Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
Miksi aina, kun on unessa pääsemässä panemaan, niin heräät juuri ennen H-hetkeä???*hmph*
...*iloinen*
[q]
Happolääkäri:
Tämä selvä... Ja sit kusi menee sinne viemäriin... mihin se sit menee?
---
alien:
KOFF:n panimolle *igor**poks*
---
innae:
Hartsulle ja sitä kautta Lapparin tankkeihin, pulloihihn jne...*hih**hymy*
[/q]
Ja sitä myöten minun vatsaani. And the circle of life is complete...*hih*
[q]wxw:
Ihan sillle tähän väliin vaa....Onks liikaa enemmän?*ding*?
[/q]
I guess no...?*ding* Jos haluan jotain enemmän, niin ei se ole silloin liikaa. Jos jotain on liikaa, niin silloin sitä pitää vähentää. Eiks jeh?*hymy*
[q]Epailija:
No pölyallergia tietysti. Lisäksi allergikot (ja kaiketi muutkin) saattavat kärsiä kroonisesta nuhasta, vaikka itse allergian aiheuttajia ei varsinaisesti olisikaan ilmassa.
[/q]
Naulan kantaan!
[q]Avernian:
[/q]
Heh, cheers mate!*sniff**nauru*
[q]Avernian:
Mikä allergia on ympärivuotinen?!
[/q]
Ei mikään, mutta kun niitä löytyy useampia kappaleita (siite- ja eläinpölyt + astma). Aina joku niistä on riesana...*hmph*
[q]Mila:
Huoh. Huoh. Ja vielä yksi Huoh. Mä kitisin siitä miksi moni valittaa että piirit on kasvanu(ja tätä kautta kaupallistunu), eikä sellasia hallibileitä järjestetä enää, kun he voivat sellaisia järjestää jos vaan haluaisivat. Ei sun tarvi _minulle_ käydä selittämään että voin järjestää bileet jos niin haluan.
Sä olet nyt niin metsässä kun vaan voit olla.
[/q]
Someone needs a hug...(?)
[q]Voi kulta, kyllä mä olen nähnyt näiden kymmenien ja satojen bileiden aikana ihan tarpeeksi voidaksi esittää arvailuja ketkä on kuosissa ja ketkä ei. Enkä todellakaan tee sellaisia arvailuja sen perusteella että joku tanssii iloisen näköisenä 3 tuntia putkeen.
[/q]
Kyllä... Niin luulee minustakin keskimäärin 3-4 ihmistä/bileet, että käytän huumeita. Pettymys on tullutkin heille nähtävästi pikkuisena yllätyksenä, kun minulla ei ollutkaan nipsuja. Eräs jopa jaksoi ruveta väittelemään kanssani: Ai et muka käytä...?! Pari henkilöä kysyi sen perusteella, että he näkivät minun tanssivan. Mitkä ovat metodisi, jos saan kysyä? Koska edes huumeita käyttävät eivät sitä minusta nähtävästi erota.
[q]CandyRaver:
loistavaa pohdintaa.
---
Dementation:
Kiitosta vain kovasti...
Olen itsekin ylpeä
[/q]
Me ollaan kuule kaikki susta niin ylpeitä...*nauru*
Miksi mustalaiset pelkäävät isoja koiria?
[q]Tres:
Pelkääkö ne?
[/q]
Jep. Kaverini kertoi tämän minulle, en itsekään aluksi uskonut sitä. Mutta olen itse ollut todistamassa tätä. Julkisilla paikoilla olen katsellut, kuinka he kiertävät kaukaa isommat hurtat. Eräs mustalaistuttavani on kerran lähtenyt juosten karkuun toisen kaverini koiraa. Olen jo pidemmän aikaa pohtinut, mihin tämä fobia juontaa juurensa.
[q]sapeli:
Myös elokuva jossa on paljon hämähäkkejä.
[/q]
Joka löytyy itseltäni hyllystä. Ihan katsottava pätkä.
Pdemmän aikaa mietityttänyt asia:
Miksi jotkut ihmiset tällä foorumilla kirjoittavat niin, että jättävät ä:n ja ö:n pisteet pois, eli kirjoittavat ne a:na ja o:na?
[q]inka:
Mut miks just _sokeri_
[/q]
Voisiko liittyä näiden kahden omiin happamuus-/emäksisyysasteeseen? Eikös suola ole enemmänkin emäksinen, joten se ei ole tarpeeksi hapokasta syövyttääkseen hampaita.
[q]Karvinen:
---
Arachnofobia?
---
mikä?*täh*
[/q]
Hämähäkkien pelko.
[q]Lene:
Alkoholi taisi laskea kehon lämpötilaa, myöskin silloin kun tuntuu, että se lämmittäisi.
[/q]
Veikkaus:
Se varmaankin stimuloi ruumiintoimintoja siten, että esimerkiksi verenkierto hidastuu ja elimistö ei muutenkaan voi täydellä teholla alkoholin vaikutettua mm. aivoihin ja näin ollen motoriikkaan ym.
[q]sapeli:
---
Karvinen:
mistä saan ostettuu hämähäkkielokuvan? ei mitään spiderman leffaan vaan oikeista hämähäkeistä koskevan nauhan! kysyin stokkalta ja anttilasta...ei ollu ja ne yritti tyrkyttää spiderman leffaa monesti, mut enhän mä sitä halunnu.
---
Arachnofobia?
[/q]
Sitten pitää taas kaivaa ezzyn mömmöt komerosta: Noin, prkl!
[q]igii:
Minkä takia täällä kysytään tyhmiä kysymyksiä ? ...............
[/q]
Ettemme luulisi vahingossakaan itseämme liian viisaiksi.
[q]Jonulih:
Miksi helvetissä ihmiset eivät osaa pitää ajovaloja päällä???
[/q]
Yksinkertaisesti unohtavat laittaa ne päälle. Auto, jolla yleensä ajan, on valmiiksi käynnistyvät ajovalot. Istuessani vähän vanhemman auton rattiin ei ole kovin harvinaista, että ei muista laittaa ajovaloja manuaalisesti päälle. Monilla tottuneemmillakin kuskeilla ajovalot jäävät päälle parkkeeraamisen jälkeen, miksi ei myös käynnistäessä.
Eli ei muuta kuin pari kertaa vain vilkutetaan pitkiä ja huomautetaan heitä asiasta. :)
[q]Lost-Soul:
Koska ihmiset ajattelevat, että auto näyttää paremmalta kun ajovalot eivät ole päällä...
[/q]
En kyllä ole kertaakaan kuullut kenenkään esittävän tällaista perustelua...
[q]Sama pätee myös siihen, kun pimeällä monet ajavat vain sumarit päällä.
[/q]
...tähän taas olen. Tosi urpoa.*joo*
Edit: Typoja
[muokattu 16.7.2004 16:07]
[q]Jää~*:
Kun länkkäreissä otetaan kaksintaisteluisssa aina 10 askelta ja sitten käännytään ja vedetään, niin mitäs sitten, jos toinen ottaa askeleet nopasti ja toinen hitaasti? Eihän ne sillon käänny yhtäaikaa, eikä sillä ole enää mitään merkitystä, kuka on lännennopein vetäjä...
Vai laskeeko joku siellä niitä askelia et ne ottaa ne samaan tahtiin *täh*
[/q]
Kyllä.
100 sivua täynnä tyhmiä kysymyksiä!*muhaha*