Koitan olla kiltimpi äitille ja muutenkin asenteeltani vähän psitiivisempi

Tsemppiä mulle ja kaikille muillekin*hihu*

[q]lostgone, 1.1.2006 04:12:
Lupaan:
- olla enemmän itsekeskeinen
- välittää vähemmän toisista
- olla enemmän vaikea.
[/q]

ei mikään huono idea, vois kyl noihin pyrkiä

Tänä vuonna aion

- tyhjentää pakastimet

- harrastaa ruokiksella seksiä

Emmä hirveästi lupaile, mut yritän olla tammikuun käymättä ulkona syömässä. Myöskin take-away/tilaussafkat on pannassa. Viime vuonna onnistui hienosti.

mä voisin luvata et rupeen siivoomaan.. je en sotke asuntoa navetan näköseen kuntoon!

Jeppis jee.. Jos lupauksiani en pysty pitään, lupaan etten lupaa enää mitään*pahis*
Hmm ei vaiskaa Aattelin jo marraskuus et: TÄHTÄÄ KORKEAMMALLE*lmao*

Kovaa kuntoilua, olympialaisia silmällä pitäen.

[q]*Mirri*, 3.1.2006 20:57:
Kaikkein helpoimmalla pääsee kun lupaa itselleen olla lupaamatta mitn.
[/q]

No eikös toi lupaus mee saman tien rikki?

O