Mikä cd soitin ja mitä ei ?

Back to luomisen tuska O

Tämmöset pitää saada!

http://www.dancefrontdoor.co.uk/article1431.html

[q]ant1:
---
SiSu:
cdj-800.
noi on kyllä omasta mielestä paras ostos. Suosittelen kyllä niiden hankkimista jos vaan rahatilanne on sen verran hyvä (maksaa jotain 750 euroa thomannilla).
itsellä on noi ja todennu kyllä todella hyviks*joo*

---


Noissahan ei ollut paljoo eroa tonnejen kanssa ?
[/q]
ei ole..
itseasiassa en tiedä mikä edes niissä tonneissa on sellasta et tekee niistä 300 euroa kalliimmat???

molemmissa on autoloopit ja pitchiä +/- 100 ym..
joku viisas voi kertoa eron!

[q]tony_e:
Tämmöset pitää saada!

http://www.dancefrontdoor.co.uk/article1431.html
[/q]
Noit mäki oon kuolannut! Pahana miinuksena ettei oo mustat!

[q]eewol:
Ehdottomasti (ainakin omaan käyt.tark.) paras soitin on pioneerin 500 (se pieni versio)!! Pysyy tosi hyvin biitissä, riittävästi pitchii, hyvä looppi... Se on kyl aika hintava, mut ei ainakaan tarvii ostaa uusia pitkään aikaan... *sydän**aplodit*
[/q]
Totta turiset! Itellä yks tollanen ja toine ostolistalla! Saa esim paljo tarkemmin ku teknareilla mixattuu*joo*

[q]SiSu:joku viisas voi kertoa eron![/q]
http://www.djsounds.com/products_select.asp?prodid=10&tab=4#tabstart

[q]tony_e:
Tämmöset pitää saada!

http://www.dancefrontdoor.co.uk/article1431.html
[/q]


Tuota on tässä jo Plazan messuista lähtien kuolattu, täytyy laittaa heti tilaukseen kun ne tulevat ulos...

Mul on cdj-100s:t ja djm 300 s mikseri..suht edullinen paketti:)

[q]Rocca:
Mul on noi Omnitronic 1100...Toimii ku unelma, ainaki omasta mielestä en oo muuta miinusta löytäny ku et efektejen nopeutta ei onnistu säätää tai kovuutta mut kyl niist sit tulee hyvii ku vähän kikkailee EQ:tten kaa....Ehdotan ostoa jos meinaat koti käyttöön...Niin kuin mä...Mut jos jotain suurempaa meinaat ni sit Pioneerit tai Denonit
[/q]

Joo mä kanssa päädyin niihin omnin 1100 ja oon muuten ollut tyytyväinen, mutta lataa kappaleet vähän hitaasti, eli jos tarvitsee nopeita vaihtoja ja nopeasti etsiä cue point niin voi tulla ongelmia ja efectejä saa kyllä säädettyä, pistät efectin päälle ja sen jälkeen naputat dsp parameter nappulaa ja sit painat hold nappii ja alat pyörittää kiekkoo niin säätyy efectin kesto ja sit kun napautat dsp nabbulaa uudemman kerran niin saat syvyyttä säädettyy joo ja se hold jättää asetuksen haluttuun arvoon vaikka sen ottais pois, eli voit säätää vaikka kaikki efectit erikseen halutuksi ja aloittaa soittamisen sen jälkeen.

Muutamia kertoja on soitin ”kaatunut” kun olen nopeati yrittänyt säätäää kappaletta ja efectit ei kaatuu jossain vaiheessa jos on liikaa esim kaikua ja flangeri kybällä.

Kuitenkin suosittelen kaikille halpana vaihtoehtona looppien teko mahdollisuus on plussaa.

Mietin kuitenkin uusien (lue pioneerien) ostamista käyttö varmuuden takia

Oon miettiny tota cdj800... Itselläni on yksi cdj100:nen, joka on kyllä ihan kelpo soitin. Toi wheeli sais vaan olla herkempi... Cdj500s on kyllä paras soitin millä oon soittanu...

Pinohiiret kunniaan!

vanha kunnon Denon-2000 ei muuta q play,stop ja pitch.*aplodit*
kaikki muun on turhaa*dissaa*

DN-2000F

[q]anton:
DN-2000F
[/q]

Mulla on denon 2500f ja haluisin cmx3000.
ei se dehnoni niih hyvä kyl oo.....

[muokattu 6.4.2004 13:14]

Itsellä omnitronic 385 himasoittoa varten. Hyvin on tähän mennessä toiminut, ja soittanut kaikki levyt mitä oon sisään laittanu.
Thomannilla maksaa ~300e eli ei ainaskaan vaadi liian suurta investointia

omnitronic cdp-500, ok perusvehje ilman turhia kikkailuja

omnitronic cdp-770 (dual)

Tykkään

Entäs mitäs mieltä ootte Denonin DN-S5000 mut ei vältämättä siit mallista mis on mp3 toisto....?

olen täysin pioneerin kannalla, ja ehkä legendaarisin ja paras on cdj-500 II (oma mielipide)... tosin en ole noita uudempia tuplapesäisiä ja scratchi laitteita päässyt kokeilemaan. mutta 500:sessa on kaikki tarpeellinen eikä mitään ylimääräisiä härpäkkeitä, itse en tykkää mistään ylimääräisestä... cdj-100s on myös kotikäyttöön todella kelpo peli. Kannattaa todella säästää rahaa ja ostaa kerralla kunnolliset, ei halpis laitteisiin menee vain hermo

korjaus viimoseen lauseeseen siinä pitäis lukea että halpislaitteisiin menee hermo :D

[q]Galrav:
---
ant1:
---
SiSu:
cdj-800.
noi on kyllä omasta mielestä paras ostos. Suosittelen kyllä niiden hankkimista jos vaan rahatilanne on sen verran hyvä (maksaa jotain 750 euroa thomannilla).
itsellä on noi ja todennu kyllä todella hyviks*joo*

---


Noissahan ei ollut paljoo eroa tonnejen kanssa ?

---

ei ole..
itseasiassa en tiedä mikä edes niissä tonneissa on sellasta et tekee niistä 300 euroa kalliimmat???

molemmissa on autoloopit ja pitchiä +/- 100 ym..
joku viisas voi kertoa eron!
[/q]

Tonnisissa on mm. Secure Dicital-muistikorttipaikka, jota voi hyödyntää aikas namisti kyllä! Auto-loop puuttuu tonnisista, mutta tarviiko sitä muuten kuin ”hätätilanteessa”...?
CD-Text-ominaisuus on vain tonnisissa.
Itelläni on 8-sataset ja pidän niistä enemmän mm. seur. syystä: Haettuasi cue-pointin 800:lla, ei muuta kuin tartut ”levylautaseen ja paiskaat menemään. Tonnisissa taas tarvii painaa ”play” siinä välissä ennen kuin voi paiskata lautasesta pyörimään. Tämä siis vain käytettessä ”vinyl mode'a! 8-satanen sopii siis paremmin agressiiviseen soittamiseen! Tää siis vain mun mielipide. Mulla on ollut 8-sataset about vuoden ny...
Seuraavaks ihan ehdottomasti DZ-1200:set!!!!!!!!!!

[muokattu 18.8.2004 00:23]

O