Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
[q]mayah, 20.4.2005 16:38:
Ai et siis jos painaa tosi kovin hiirtä tallenna-napin päällä, ni se tulee kahdesti?
[/q]
Näin ainakin mulla muutamat kerrat käyny, varsinki jos netti jumittelee
Mitä toi facebookin "Tökkää" nappi tekee?
mikäs perkele siinä on et mitä sekasempi olet ni sitä enemmän mielestäs sä tajuat todellisuutta?
nooh, löytyi jotain muuta kivaa.
[q]domi, 28.8.2007 10:06:
Riippuu konfiguroinnista. Jos nimipalveluihin on määritelty sekä http://www.domain.tld ja domain.tld, se menee sekä www:llä tai ilman. Mutta jotkut vaan jättävät tuon ilman www:tä tekemättä, ja silloin se ei toimi.
[/q]
Tyhmä jatkokysymys Maksaako se sitten enemmän jos määrittää tavallaan kaksi nimeä? Vai onko se vain tyhmyyttä/huolimattomuutta. Eihän sitä kuitenkaan voi kahta eri sivua olla Siis että toinen on ilman sitä www:llä ja toinen sen kanssa
[q]Camfer, 21.7.2007 12:32:
onko krapulaan lääkettä?
[/q]
Paras lääke: liikkuminen.
Älä jää sänkyyn / sohvalle pyörii vaan kuluta se paska pois sun kehostasi. Älä kuitenkaan urheile.
Voisko joku nyt ihan tosiaan kertoo, että onko suomessa miehiä vai naisia enemmän?
Mistä mä saan vuokravakuudet lainaan? Riittääkö jos vien tiliotteet sossuun, joista näkyy miten paska massitilanne mulla on, ja selitän että "nyt on pakko muuttaa"? Ja onko jotain muuta mestaa mitä kautta sen voi saada? Ja ei kai ne rupee napisemaan siitä että mun kämppä on liian kallis mun tuloihin nähden. Jos vaan selitän että mun tulot vaihtelee tosi paljon riippuen kuukaudesta...
Pakkohan niiden on mulle ne lainaks myöntää. Vai mitä?? *nyyh**ding**hikoil*
Eli onks joku hakenut takuuvuokria sossusta? Ja oliks se se helppo nakki?
[q]sapeli, 7.6.2007 12:05:
Onko kellään kokemuksia mp3-soittimien lisäkaiuttimista? Mul ois täs tämmöset Creativen Travelsound 400set mut pakettia ei kuulemma saa ees avata jos haluaa palauttaa... Vähän paha tietää kuinka hyvä saundi näissä on Plus eikö oo mitään mp3-kajareita joissa ois kajarit erillään? Eihän tästä kunnon stereovaikutelmaa saa mitenkään ku nää on yhessä
[/q]
Käy ostaa kemon setti ni saat ihan mitkä skobet haluut kii*vink*
[q]Steven Hoaks, 21.7.2008 17:26:
---
%, 21.7.2008 16:02:
Tommonen pistorasia olis kyllä hieno, mistä noita saa ja onko niissä samassa ylijännitesuoja?
---
Mulla on ton tyylinen mutta hiukan erillainen. En muista mallia ja kauppaa mistä omani ostin.
http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=41669431
[/q]Aijaijai toi on stand by vehje
[q]flatstick, 13.11.2009 02:50:
Edit: äyks. en lukenu taas tarkkaan. Jauheesta en nyt osaa sanoa, mut tää on parempi, uudelleenkäytettävä =)
[/q]
Toi on vaan siitä huonompi ettei siitä lähde lämpöä niin pitkään kuin tosta toisesta tuotteesta.
[q]ezzy, 6.11.2009 07:33:
---
Kimbou, 5.11.2009 17:38:
lapsen parhaaksi on ostaa sille aina rumia vaatteita, hienot tarhatossut tekee lapsesta materialistisen pikku tukiaisen...
---
ja rumien ostaminen tekee siitä koulukiusatun :) Ei vaan voi voittaa...
[/q]
Mut jos sil on yhtään älliä, se tuunaa ne tai jättää Tukiaiset oman onnen nojaan.
''Raising kids is the easiest job in the world. First, u leave your offspring on a corner of a street and week later u come back. If hes still ther, u got yourself a stupid fucking kid.. and then u go on from there.''
