Ekat reivit?
hmm.. tais olla -97 Teatrossa Airrave, jossa oli mm. Robert Miles, RMB live, Elliot Ness ym. Miles paukutti sellasta settiä että oksat pois! ikää vissiin 17v..
Ninni:[q]Vuosi -98... Uuden vuoden bileet. Vai oliko se -99? Joku viisaampi saataa muistaa. Paikka Tampere-Talo. Kolahti totaalisesti. Lähdin vain ystävien messiin.*sydän* Ja sillä tiellä vieläkin.[/q]
TAIKA :)
paikka jossa tampere-fiiilis oli korkeimmillaan. harmi kun missasi ne :( (vaikka tel avivissa oli aika kickääs bileet kans)
mä olin kerran joskus 15 veenä, eli 8 v sitten jossain kaapelilla mutta en enää muista millä nimellä ne silloin kulki. sen jälkeen kävin ehkä kerran vuodessa kunnes pari kolme vuotta sitten löysin nämä uudelleen. tosin tällä hetkellä aika hiljasta pidelly ko opiskelu tappaa mut sängynpohjalle viikonlopuiksi. nytki kuumeessa prkl ja taitaa taas tulla kotiviikonloppu PRKL *nuha**dissaa*
mut o silti kiva
[tyhjää täys]
Janis hei, me olllaan saman ikäisiä eli olit 17 vähän aikaisemmin...
Mä muistan 1992 jotkut bileet Kaapelilta, merikaapelihalli oli jaettu kahtia nopeaan ja ambient -puoleen. Tiukkaa settiä. Muistuu vaan mieleen, kun katsoin korkeuksiin ja siellä oli jotain valoja jotka j´loisti kivasti silmään.
Janne:[q]Janis hei, me olllaan saman ikäisiä eli olit 17 vähän aikaisemmin...
Mä muistan 1992 jotkut bileet Kaapelilta, merikaapelihalli oli jaettu kahtia nopeaan ja ambient -puoleen. Tiukkaa settiä. Muistuu vaan mieleen, kun katsoin korkeuksiin ja siellä oli jotain valoja jotka j´loisti kivasti silmään. *hih*[/q]
jep. kikd ääs kyl.
ohos se oli multa. hitto että muistan elävästi tosta seuraavana vuonna kun oli bileristeily jonne oli k18 eika ollut ikää vielä. vitutti aika rouheasti.....
Sweet ol' memories... Hype, Nylon, ekat Screenit ja Labyt, Lepakko...
yana4000:[q]olliS:hmm.. tais olla -97 Teatrossa Airrave, jossa oli mm. Robert Miles, RMB live, Elliot Ness ym. Miles paukutti sellasta settiä että oksat pois! ikää vissiin 17v..
miles? RMB kyl hoiti sen illan kotiin *ökkö*[/q]
RMB hoiti illan himaan joo.. mut Miles oli pikku ylläri ku soitti aika tiukkaa tesnoa, jos vertaa omaan tuotantoon
'92 syksyllä tampereella pienehköt luvattomat
varastohallibileet, oisko nimenä ollut joku 'deep' tmv.
Mitätön PA, strobo, joku spotti ja savukone, ihmisiä vajaa
sata ja tunnelmaa kuin venäläisissä häissä
Siitä alkoi tähän asti jatkunut jokaviikkoinen bileissä
ravaaminen. Noita joka lähes viikko eri paikoissa
järjestettyjä yöbileitä Tampereella jäin vähän kaipaamaan,
mutta eiköhän seuraava laskukausi tuo tullessaan sopivia
tyhjiä varastotiloja taas
Joka tapauksessa juhlin kymmenettä biletysvuotta tänä
syksynä
en ois kai koskaan löytänyt iteseäni näihin piireihin ellei silloinen paras kaverini olisi ns. pakottanut mua...
mentiin silloiseen Arkadiaan jossa oli (en muista nimeä).Soittamassa ainakin Ness ja angel,muita ei tuu mieleen nyt.Taisi olla ihan loka-marraskuuta 2000.
siitä se sit lähti...ja TÄSSÄ ollaan *tirsk!*
- hulivili hupakko -
Marski:[q]en ois kai koskaan löytänyt iteseäni näihin piireihin ellei silloinen paras kaverini olisi ns. pakottanut mua...
mentiin silloiseen Arkadiaan jossa oli (en muista nimeä).Soittamassa ainakin Ness ja angel,muita ei tuu mieleen nyt.Taisi olla ihan loka-marraskuuta 2000.
[/q]
elements!
ekat kunnon reivit missä ammoisina aikoina tuli käyty oli HouseNationin järkkäämät Planet Of Love Tampereella Tullikamarilla .... hemmetin hyvä oli meno ja Jaydee live actina .... huh... töllöönkin pääsin ...vanhingossa kai
Oli synkkä ja myrskyisä yö...
Joskus vanhan kunnon tallibaarin aikoihin tuli pisteltyä lepakolla jalat koville ja sieltä se on lähtenyt
Vielä jos pääsisi takaisin sinne...
yana4000:[q]
elements! *joo*[/q]
TOTTIS! :D
en kyl muista tuolta mitään...
....humala oli silloinkin jumala!
- hulivili hupakko -
Useat Club Fantatasyn kemut tuli missattua,kun en yksin uskaltanut lähteä ihme Salolaisten mukana bussilla Hämeenlinnaan..
Eli kiitos vaan Petrille et oli mukana ensimmäisellä kerralla, Tunnetilassa (01.12.2000 @ Black Hole,Salo)
EI HITTO! oon unohtanut!!
olin joku 14-15 ku käytiin joka pe lepakossa...
en muista niistä mitään (kiitos humalan) muuta kuin että siellä raikas yhessä vaiheessa kovaa Prodigy,järkkärit kävi herättelee sammuneita (?) sekä heilutti fikkaria kaikkien simmujen edessä, kaikki tanssi mielestäni oudosti ja tarkastukset sisäänpääsyn kohdalla oli tosi tarkat (reppuja ei saanut viedä sisään ilman tarkastusta ja jos ei halunnut tarkastuttaa reppua piti jättää lipunmyyntiluukulle).
hmm...hyvät muistikuvat jo nuorena :D
mut oiskohan siellä sillo ollut jotain..vuosi tais olla 95-96
- hulivili hupakko -
tais olla enemminkin joku teinidisko kuin bileet
Mä missään reiveissä käy...
Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia...
Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..
hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..
siistii! :)