Ekat reivit?
[q]Late:
Lab-4 meets Trancehouse 18.08.2001
Sen jälkeen olinkin sitten koukussa _tähän kaikkeen_.
[/q]
samma här
Enpä tiedä voiko reiveiksi sanoa*vink*, mutta tänä syksynä Screenin 6 vuotis bileet*plur**plur**plur*
jotkut ihme kemut jotka oli asm -96:n aikohin metsässä ;) Jos metsäbileitä nut reiveiks voi sanoa ;)
[q]serotonot:
enkä oo tollasii labyrinttei nähny, toimiiks ne paremmin vai huonommin ku noi mitsubishit?
[/q]
En mä tiiä aika vaisu olivat, kandee ottaa ehk mielummin sellanen ruskee milleenium
Ekat kekkerit oli -93 16v Lahdes teollisuushallissa.. musa oli kirjaimmellisesti rave-kamaa eikä mitää polkkaa tai kiksua niinko nykyisin monissa paikois. Bileet oli tietääkseni laittomat vielä.. konemusaa oli jo tullu kuuneltua mutta bilekoukkuun jäin välittömästi kiinni ja sillä tiellä olen yhä..
Btw. kamaa en ole ikinä käyttäny ja bileissäkin ollessa en koskaan humalassa, miten muuten siitä musasta voi nauttia? Ja transsiin pääsee ilman kamaakin.
[q]paanos:
Jännää oli myös huomata, että aika monet ovat olleet ekoissa bileissä noin 14-16 vuotiaina, kun vertaa tekstiä tässä topicissa ja ikää profiilissa. No, kaikki on mahdollista.
[/q]
Sillon ei kato viel ollu ikärajoja bileisiin.
Ja mitä mä muistaisin, ni kyl sutkin on nähny jostain vuodesta 97 lähtien? (Voin kyl muistaa väärin.
[q]kriba:
Btw. kamaa en ole ikinä käyttäny ja bileissäkin ollessa en koskaan humalassa, miten muuten siitä musasta voi nauttia? Ja transsiin pääsee ilman kamaakin.
[/q]
samma här! eli ihan samaa mieltä.*joo**the music is my drug*
[q]JussiS:
Ja mitä mä muistaisin, ni kyl sutkin on nähny jostain vuodesta 97 lähtien? (Voin kyl muistaa väärin.
[/q]
Ei ihan, ekoissa bileissä olin 17-vuotiaana kaverin prätkäkortilla, joten vuosi tais sitten olla 98.
[muokattu 19.12.2003 14:41]
[q]Ciran:
Mitäs eikös central 2000 ollu ennen hypeä viel? Siel tuli aikanaan oltua ja sit just Lepakossa ja
Hypessä vietettyä aikaa.*plur*
[/q]
c2k tais olla jotain 96/97 ajalla, ihan ok mesta mutta ei kyllä mikään erikoinen. hypen avajaiset oli 94 keväällä, tosin musiikkitarjonta oli alussa vähän laadukkaampaa kuin loppuvaiheiden kiksupolkkarevittelyt ;)
Pitskun nutalla -94
En muista, et ketkä siel soitti mut hassuja ne ainakin oli
[muokattu 19.12.2003 16:47]
[q]hardtrancegrrl88:
---
Ciran:
Mitäs eikös central 2000 ollu ennen hypeä viel? Siel tuli aikanaan oltua ja sit just Lepakossa ja
Hypessä vietettyä aikaa.*plur*
---
c2k tais olla jotain 96/97 ajalla, ihan ok mesta mutta ei kyllä mikään erikoinen. hypen avajaiset oli 94 keväällä, tosin musiikkitarjonta oli alussa vähän laadukkaampaa kuin loppuvaiheiden kiksupolkkarevittelyt ;)
[/q]
Centralis tuli muutaman kerran käytyä.. meitsistä se oli ihan jees mesta. Hypes aloin käymää joskus -96-97 jälkee ja ainaki sillon tarjonta oli ok.. et lasku alko tapahtua -99-00 jälkee omasta mielestäni..
[q]Nikita:
Vuosi 94-95 en muista tarkalleen. Ekat meitsin bileet - MAYDAY. Tulipa pompittua Westbamin, Charlie Lownoise & Menthal Theo + Marushan tahdissa. Ja sit se alkoi, ja loppua ei näy
[/q]
95 ja syksy... Sama täällä.
joskus vuonna aatamin silmäpussi, tai noh, varmaan joskus 94 jossain todella ug bileissä..
Hetkinen... Ainii !!! Forms Of Energy sillon 2002->2003 uutenavuotena. Siistii oli
Ku tällänen pikkuteini vielä oon, nii ekat reivit oli tossa 30.8.2003 ku frendien kaa matkattiin Dominationii Aktia Saliin. Sattumoisin täytin samana päivänä 18, joten olihan se pakko alottaa jollain, mutten uskonut että näin rajuilla bileillä
Tais olla 2001 helmikuussa telakalla, siistii oli
Eka keikka tais olla jotai punkkii -95? Mut reivit vast -97 ja neki tais olla jotku sykepileet
-96 Oranssilla teknobileet, -97 kaapelilla goa-bileet ja varsinaiset reivit -97 Hampaankolossa. Ylipäätään minne vain pääsi sisään ilman papereita.
Mä missään reiveissä käy...
Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia...
Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..
hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..
siistii! :)