Impulse Presents: Überdruck [germany] > Sat 20.12.2003 > Lahti
3 yötä enää! oon kuunellu noit überdruckin biisei netistä ja uh.. aika hyvää kamaa!! jalat jo alko vipattaa
lauantaina nähdään!
hah.. mäkin oon kyl mukana menos tuol*iloinen*
[q]Ciran:
Hemmetti ku on vielä kipee olo ja ei sit tiiä pääseekö tulemaan
tekis vaan mieli käydä ostamassa lippu mut EI kiva jos sit sattuu kunnon kuumeen nostamaan just lauantaiks*nuha*
[/q]
Jeps, mun kaverille kävi kanssa samoin, voi olla et multakin siis jää ehkä väliin, mut pitää tässä nyt vielä katsella, ei haluis missata *uuh*. Harmi vaan kun liputkin oli jo ostettu..
Jos ei terva,sauna ja viina paranna tautia on tauti kuolemaksi eli viinaa, tupakkaa ja sauna ni kyllä paranoo kummasti...kevääl vaan iski tossa kokeilussa seuraavan päivän ihan hillitön kuume päälle. Tais johtua ku jäi tupakki pois tuosta pyhästä kolminaisuudesta.
Huomen....
Lahden ennakkomyyntipisteessä (Rouza) lippuja myydään lauantaihin 20.12.2003, kello 17.00 asti
mä nyt sit missaan nää lahen bileet koska oon niin hiton kipee edellisesta lahti reissusta..*nyyh*
mut aina ei voi voittaa ei edes joka kerta...*uuh*
Huomenna, minä, täällä... KYLLÄ! Oijoi odotan kyllä innolla... *sydän* Ja kaikkien helpotukseksi voin kertoa et oon autolla, no alcohol for me!
Tänne huomenna juhlimaan joululoman alkamista *plur ja silleen*
Tänne Orkidea toivon mukaan varaa vähän enemmän Taikoja kuin viime kiertuepaikalleen..*igor*
oon porukoilla käymässä. bileet maistuis ja kyyti kelpais kouvolan suunnalta...(?) tuttuja menossa..?*blush*
JEEE!!!! tulee olee kiwaa!!!!*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*
jepjep, en malta odottaa sitä tungosta mikä siellä tanssilattialla on
teemme parhaamme että tilaa on niin paljon kuin mahdollista, eli poistamme pöytiä ja tuoleja sieltä takaosasta tanssilattian puolelta ja yritämme asentaa valoja myös sinne, joten tanssitilaa on normaalia enemmän!*joo*
[q]TemeZ:
teemme parhaamme että tilaa on niin paljon kuin mahdollista, eli poistamme pöytiä ja tuoleja sieltä takaosasta tanssilattian puolelta ja yritämme asentaa valoja myös sinne, joten tanssitilaa on normaalia enemmän!*joo*
[/q]
Kuullostaa hyvältä*joo* Kymmenen tunnin päästä alkaa! *pahis**pahis*
The following Überdruck merchandise will be available from MOSSO sales stall:
- Überdruck t- shirts
- Mix Cd`s
- vinyl
- Überdruck record bags
Also available will be the full HEADGEAR sortment, the lastest harddance vinyls, CD`s, Freefloats and Agenda record bags, as well as clubwear and Swear alternative shoes
On se kyllä pakko tulla *joo**iloinen*. Vaikka nyt sit tuleekin ekaa kertaa lähettyä yksin liikenteeseen *hui*, mut en haluu missata *plur*!
juhan kaa lähdetaan tuleen kohti baycityä täältä pääkaupungista ihan satasta just, beware lahti ja pistäkää bileet pystyyn!!!*plur**iloinen*
varmasti hyvät bileet teillä siellä! Have some(*vink*) fun!!!
*joo**joo*
~5h vielä... katotaan kerkeekö ihan alkuun paikalle.Ajoissa kuitenkin, ettei mee koko ilta jutellessa