En ole koskaan...
[q]Sinza:
En oo koskaan ollu sairaalassa yötä (syntymäni jälkeen)..
[/q]
En minäkään, ainakaan kokonaista yötä
[q]juhiis :::
Mä en oo ikinä ymmärtäny, mitä sipseissä on niin siistii... Jos on tarjolla karkkii ja sipsei, otan aina karkkii. Mut oon mä niitä kyl joskus ostanu, kun on pitäny ottaa vieraat huomioon. Mut en oo koskaan ostanu juustonaksuja, se pitää kyl paikkansa!
[/q]
Sipsit ei o pahoja, mut ei mun niitä ikinä tee mieli. Ne ovat lähinnä pöhöttäviä, epäterveellisiä ja mulle täysin turhia. juustonaksut ei ole edes hyviä...ja se haju*eiei*
[q]kilobitti:
Sipsit ei o pahoja, mut ei mun niitä ikinä tee mieli. Ne ovat lähinnä pöhöttäviä, epäterveellisiä ja mulle täysin turhia. juustonaksut ei ole edes hyviä...ja se haju*eiei*
[/q]
sipsit ja varsinkin cheese ballsit on PAHASTA ... niihin addiktoituu*eiei*
mun mielestä sipsit on ihan hyviä (juustonaksut ja ne renkaat!) mutta en edes muista millon olen viimeksi ostanut niitä, kun ne on niin epäterveellisiä. Ehkä joskus kolme vuotta sitten.. *täh*
[q]ParodY:
sipsit ja varsinkin cheese ballsit on PAHASTA ... niihin addiktoituu*eiei*
[/q]
itse addiktoidun jopa juustonaksuihin, vaikken pidä niistä*eiei* niitä ei tee edes mieli, mut jos ottaa yhden, ni on pakko ahmia loppuilta jotain mistä ei pidän*friiks* sen vuoksi en yleensä ota ensimmäistäkään..
[q]
itse addiktoidun jopa juustonaksuihin, vaikken pidä niistä*eiei* niitä ei tee edes mieli, mut jos ottaa yhden, ni on pakko ahmia loppuilta
[/q]
aivan totta! ne on sellasin pahanhyviä et pakko vaan syödä kun makuun pääsee
..jättänyt kaverii yksin. (esim baariin..)ja lähtenyt samnomatta mitään.
(tuli vaan eka mieleen..
En oo koskaan paljon muutakaan.
Esim hypänny benjiä ja matkustanut afrikassa. En ole ratsastanut norsullakaan.. :(
...pelannut monopolia, syönyt sushia, niellyt kokolihaa (pureskellut suussa kylläkin ja heittänyt roskiin kun opettajan silmä vältti)
..Käyttäny Klubbarin chattii. (pitäskö kokeilla?)
..en oo koskaan.. syntynyt Suomessa...????
[q]pulu-chan:
..en oo koskaan.. syntynyt Suomessa...????
[/q]
Sama tällä
En minäkään..
Ja syntyä voi vaan kerran..
Kerronko lisää?
En oo silittänyt. Enkä käynyt Serenassa.
[q]remotion:
---
kuu:
---
remotion:
...suudellu!
---
Mä oon sitten suudellut sinunkin puolesta!
---
En ikinä omasta tahdosta suulle. Kesällä viimeksi mun suuhun tunkeuduttiin tai ainakin yritettiin mutta en tiedä miten siihen epämääräiseen märkään huulihyytelöön ois pitänyt suhtautua...*igor**ding*
[/q]
No niin, nyt oon tehnyt tätäkin yks vähemmän*hih*
syntynyt suomessa ollut lentokoneessa
... pessyt pyykkiä
... käynyt Aasiassa (mutta aion kyllä)
... käynyt töissä (*blush*)
Kai niitä muitakin riittää, mutta ei juuri nyt tule mitään mieleen. :)
En ole koskaan siittänyt lasta....luultavasti....*iloinen*
tota en ole koskaan... hmm...öööh... tota no ainakaan en ole koskaan käynyt grönlannissa:) hih:)
...ajanut autolla.*blush*
Ja kyl noista pari muutakin osuu, mut enpä kerro mitkä.