Ekat reivit?

Back to häröily O

Enpä tiedä voiko näitä reiveiksi sanoa ainakaan musiikkilinjauksen perusteella... Ekat bileet joista muistikuvaa on oli vuonna 1994 joko Smile-klubilla Hakaniemessä tai jotkut aamubileet lepakossa. Mulla tää linjaus lähti tosiaan enemmän tällaisesta house-pohjaisesta nytkytyksestä kuin varastoreiveistä. ;)

[q]Jone:

”Tervetuloa mestoille, toivottavasti viihdyt.”

[/q]

Oho! *täh*

Piti sanomani, notta kiitoksia..

Mulla oli ekat bileet vasta 2002 keväällä makasiineillä*hymy*

Ekat bileet oli Rushin tän vuotiset kemut...Lähin sinne super hyviz fiiliziz,ja heti seuraavana viikonloppuna tulin takas Hesaa ja kävin Illuissa,ku kaveri kämmäs 10v:n lipun...Mahtavaa hommaa...Jatkossa aijon juosta aika usein viikonloppusin Hesassa...*nauru**nauru*

Ensimmäiset ja parhaat ikinä (Aika kultaa muistoja) oli Labyrinth meets the Gatecrasher 1999.

TeMpPu

sellanen ruskeetäpläinen mitsubishi

mut yks vaan. et en tajuu miks toi reivit o monikos, vai syöks joku niit monii kerral?

enkä oo tollasii labyrinttei nähny, toimiiks ne paremmin vai huonommin ku noi mitsubishit?

psy-kekkerit kaapelilla, tais olla 1999

Mä olen \”nähnyt valon\” aika myöhään..*hymy* Tais olla kevät 2002 Lontoon Fridge:ssa..ei MITÄÄN käsitystä kuka/ketkä oli soittamassa.. Mutta oli hianoo.

Ihk...ihan ekat bileet oli Turun vanhassa Galleryssä, kaverin järjestämät ja siksi alaikäisenä päästiin sisään. Sillon ei kyllä ihan vielä valjennut biletyksen ihmeellinen maailma vaan Lapyissä Tampereen Pirkkahallissa oisko ollu 99 tai 2000...vauhdikasta menoa ihan ekaa kertaa ja kivaa oli. Mentiin bilepaikalle vuokratulla pikkubussilla ja kun aamuyöllä möngittiin takaisin kotiin päin ja pysähdyttiin huoltoasemalle meitä luultiin teatteriryhmäksi..kaikilla jätkillä hameet, meikit ja kiksukarvat kuuluivat asiaan..*plur*

ekat kemut missä olin oli joskus dommalla, en muist aoliks niil mitään virallista nimee :)
i was sixteen and really smashed

tais olla 09.12.2000 efelantti otaniemen smökissä. Ne bileet on kyl top5 mun listal.

Nehän on mull vasta edessä . Alkaa ikää ja kiinnostusta/innostusta olee kohta tarpeeks . Kesällä semmosta piletyst että huh

[q]Jone:
---
LEXA:
Meitsin ekat reivit oli screenit kaverien kutsusta ja sen verran siistii oli et samal reissul ollaa vieläkii*nauru*

---

*Hihittää sanojen ”reiv” ja ”Screen” käytölle samassa asiayhteydessä*

[muokattu 26.9.2003 12:27]
[/q]

Tääki hihittää..Screenitkö reivit..hah!

Turun Abosolute Millennium, viikko sitten...
Must....get....more!
Ihan uskomaton meninki.

Tais olla Labyrinth 2001 keväällä...

Reactor Ignition 2001 kaapelilla...

säde lab-4. taisin jäädä koukkuun...*hih*

Mä missään reiveissä käy...

Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia...

Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..

hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..

siistii! :)

O