Vapaasti lainattu George Carlinin Showsta.
[q]Fresia, 18.4.2007 16:32:
Mihin palaneet loisteputket ja lamput pitää/voi kierrättää?
[/q]
Tavarataloissa, joissa niitä myydään, niitä myöskin kierrätetään ja otetaan siis asiakkailtakin vastaan.. Käytännöt tietysti vaihtelee eri paikoissa ja kannattaa ensin vaikka ihan kysyä siitä lähimmästä valaisimia/lamppuja myyvästä liikkeestä, josko onnistais*joo*
[q]wiwi, 17.3.2008 14:46:
Kuinka huolissaan pitäisi olla Suomen ulkoministerin arvostelukyvystä? Kun naisten suhteen sitä ei ainakaan löydy.
TJEU:
[size=7]Ajattelin säästää teidät tältä, mutta kiusaus kävi liian suureksi.[/size]
[/q] Ei hyvää päivää. Ilkka rules!!
[q]Zenni, 22.3.2007 16:03:
---
$, 22.3.2007 15:58:
For real: Jos luomen reunat ovat huomattavan epätasaiset, luomet ovat reilusti koholla tai epäilyttävän suuria tai tummia, käys ihotautilääkärillä.
---
Oorraidi, tänks. Nyt pitääki viettää loppupäivä luomia tutkailemalla.
---
remotion, 22.3.2007 16:00:
---
Septique, 22.3.2007 15:54:
---
Zenni, 22.3.2007 15:51:
Pitäiskö uusien luomien muodostumisesta huolestua?
---
Sul on mitä suuremmalla todennäkösyydellä aids :( otan osaa suruusi
---
se voi olla myös ebola tai etola, molempi parempi!!*whaat*
---
Teistä olikin apua :D
[/q]
siis aivan kauheeta potaskaa täällä taas tänään. Fakta: mitä enempi niitä muodostuu, sitä enemmän sä näytät neekeriltä pinta-alaltasi.
[q]Amma, 13.10.2009 17:09:
Viiskulman suutaria oon kuullut kehuttavan. http://viiskulmansuutari.fi/
[/q]
Uuuuh toi on jo todella vakuuttava, pitää mennä siellä piipahtamassa! Kun nuo mun saappaat on hieman iäkkäät, tais olla vm.1991 mutta hyvin kestäneet ku Aaltosen valmistamat mut pohja pitäis ny jo pikkuhiljaa vaihtaa :P
[q]Kimbou, 24.9.2009 13:01:
mattoveitsellä ei katko kireetä nippusidettä helposti, veitsen terän saa alle helposti ja siitä vähän nostaa ni naps, katkee helposti. mattoveitsi on aika kertakäyttö kamaa, terää kun joutuu ottamaan vähänkin enemmän ulos niin katkee helposti. päältä jos joutuu "sahaamaan" jotain poikki niin ei onnistu mattoveitsellä puukolla kylläkin.
tollanen näppärä puukko sopii sitten muuhunkin käyttöön.
ja tää on itte todettu töissä jossa joudun paljonkin mattoveistä käyttämään. paska ja helposti rikkoutuva vehje.
[/q]
Öö.. Mattoveitsi sopii paremmin muovin sahaamiseen teränsä puolesta. Ottaa terää esiin ja nips. Poikki!
Tollanen kääntöveitsi on kertiskamaa. A) kokeile teroittaa B) Kokeile vuolla. Aluksi ihan kivaa, kunnes mekaniikka alkaa hölskyy.
Johonki rusakon kaulaan toi toki on ihan kätevä vehje.
[q]Snaggo, 8.3.2007 14:24:
---
Fuzzy,
...Ja eiks siin sit lue valmistuspäivämäärää?
[/q]
No mitä voi olettaa purkista, jossa parasta ennen pvämäärä on kuun lopussa?*hih* Eli ei lue:D
[q]Fuzzy, 8.3.2007 14:15:
Miten voi 'parasta ennen' päiväys olla: "kuun lopussa"..*nauru* Se on sellanen säilyke purkki nii mistä hitosta mun pitäis muistaa milloin mä oon sen ostanu?*ding*
[/q]
kuvaa kehiin plz :DD